Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
AniThing schreef:
ik ben nog geen enkel filmpje tegengekomen gelukkig

In welke provincie woon je? Hier in Friesland zijn alleen maar zulke nominaties op FB.



zuid-holland

zal vast wel gebeuren hier...maar denk dat ik gewoon normale mensen in me facebook lijst heb staan xd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hiermee kun je dus de conclusie trekken dat bijna al mijn (Facebook-)vrienden niet normaal zijn hehe. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het ook nog van geen een van mijn Facebook vrienden gezien.

Wel een 'iemand die je kent vindt dit leuk' geval. Omdat zij dus die video/post had geliked, fucking irritant dat ik dat te zien krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook om de drie berichten wel een neknominatie :P
Vanavond moet ik er zelf ook aan gaan geloven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Hier ook om de drie berichten wel een neknominatie :P
Vanavond moet ik er zelf ook aan gaan geloven xd


Niet meedoen met die onzin is ook nog een optie hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 19:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Iemand uit mijn klas heeft zich ook ´verlaagd´ met deze nominatie, zat er naar te kijken zo van: :huh:
Sommigen zullen dit dan wel weer leuk vinden maar ik snap de humor/nut er niet echt van, in ieder geval staat je TL vol met dit soort meuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 19:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ben dr ook nog geen één tegengekomen op mn nieuwsoverzicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ben dr ook nog geen één tegengekomen op mn nieuwsoverzicht.

Iets met friezen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
chicken schreef:
Ben dr ook nog geen één tegengekomen op mn nieuwsoverzicht.

Iets met friezen...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ja inmiddels dus wel één. -.- Had ook nooit meer lang kunnen duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 02:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zie ze vaak genoeg voorbij komen... als ik genomineerd word mogen ze het bekijken, laat staan dat ik een kratje bier ga kopen voor diegene. onzin dat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 09:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan heb ik blijkbaar vrienden met verstand; ik ben nog geen enkel filmpje tegengekomen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 10:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het meeste domme is dat als mensen genomineerd worden, zij degene uitschelden die hem/haar heeft genomineerd. Een paar uren later zie je dan toch een filmpje van diegene verschijnen. Blijkbaar voelen mensen zich dus of verplicht of ze denken dat ze er anders 'niet bij horen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 13:36 
 
Hardtraxx Newbie

Hoi mensen. Gezien al jullie reacties ben ik wel benieuwd wat jullie van ons filmpje vinden over de Neknomination, die nu ook is overgewaait naar Groningen :/ http://www.dichtbij.nl/groningen/regio/ ... ingen.aspx
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Het meeste domme is dat als mensen genomineerd worden, zij degene uitschelden die hem/haar heeft genomineerd. Een paar uren later zie je dan toch een filmpje van diegene verschijnen. Blijkbaar voelen mensen zich dus of verplicht of ze denken dat ze er anders 'niet bij horen'.


Dan er maar niet bij horen... diegene die dit bedacht heeft mogen ze wat mij betreft een nekschot geven.
Sorry voor mijn taalgebruik, maar ik vind dit werkelijk waar te kansloos voor woorden :''''''''''''''''''''''''''')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 14:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Het meeste domme is dat als mensen genomineerd worden, zij degene uitschelden die hem/haar heeft genomineerd. Een paar uren later zie je dan toch een filmpje van diegene verschijnen. Blijkbaar voelen mensen zich dus of verplicht of ze denken dat ze er anders 'niet bij horen'.

Dat is wel grappig inderdaad. Want de hele straf is een wassen neus, omdat het van één kant wordt opgelegd en als je het er niet mee eens bent, je al gestraft wordt. Dat is hetzelfde als ik zeg van je moet mij binnen 4 uur 1000 euro betalen, anders moet je het tienvoudige betalen. Dat kratje bier voegt dus helemaal niets toe aan dit spel. Iemand die dit spel immers onzin vindt, vindt het ook onzin om een kratje bier te kopen en zal dat dus ook nooit doen. Het werkt puur en alleen vanuit de groepsdruk en het erbij willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 22:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sinds vandaag ook allemaal filmpjes op me timeline, kansloze onzin
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een van m'n vrienden nu ook, we zeiden van tevoren nog dat het kansloos gedoe is.
Een van de 3 die hij getagd heeft doet er dan ook niet aan mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 23:23 
 
Hardtraxx Elite

Moet ondertussen al drie kratjes weggeven ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 23:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Moet ondertussen al drie kratjes weggeven ...

Ga je dat doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 08:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
JeftaElachouri schreef:
Het meeste domme is dat als mensen genomineerd worden, zij degene uitschelden die hem/haar heeft genomineerd. Een paar uren later zie je dan toch een filmpje van diegene verschijnen. Blijkbaar voelen mensen zich dus of verplicht of ze denken dat ze er anders 'niet bij horen'.

Dat is wel grappig inderdaad. Want de hele straf is een wassen neus, omdat het van één kant wordt opgelegd en als je het er niet mee eens bent, je al gestraft wordt. Dat is hetzelfde als ik zeg van je moet mij binnen 4 uur 1000 euro betalen, anders moet je het tienvoudige betalen. Dat kratje bier voegt dus helemaal niets toe aan dit spel. Iemand die dit spel immers onzin vindt, vindt het ook onzin om een kratje bier te kopen en zal dat dus ook nooit doen. Het werkt puur en alleen vanuit de groepsdruk en het erbij willen horen.


Voor iemand die zich boven deze mensen stelt ben je wel bijzonder goed op de hoogte. :')

Net zoals mensen die Utopia 'dom' vinden, maar vervolgens exact kunnen vertellen wat daar zich afspeelt. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 09:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat zeg ik verkeerd dan? Je moet binnen 24 uur drinken en anderen nomineren anders kost het je een kratje bier. Zeg ook eens een keer iets inhoudelijks, dit is de zoveelste keer dat je alleen op de man speelt. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 09:41 
 
Hardtraxx Elite

Fluxion schreef:
Andromeda schreef:
Moet ondertussen al drie kratjes weggeven ...

Ga je dat doen?

Nee, natuurlijk niet. Ik bepaal zelf wel wat ik doe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 09:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat zeg ik verkeerd dan? Je moet binnen 24 uur drinken en anderen nomineren anders kost het je een kratje bier. Zeg ook eens een keer iets inhoudelijks, dit is de zoveelste keer dat je alleen op de man speelt. :yawn:


Ahhhhhhhhhh. :cry:

Stel je niet zo aan vent.

Het is bijzonder opvallend dat iemand die zogenaamd niets heeft met schapengedrag en hypes wel het meeste weet over dit schapengedrag en deze hypes.

'Doodzwijgen', ook wel van gehoord?

Dat is de enige remedie tegen schapengedrag en hypes. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 10:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Oh ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde. En met goed op de hoogte bedoel je het doorlezen van de openingspost? Want ik had nog nooit van dit fenomeen gehoord voordat ik dit topic zag en buiten dit topic heb ik het alleen gisteren bij Pauw & Witteman heel kort gezien. Doodzwijgen heeft overigens nog nooit geholpen bij hypes, althans ik kan me geen enkel voorbeeld bedenken. En ik weet vrij veel van kuddegedrag etc. omdat mij dit interesseert waarom mensen zo volgzaam zijn, dat in combinatie met mijn passie voor discussiëren resulteert in een aantal posts in dit topic. Overigens als je ergens inhoudelijk een mening over wilt vormen, moet je sowieso wel wat afweten van datgene. Anders moet je je inderdaad beperken tot Ad hominems.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel