Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn plannen om in Tilburg een wijk in te richten voor homoseksuelen, transgenders, bisexuelen e.d.
http://nos.nl/artikel/662769-mogelijk-h ... lburg.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het echt een absurd idee. Alle homo's op een hoopje gooien, slaat toch werkelijk nergens op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 12:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik snap deze vorm van symptoombestrijding ook niet echt. En als er nou behoefte aan was, maar er is amper interesse vanuit die hoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roy Donders gaat dus ook verhuizen als ik het goed begrijp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist ja. :lol:

Kun je wel vette film over maken:

"Een groep jongeren, dat op vakantie gaat naar noord Frankrijk krijgt problemen met de auto in Tilburg. Helaas is het weekend en is de autogarage dicht. Savonds blijken ze in het verkeerde deel van de stad vast te staan. Snachts gebeuren daar onverklaarbare dingen. Ze kunnen geen kant op. Overleven ze de nacht in de Homowijk van Tilburg?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me ook niet voorstellen dat daar vanuit de homogemeenschap behoefte naar is. Lijkt mij ook bizar. De situatie die je wilt bereiken is degene waarin 'homosexualiteit' niks speciaals is, as in niks noemenswaardigs. Zoals een karaktereigenschap zrg maar. Amper het benoemen waard. Door een wijk als deze behoud je juist het beeld dat homo's 'anders' zijn. Net zoals dat een groot gedeelte van de homogemeenschap zich ergert aan het beeld dat de Gay Pride Parade uitstraalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2014 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, net zo goed plan als met die 'turkenwijken' toen. Lekker allemaal bij elkaar gooien zodat het gat tussen de 2 groepen nog groter wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 00:29 
 

Nos.nl schreef:
Tilburgse homowijk was pr-stunt

Er komt toch geen homowijk in Tilburg. Het plan was een pr-stunt voor Roze Maandag, de homodag op 21 juli van de Tilburgse kermis.

Stichting Roze Maandag wil met de actie aandacht vragen voor intolerantie naar homo's. "Nog dagelijks hebben leden uit de gay-gemeenschap te maken met discriminatie en geweld", zegt de stichting.

Vanochtend meldde een projectontwikkelaar dat er een omheinde wijk zou komen in Tilburg speciaal voor homo's, biseksuelen en transgenders: Gay Village. Het zou een reactie zijn op het toenemende geweld tegen homo's.
Gelogen

Eerder vandaag ontkenden de stichting en de projectontwikkelaar nog dat er sprake was van een marketingstunt, maar dat is dus gelogen.

Een woordvoerder van de stichting zegt nu lachend dat iedereen het had moeten doorzien. "Het lag er zo dik bovenop. Het was een overtrokken verhaal over een gay-community in Tilburg en kwam een maand voor Roze Maandag."
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2014 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had zo verkeerd uit kunnen pakken dit. :lol:

Dat heel Nederland denkt: "goh, goed idee, gaan we doen." :lol:
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel