Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:33 
 

In dit topic alleen praten over dit shirt, niets anders!

Ik verkoop het volgende:
Custom In Qontrol T-Shirt
Afbeelding

Verkoopprijs: Afhankelijk van keuzes in T-Shirt ontwerp.
Staat: Gloednieuw & Vers van de pers!

Betaling (Online via RedBubble, beveiligd): Mastercard / VISA / Paypal
Verzending: Wordt thuisbezorgd.

Omschrijving:
Deze T-Shirts heb ik zelf ontworpen, op verzoek van DarkSymphony.
Mijn ontwerpen staan op RedBubble, een geweldige site om je eigen T-Shirts te ontwerpen!
Je kan de T-Shirts kopen nadat je op de link heb geklikt naar het T-Shirt in de kleur die jij wilt.

Klik hier om het T-Shirt te bekijken en te bestellen

Op RedBubble zijn verschillende maten, stijlen en kleuren mogelijk. Het T-Shirt ziet er het beste uit op zwart, maar je bent helemaal vrij om andere, nieuwe, frisse kleuren te proberen!
Het T-Shirt van de preview [hierboven] heeft de Short Sleeve stijl, met een zwarte achtergrond kleur.

-Bezoek mijn RedBubble Account hier.
-Nog vragen of verzoeken? Neem gerust contact met me op![/quote]
-Als je wilt weten hoe dit T-Shirt er in het echt uit ziet, zijn hier fotos om em te bekijken:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:37 
 
Donateur

Ik vind het echt wel een vet T-shirt, ik denk er ernstig over na om het te bestellen ^^
Alleen weet ik niet of de maten in Nederland hetzelfde zijn als België, en of je naar België verstuurd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:46 
 

Kryptica schreef:
Ik vind het echt wel een vet T-shirt, ik denk er ernstig over na om het te bestellen ^^
Alleen weet ik niet of de maten in Nederland hetzelfde zijn als België, en of je naar België verstuurd ?

ze versturen wereldwijd, dus waar je maar wilt
en als je em gaat bestellen raad ik je aan om snel te zijn, gezien leveren ongeveer 2 weken duurt [wereldwijd he]
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:49 
 
Donateur

KSwoosh schreef:
Kryptica schreef:
Ik vind het echt wel een vet T-shirt, ik denk er ernstig over na om het te bestellen ^^
Alleen weet ik niet of de maten in Nederland hetzelfde zijn als België, en of je naar België verstuurd ?

ze versturen wereldwijd, dus waar je maar wilt
en als je em gaat bestellen raad ik je aan om snel te zijn, gezien leveren ongeveer 2 weken duurt [wereldwijd he]

Ja maar ik ga niet naar In Qontrol hoor :P Gewoon voor thuis aan te doen of als ik wegga is het ook wel vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:52 
 

Kryptica schreef:
Ja maar ik ga niet naar In Qontrol hoor :P Gewoon voor thuis aan te doen of als ik wegga is het ook wel vet :P

ooh ok, dan maakt het idd niet zoveel uit :P
qua maten zijn ze ook redelijk gelijk aan europese dingen, M is gewoon gelijk aan M en L is net wat groter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2010 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die t-shirts zijn nog best mooi geworden man! :thumbup:
Zal ff nadenken of ik er ook een ga bestellen
Forumoverzicht » Vraag & Aanbod » Aanbod