Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit proberen te vergelijken met WO1 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 22:50 
 

Dat maakt het denken wel makkelijker... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voer voor complotdenkers: bij een van de wrakstukken werd een ongeschonden boarding pass met een verkeerd vluchtnummer (MH-0851, van Kuala Lumpur naar Bali) gevonden.

dit is geen voer voor complotdenkers
dit is gewoon een overstap ticket

ik had er ook 2 toen ik naar las vegas ging
1 voor amsterdam->housten
en 1 voor housten->las vegas

en dat verhaal met paspoorten.....veel mensen houden hun paspoort in hun tas.....en zoals je al wist hebben die mannetjes gewoon elke tas opengemaakt en paspoorten eruit gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het (belgische) nieuws daarstraks een reportage. Journalist loopt volledig alleen door de wrakstukken waar ook nog verkoolde lichaamsdelen (handen, armen, benen,...) liggen. Geen mens in de buurt te bekennen die onderzoek doet naar de ramp. Dit waarschijnlijk door bedreigingen van de Russische rebellen. Hoe erg is het met deze wereld aan het worden :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 01:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jongen bij ons uit het dorp zat ook op die vlucht, 30 jaar en een talentje op gebied van grafische vormgeving.
Kwam altijd in de kroeg waar ik werk, rustige kerel... graag geziene gozer.

Hij zou 2 maanden gaan rondreizen in Maleisië met z'n broer. Die via Brussel vloog, ze hebben elkaar nooit gezien op Kuala Lumpur... :(

Toch raar dat in een keer iemand.... weg is.... Hoop voor z'n ouders dat zijn lichaam snel hierheen komt om hem een waardige rustplek te geven. Meer kun je niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rusland moet gewoon dat gebied bezetten met een flink leger. Zodat de onderzoekers gewoon hun werk kunnen doen.

Maar ik ben wel heel benieuwd hoe dit zich gaat uitwerken op het conflict.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 18:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Rusland moet gewoon dat gebied bezetten met een flink leger. Zodat de onderzoekers gewoon hun werk kunnen doen.

Maar ik ben wel heel benieuwd hoe dit zich gaat uitwerken op het conflict.


Als je wil dat een deel van de/alle data verwijderd en verduisterd wordt moet je ze inderdaad aan Rusland geven. Dat is net zo dom als het aan de VS geven. Beide komen toch met een statement tegen hun tegenstander.

En daarbij ook nog een halve oorlog ontketend tussen Rusland en Oekraïne.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je het zo bekijkt is geen 1 land te vertrouwen. Oftewel: laat alles maar liggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2014 21:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Als je het zo bekijkt is geen 1 land te vertrouwen. Oftewel: laat alles maar liggen...

Geef het aan Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 01:33 
 

http://www.youtube.com/watch?v=xLdRBaL4-wU#t=63 De media die dat bracht alsof hij zijn overwinning aan het tonen was, terwijl wat hij doet toch heel wat anders is.
Ziekelijk dat de media daar niet gewoon eerlijk over is.

https://pbs.twimg.com/media/Bs55NccCMAE56u8.jpg:large (het ging over dat plaatje, en media en reacties van weredleiders en politici die de foto interpreteerde als dat hij zijn overwinning aan het vieren was o.i.d)

Inb4 dat ik Rusland fanboy zou zijn (ondanks dat ik ze gelijk stel met de EU en de VS) omdat ik liever volledige informatie afwacht i.p.v overhaaste conclusies te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 11:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb niemand over een overwinning gehoord, het gaat om het punt dat nabestaanden zulke beelden op TV zien en dat dus extra hard aankomt op zo'n moment. Maar ik kan me voorstellen dat je daar als simpele soldaat niet over na hebt gedacht bij het oppakken van zo'n knuffel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die speech van Frans Timmermans. :oh: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Voor het eerst dat Frans Timmermans indruk op mij maakt. Die toespraak van Rutte was ook goed, maar die van Timmermans was beter dan die van Obama, Cameron en uiteraard Putin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 20:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vanmiddag een stuk van die ceremonie gezien; dan dringt het pas echt door hoeveel 298 mensen wel niet zijn. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Vanmiddag een stuk van die ceremonie gezien; dan dringt het pas echt door hoeveel 298 mensen wel niet zijn. :(


Indrukwekkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Vanmiddag een stuk van die ceremonie gezien; dan dringt het pas echt door hoeveel 298 mensen wel niet zijn. :(

En dat waren er 'pas' 40 inderdaad...zoveel doden klinkt zo vaak als enkel een statistiek, maar dan merk je pas hoe verschrikkelijk het is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Op meerdere momenten kippenvel gehad bij het kijken van de ceremonie en de rit naar Hilversum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Irriteer me mateloos aan mensen die op zo'n dag dan gaan zeuren van: "Wat een onzin, hier helpen we die mensen toch niet mee?"
Ten eerste, doe dat lekker op een ander moment. Niet op zo'n dag.
Ten tweede, het gaat er niet om dat we de mensen helpen, we kunnen ze hun geliefden niet terug geven. Maar als we als land niets doen, dan kwetsen we die mensen heel erg. En ik denk ook dat zo'n dag de mensen misschien toch wel helpt door de steun die ze er uit halen.

Ik vind het prachtig hoe wij als klein landje op de wereld met zo'n dag zo'n indruk kunnen maken op de wereld. Dat geeft toch wel aan dat wij niet zomaar een landje zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Overigens ook een dikke pluim voor de organisatie. Wat zij binnen een korte tijd moesten zien te realiseren, was zeer indrukwekkend. Kippenvel bij het zien van de rouwstoet. Inderdaad, dan zie je pas hoeveel slachtoffers het zijn en dat het menens is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 10:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Irriteer me mateloos aan mensen die op zo'n dag dan gaan zeuren van: "Wat een onzin, hier helpen we die mensen toch niet mee?"
Ten eerste, doe dat lekker op een ander moment. Niet op zo'n dag.
Ten tweede, het gaat er niet om dat we de mensen helpen, we kunnen ze hun geliefden niet terug geven. Maar als we als land niets doen, dan kwetsen we die mensen heel erg. En ik denk ook dat zo'n dag de mensen misschien toch wel helpt door de steun die ze er uit halen.

Ik vind het prachtig hoe wij als klein landje op de wereld met zo'n dag zo'n indruk kunnen maken op de wereld. Dat geeft toch wel aan dat wij niet zomaar een landje zijn.

Het is toch ook in overleg met de nabestaanden besloten om een dag van nationale rouw te houden? Hoe kunnen ze dan zeggen dat die mensen dat niet willen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat de nabestaanden het niet zouden willen hoor ik niet, maar hoorde wel dat sommige mensen zeiden het onzin te vinden omdat we ze er niet mee helpen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 11:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Daar doelde ik op, als de nabestaanden het onzin zouden vinden, dan hadden ze er toch nee tegen gezegd. Wat niet-nabestaanden ervan vinden doet er niet toe, wil je er niet bij stil staan, dan doe je dat toch niet? Ik vind het wel goed dat er een moment is dat iedereen even stil kan staan bij wat er gebeurt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst, ik ben het compleet met je eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ook eindelijk (bewapende) Australische militairen naar rampplek Oekraïne :thumbup:.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Actueel