Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 02:11 
 
Hardtraxx Veteran

De Amerikaanse acteur Robin Williams, bekend van films als 'Good Morning, Vietnam' en 'Mrs. Doubtfire', is overleden. Hij was 63 jaar oud.

De acteur werd maandag (plaatselijke tijd) dood aangetroffen in zijn huis in Californië. De hulpdiensten werden ingeschakeld nadat het lichaam van Williams levenloos werd aangetroffen in zijn huis. Er wordt nog onderzoek gedaan naar de exacte doodsoorzaak, maar de politie vermoedt dat hij is overleden door verstikking.

"Robin Williams is vanmorgen overleden. Hij kampte de laatste tijd met zware depressies. Dit is een tragisch en plotseling verlies. Zijn familie verzoekt hun privavcy te respecteren in deze moeilijke tijd van verdriet.", meldde Williams' publicist Mara Buxbaum aan The Hollywood Reporter.

Afgelopen maand zou de acteur, die al langer worstelde met een drankverslaving, zijn opgenomen in een afkickkliniek in Minnesota.

"Beste vriend verloren"
In een verklaring spreekt Susan Schneider, de vrouw van Williams, haar hoop uit dat niet zijn dood, maar zijn talloze momenten van plezier worden benadrukt in de nasleep van de tragedie. "Deze ochtend heb ik mijn echtgenoot en beste vriend verloren. De wereld verloor daarmee een van haar meest geliefde artiesten en een van de mooiste mensen. Ik ben er helemaal kapot van. Op verzoek van de familie van Robin vragen wij om onze privacy tijdens deze moeilijke rouwperiode te respecteren. We hopen dat de focus niet op Robins dood zal liggen, maar hopen dat iedereen hem herinnert als iemand die ontelbare momenten van vreugde creëerde en een lach op het gezicht van miljoenen mensen kon toveren.'"

Grappigste man ter wereld
Williams, die in 1997 door weekblad Entertainment Weekly "de grappigste man ter wereld'' werd genoemd, speelde in zijn leven in talloze speelfilms. Voor zijn rol in 'Good Will Hunting' uit 1997 won hij een Oscar voor de beste mannelijke bijrol. Ook verdiende hij Oscarnominaties voor zijn optredens in 'The Fisher King' (1991), 'Dead Poets Society' (1989) en 'Good Morning, Vietnam' (1987).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 02:29 
 
Hardtraxxer

Dat kwam onverwacht, zeker toch wel één van de beste acteurs die ik ken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 08:21 
 
Hardtraxx Addict

http://hoax.blog.nl/slechte-hoax/doodve ... van-persie

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fietsband schreef:
Dat kwam onverwacht, zeker toch wel één van de beste acteurs die ik ken :(

Dat is bij elke bekende acteur die onverwacht overleden is zo volgens mij. :$

Maargoed, wel sneu voor de familie om zo iemand te verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 09:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel kut als je overlijden zich ontwikkelt als een soort twittergrap. Of misschien wel passend eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
http://hoax.blog.nl/slechte-hoax/doodverklaring/2014/08/12/rip-twitter-rouwt-om-dood-robbie-williams-en-robin-van-persie

:huh:

Oké, ofwel retarded as fuck ofwel blind as fuck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 14:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dr Flubber
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 14:57 
 

Onverwachts? Nee, niet helemaal, maar wel zielig dat zijn laatste rollen zo snel waren afgelopen (met name the crazy ones, een ontzettend matig tot slechte sitcom ook, maar toch.. des te zieliger)
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel