Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 20:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké, sorry admins als ik dit op de verkeerde manier doe.

Het verhaal: Ik heb 4 gereserveerde kaarten voor Defqon, omdat ik naar genoeg Q-dance feesten ben geweest. Het plan was om zelf te gaan, maar ik kreeg een aanbieding om mee te gaan naar Zuid-Frankrijk, maar ik wist niet dat dat zo snel zou zijn. Ik ben van 11 juni tot 25 juni weg, kortom ik moet Defqon missen.. :cry:

Ik wil ze graag alle 4 tegelijk verkopen, omdat ik er dan vanaf ben.
Prijs voor alle 4 de tickets: 300 euro.
Dat komt neer op een winst voor mij van 15 euro per ticket, maak ik er een klein zak centje op voor m'n vakantie.

Liefhebbers, roept u maar! Maar onthoud; ik verkoop ze alleen alle 4 tegelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Oké, sorry admins als ik dit op de verkeerde manier doe.

Het verhaal: Ik heb 4 gereserveerde kaarten voor Defqon, omdat ik naar genoeg Q-dance feesten ben geweest. Het plan was om zelf te gaan, maar ik kreeg een aanbieding om mee te gaan naar Zuid-Frankrijk, maar ik wist niet dat dat zo snel zou zijn. Ik ben van 11 juni tot 25 juni weg, kortom ik moet Defqon missen.. :cry:

Ik wil ze graag alle 4 tegelijk verkopen, omdat ik er dan vanaf ben.
Prijs voor alle 4 de tickets: 300 euro.
Dat komt neer op een winst voor mij van 15 euro per ticket, maak ik er een klein zak centje op voor m'n vakantie.

Liefhebbers, roept u maar! Maar onthoud; ik verkoop ze alleen alle 4 tegelijk..


Ik wacht sowieso eerste even af op de gewone verkoop :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil hier misschien met paar vrienden naar toe, ik ga het asap aan ze vragen of ze intresse hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 10:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik moet ze volgens de mail vandaag bestellen, dus mensen, jullie hebben tot het einde van vandaag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook 4 Defqon kaarten beschikbaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 12:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind 25% winst nogal fors, je bent niet veel beter dan die valse verkooppunten. :nono:
Ik heb me kaarten al iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vind 25% winst nogal fors, je bent niet veel beter dan die valse verkooppunten. :nono:
Ik heb me kaarten al iig


Ja inderdaad, verkoop ze gewoon zonder winst joh :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 13:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind het een beetje slap van jullie, jullie weten zelf ook dat ik kan wachten tot het uitverkocht is, en dan 150 per kaartje vragen.. dan raak ik ze ook makkelijk kwijt. Ik bied ze hier aan, niet op marktplaats, en ik maak er een klein zakcentje op.. WHINERS
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 13:31 
 
Hardtraxx Elite

dan doen ze een speciale actie en dan naai je de boel nog steeds , netjes man
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zou zeggen. Heb je geen interesse, fuck off dan. ;)

Niet dat ik zo graag mijn kaarten verkoop. Maar ons tripje naar Defqon wat ik met vrienden gepland had gaat gewoon niet door.. terwijl ik nog wel een code heb om ze te bestellen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 13:37 
 
Hardtraxx Elite

[quote="Dennis Aka Mash"]ik zou zeggen. Heb je geen interesse, fuck off dan. ;)

quote]



Ik mag toch me mening geven op het feit dat hij winst wil maken op zijn kaarten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 13:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Winst?! Als ik voor de winst zou gaan, zou ik ze niet hier aanbieden, denk na..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 13:42 
 
Hardtraxx Elite

hoe noem je de 15 euro extra dan? :oh:
natuurlijk kun je veel meer winst maken dat begrijp ik, maar het gaat om het idee,
Laat dan de mensen die echt graag heen gaan ze voor de normale prijs doen , dan maakt het voor jou verder toch ook niet uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dorus ML schreef:
hoe noem je de 15 euro extra dan? :oh:

Een leuk extra zakcentje voor hem, doh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 13:50 
 
Hardtraxx Elite

Arthurhoihoi schreef:
Dorus ML schreef:
hoe noem je de 15 euro extra dan? :oh:

Een leuk extra zakcentje voor hem, doh.


dat is toch winst Drol! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ga huilen, ik zou zeggen wees blij dat je ze voor 15 euro meer kan kopen... Als je geen code hebt, is de kans groot dat je de 25e naast de pot pist, en dan mag je lekker rond de 150 betalen als je mazzel hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dorus, ga alsjeblieft je penis in een mierenhoop stoppen man..

De kaartverkoop is nog niet eens open, en ik weet wat het voor gedonder is om hier een kaartje voor te krijgen. Als je dan 15 euro extra, om verzekerd te zijn van een kaartje, veel vindt.. BETER REAGEER JE DAN NIET MEER!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

volgende week wordt een stressi namiddag :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 14:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Vind het een beetje slap van jullie, jullie weten zelf ook dat ik kan wachten tot het uitverkocht is, en dan 150 per kaartje vragen.. dan raak ik ze ook makkelijk kwijt. Ik bied ze hier aan, niet op marktplaats, en ik maak er een klein zakcentje op.. WHINERS

T blijft triest, anyway ze zijn nu toch bezig om het verboden maken van doorverkopen van concertkaartjes voor meer dan 110% van de normale prijs. Het is overigens zo snel uitverkocht, omdat mensen/organisaties zoals jij kaartjes opkopen, terwijl van tevoren al vast staat dat ze niet kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 16:35 
 
Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Dorus, ga alsjeblieft je penis in een mierenhoop stoppen man..

De kaartverkoop is nog niet eens open, en ik weet wat het voor gedonder is om hier een kaartje voor te krijgen. Als je dan 15 euro extra, om verzekerd te zijn van een kaartje, veel vindt.. BETER REAGEER JE DAN NIET MEER!!!


het gaat er toch niet om of 15 euro veel is , het gaat erom dat je ze illegaal doorverkoopt en dat vind ik zielig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 16:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ze komen hier, bij RELATIEVE liefhebbers terecht in plaats van bij mensen die een keer een poster hebben zien hangen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Joh wees blij dat hij ze hier aanbied .. Ok hij maakt er een beetje winst op. En dan?? Dat is toch normaal .. Hij heeft tenminste een code, heeft de kaartjes dus hij beslist. Je kan natuurlijk hopen dat je op het einde nog tickets bemachtigd, maar kerels denk na,, nu heb je tenminste kans om er al vast te krijgen dus niet zeuren ! Hij kan ze evengoed op de marktplaats aanbieden dan zijn ze zo op daar klagen ze niet over geld, ... Dagjesmensen .. Iedereen maar zeggen ik ga naar DefQon en dan op het laatste effe een goede kerel "afblazen" omdat hij een klein beetje winst maakt omdat ie op vakantie gaat in Frankrijk .. Nauw ik vind dat een strakke zet van hem !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

En nu ONtopic, hij doet de moeite om ze hier te plaatsen dus je kan het wel wat apprecieren

2 keuzes,,

1) Je wilt ze, je koopt ze (of denkt erover na) en klaar. (Let wel hij had tijd tot vanavond)
2) Je wilt ze niet en wacht liever af, best maar ga hem niet "afblazen" omdat hij wat winst wilt :)

Alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 16:44 
 
Hardtraxxer

Ben wel een beetje teleurgesteld door het taalgebruik hier zeg.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Ga huilen, ik zou zeggen wees blij dat je ze voor 15 euro meer kan kopen... Als je geen code hebt, is de kans groot dat je de 25e naast de pot pist, en dan mag je lekker rond de 150 betalen als je mazzel hebt...


of....
je gaat niet ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen