Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 15:26 
 
Hardtraxx Elite



Dear Friends,

It's here for you all to see: the 10 years of Noisecontrollers documentary. As I have said before the last 10 years of my life have been the most rewarding and amazing ones. All my dreams came true and it's an honour to share some of the most important moments and the story behind it with you.

You have heard my music, but never my story.

Your sincerely,

Bas
Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 15:57 
 
Hardtraxx Elite

Ik dacht dat het handiger was om hier reacties te posten i.p.v. in het wist je dat topic.

Hele vette docu, jammer dat er geen stukje Digital Age in zit en ik mis Arjen, maar alsnog superdik (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk, helaas is een docu is bijna nooit compleet :P Wel vet dat andere dj's ook hun verhaal willen doen. Had voor mij nog wel een uurtje langer mogen duren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:17 
 
Hardtraxx Addict

Nogmaals geweldig. Erg inspirerend!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Ik dacht dat het handiger was om hier reacties te posten i.p.v. in het wist je dat topic.

Hele vette docu, jammer dat er geen stukje Digital Age in zit en ik mis Arjen, maar alsnog superdik (L)


Wat bedoel je met het stukje Digital Age? of is dat weer zo'n typische vraag van mij?
Vind het een hele vette docu met veel informatie die je anders niet te weten zou komen, dat Bas gewoon non-stop in een studio kan zitten en dat het Defqon.1 anthem bv. in een avond is gemaakt (of tenminste afgemaakt voor het grootste deel?)
Meer van dit soort docu's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.discogs.com/label/239518-DigitalAge

Wat een label trouwens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette docu! De verhalen van andere dj's voegen ook echt veel toe aan het verhaal. Zit mooi in elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 17:05 
 

SAIN7 schreef:
Wat bedoel je met het stukje Digital Age? of is dat weer zo'n typische vraag van mij?

http://www.digitalage.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 17:35 
 
Hardtraxx Crew

Wat een docu :worship: Wil er nu ook wel een van Headhunterz of Wildstylez zien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 18:03 
 

held :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Wat een docu :worship: Wil er nu ook wel een van Headhunterz of Wildstylez zien :$


Zeker hun denkwijze lijkt me erg vet om eens mee te maken :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een supervette documentary, :loving: :loving: :loving: :loving:
maar wat een kippenvel momenten :worship: :worship:

jammer dat Arjan er niet aan mij werkt, maar bijv. wel Willem
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

provehito schreef:
jammer dat Arjan er niet aan mij werkt


Arjan is voor mij juist degene waar ik benieuwd naar was! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

provehito schreef:
maar wat een kippenvel momenten :worship: :worship:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was fantastisch om te zien in de bios (al had die geen subwoofers, dat miste je op dat geluid wel).
Bas komt over als super down to earth terwijl hij al zo veel bereikt heeft, erg sympathiek in ieder geval. Ook op de premiere was het zo, niet te beroerd voor een praatje. Leuk ook om te zien dat ik bij een aantal van die hoogtepunten ben geweest (Qlimax 2013, XQ NC, de twee InQontrol feesten), dus veel herinneringen ook van mijn kant.

Props voor die gasten van Editz, had een van hen gesproken, erg leuk om eens van de productiekant van alles te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 13:28 
 
Hardtraxxer

Echt super vette docu! XQ Noisecontrollers was ik bij en In Qontrol. Erg tof om daar stukjes van terug te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 14:27 
 
Hardtraxxer

Meters kippenvel! :$ Vooral tijdens de momenten waar ik zelf ook bij ben geweest, de 2 mooiste feesten heb ik wel gemist helaas :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Afgelopen vrijdag gezien met 4 vrienden erbij. 5 volwassen mannen heb een uur lang met hun mond dicht zitten kijken en genieten van deze docu xd (dit is een godswonder normaal gesproken)

Zit goed in elkaar met veel leuke ''oude'' beelden. InQontrol zal ik niet snel vergeten :)

Vriend van me (luistert nu 1,5 Hardstyle) vroeg: ''Mochten zij afsluiten? Dat zal je tegenwoordig nooit meer zien''

Bij ons werd heel erg de indruk gewekt dat de breuk niet helemaal zo vlekkeloos is verlopen als word gesuggereerd. Komt ook vooral door Zany die blijft benadrukken dat het Bas is geweest die zo goed als alles heeft gemaakt (met de mastering van Arjan, dat wel)

Al met al echt een geweldige docu die ik afgelopen zondag met heel veel plezier nogmaals heb bekeken met een date ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 15:58 
 

ErikZ schreef:
Bij ons werd heel erg de indruk gewekt dat de breuk niet helemaal zo vlekkeloos is verlopen als word gesuggereerd.


In de wandelgangen gehoord (van verschillende dj's) dat het ook niet vlekkeloos is verlopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Halve informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 16:36 
 

Raven schreef:
Halve informatie.


Je hoeft er ook niks mee te doen hé ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed interview! Leuk om wat achtergrond informatie te krijgen hoe dingen tot stand komen en hoe dingen verlopen.

Het enige wat ik een beetje mis is dat Bas Oskam nog meer deed dan alleen Hardstyle , ik had wel wat meer willen zien/horen over zijn andere alias. Dan had het echt compleet geweest. Maar ik snap wel dat het een 'Noisecontrollers' documentaire is en geen 'Bas Oskam' documentaire. Heb echt genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pavelow en Kasparov waren inderdaad wel vet geweest. Een docu is eigenlijk nooit af :P
Edit: en WS en weet ik veel welke nog meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zwaar onder de indruk. Een uur genoten vaan deze docu. Wauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 15:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Supervette docu.

Wel grappig hoe hij zelf een foutje maakt als hij het over World Of Madness heeft, het anthem van 2013 (2012 dus).
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen