Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Onwijs vette documentaire! Ik juich het alleen maar toe als andere DJ's dit ook doen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik juich het alleen maar toe als andere DJ's dit ook doen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele vette documentaire inderdaad, een uur lang genoten! :love:
Wel een kleine domper dat Arjan er niet aan meegewerkt, dat had hem in mijn ogen nog dat dat beetje extra gegeven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw :$ Een uur lang genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 00:53 
 
Hardtraxx Newbie

Ja het begon allemaal heel goed, maar Arjan compleet weglaten zowat is voor mij een zware domper. NC = Arjan & Bas. Ze laten het hier allemaal overkomen alsof Bas alles in zijn eentje heeft geflikt en Arjan maar een last was. Fucking bullshit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Equites schreef:
Ja het begon allemaal heel goed, maar Arjan compleet weglaten zowat is voor mij een zware domper. NC = Arjan & Bas. Ze laten het hier allemaal overkomen alsof Bas alles in zijn eentje heeft geflikt en Arjan maar een last was. Fucking bullshit.

Misschien wilde Arjan wel niet meewerken. Denk je echt dat ze hem express hierbuiten hebben gelaten, maar wel over hem gaan praten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 02:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Equites schreef:
Ja het begon allemaal heel goed, maar Arjan compleet weglaten zowat is voor mij een zware domper. NC = Arjan & Bas. Ze laten het hier allemaal overkomen alsof Bas alles in zijn eentje heeft geflikt en Arjan maar een last was. Fucking bullshit.

Dat Bas het overgrote deel van het productiewerk deed mag gewoon gezegd worden. Daarnaast krijgt Arjan gewoon credits voor zijn werk (o.a. mastering en live-acts). Hij wordt nergens afgeschilderd als zijnde een last. En inderdaad, wat hier al een aantal keer genoemd is: als Arjan niet deel wilde nemen aan de documentaire, dan zij het zo. Jammer, maar helaas.

Ondanks het feit dat ook ik graag wat meer over o.a. Arjan en Digital Age had gehoord, vond ik dit een zeer sterke documentaire. Wat een leven heeft die man zeg. Niets minder dan hulde! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist de cd+bluray binnen gekregen :clap:

Vanavond maar gelijk opzetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Equites schreef:
Ja het begon allemaal heel goed, maar Arjan compleet weglaten zowat is voor mij een zware domper. NC = Arjan & Bas. Ze laten het hier allemaal overkomen alsof Bas alles in zijn eentje heeft geflikt en Arjan maar een last was. Fucking bullshit.

Er word genoeg over arjan vertelt hoor. Dat hij degene was die kon draaien, voornamelijk mastering deed en de liveacts in elkaar sleutelde. Bas is gewoon altijd dé producer geweest. Ook een hoop beeld van de twee samen, al die momenten. Dat laat echt wel zien dat ze het samen hebben gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 01:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de reacties eerst wel erg overdreven lijken zonder de documentaire gezien te hebben. Heb hem zojuist gekeken en heb er eigenlijk maar één woord voor: wauw. Heb de hele documentaire zo'n beetje met een glimlach van oor tot oor zitten kijken en moest rond de splitsing van Arjan en Bas toch wel even een traantje wegpinken. :$ Niks anders dan diep respect voor Bas en ik kijk nu al uit naar de komende 5-10 jaar. Met recht de grootste naam in hardstyle, als je het mij vraagt.

En ik begin door deze docu zelfs Solar nu te waarderen waar die me eigenlijk eerst ontzettend tegenviel. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2015 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Gaan ze nu alles apart uploaden?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen