Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2010 15:57 
 
Hardtraxx Newbie

MODERATOR, DEZE KAN DICHT!

----------------------------------------------------

Ik verkoop het volgende:
1 x Defqon kaartje inclusief busretour Groningen (via Eventtravel/VanGodLos.net)

Verkoopprijs: 95 euro
Bieden toegestaan: Nee

Betaling: Overschrijving
Verzending: Mail

Reden van verkoop:
Heb dit kaartje via VanGodLos gekocht inclusief busretour Groningen omdat deze voor de normale verkoopdatum te koop aan werd geboden (is jaarlijkse regeling met Q-dance). Dit stelde mij zeker van een dagje Defqon aankomende zomer. Ik heb echter via de normale kaartverkoop via Q-dance.nl normale kaartjes weten te bemachtigen en zoek nu een koper voor het kaartje wat ik over heb. Ik vraag er gewoon dezelfde prijs voor als dat ik er voor betaald heb.

Heb is niet noodzakelijk om gebruik te maken van de busretour vanuit Groningen maar de kosten van het kaartje blijven wel hetzelfde.

Omschrijving:
Defqon 1 kaartje voor 12 juni a.s inclusief busretour vanaf het Centraal Station in Groningen, geregeld via Eventtravel. Je wordt per bus naar het festival terrein gebracht per bus en zal naderhand met dezelfde bus teruggebracht worden naar Groningen. Je kunt ook gewoon met eigen vervoer naar het festival gaan, je betaald in dit geval wel gewoon voor het combiticket dus nog steeds €95,-
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod