Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 18:24 
 
Hardtraxx Newbie

Hallo beste mensen,

Ik ben opzoek naar de cover van de Qlimax DVD 2008.
Heeft iemand de DVD toevallig al en zou je die dan voor me kunnen scannen?

Mvg,
Ralf
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor je illegale kopie of niet? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 18:27 
 
Hardtraxx Newbie

Haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tipje wel alvast voor hier.. Dat doen we dus niet, dingen delen.. Nou vind ik een cover op sich niet zo erg, maar geen muziek of iets dergelijks :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 18:36 
 
Hardtraxx Newbie

Ik dacht al wel dat er wat van gezegd zou gaan worden..
maar ach het is maar een covertje toch :innocent:

Als het echt niet toegestaan is, sluit het topic dan maar hoor;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent in iedergeval geen echte liefhebber merk ik. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 20:22 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb de mogelijkheid om de dvd te downloaden.
Waarom zou ik hem dan in de winkel gaan kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat je, als je echt fan bent, de scene support door dingen officieel te kopen of legaal te downloaden. Ikzelf download ook legaal, het is makkelijk en het kost niet zo gek veel geld.

Bovendien: hoe zou het komen dat ze de ticketprijs zo belachelijk hoog maken in tegenstelling tot bijvoorbeeld B2S, Art Of Dance of Bass Events etcetera? ;)
Rede 1: Q-Dance is marktleider
Rede 2: Tegenvallende verkopen vinyl, downloads en Merchandise
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raffa076 schreef:
Ik heb de mogelijkheid om de dvd te downloaden.
Waarom zou ik hem dan in de winkel gaan kopen?


Pff.. als jij nou de dj/producer was, dan had je ook liever dat ze je cd/nummer kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Je bent in iedergeval geen echte liefhebber merk ik. ;)

:/ Beetje trieste opmerking, de mate waarin je fan bent wordt bepaald door de mate waarin je je portemonnee opentrekt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo kun je het wel zien ja, maar zo zie ik het niet.

Een echte fan die steunt zijn "ding" waarvan ie fan is. Logisch toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Zo kun je het wel zien ja, maar zo zie ik het niet.

Een echte fan die steunt zijn "ding" waarvan ie fan is. Logisch toch.

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, ben het opzich wel met je eens :) Heb zelf (voor mijn doen dan) ook al veel geld in mijn hobby gestoken! Maarja heb ook niet alles legaal enzo, wil wel alles legaal hebben maar het budget is niet groot genoeg, dus moet ik kiezen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 21:53 
 
Hardtraxx Newbie

Precies wat _dp_ zegt, de mate waarin ik fan ben wordt dus bepaald door de mate waarin ik mijn portemonnee open wil trekken. Ik betaal ook een lage prijs om te kunnen downloaden, ben zelf naar Qlimax geweest en vond het een heel vet feestje! Ik wilde daarom graag de dvd hebben en ik heb zoals al gezegd de mogelijkheid om hem te downloaden, gewoon, voor privé gebruik.

En dan wil jij mij wijs gaan maken dat ik de scene niet steun en dat ik geen echte fan ben, omdat ik een dvd van een feest download in plaats van koop?! Kom op zeg, zoals Khadber zelf al zegt, ik betaal inderdaad al genoeg voor de entreeprijs van een kaartje hoor, en dan ook nog eens 20 euro betalen voor een dvd die ik gratis binnen kan halen.

Ik maak het er mezelf makkelijker mee hoor, merk ik wat jaloezie op omdat jij die 20 euro wel over de toonbank moet schuiven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik download ook gewoon films
maar hardstyle tracks koop ik gewoon. en zoals een live registration zoals deze koop ik ook nog wel, gewoon om de kick en omdat die gewoon in mn collectie hoort. ik heb eigenlijk niks tegen downloaden. tis wel lelijk voor de makers, maarja. heel mooie games koop ik ook nog wel, maar de meeste download ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2009 22:11 
 
Hardtraxx Newbie

Ieder zijn keuze toch, jij koopt de dvd terwijl je de mogelijkheid hebt om het te downloaden, terwijl ik wel gebruik maak van de mogelijkheid om de dvd te downloaden. ;)

Maar kom op zeg, vindt het een beetje zwak om te gaan beweren dat ik geen echte liefhebber ben, op basis van een dvd van een feest welke ik download in plaats van koop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 09:11 
 
Hardtraxxer

Illegaal downloaden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robz schreef:
Illegaal downloaden :')

net doen alsof je het zelf nooit doet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 12:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Downloaden is nog legaal, verspreiden is illegaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net uit je winterslaap gekomen? een paar maanden geleden is de regel in gegaan dat downloaden ook illegaal is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 17:42 
 
Hardtraxxer

_dp_ schreef:
Robz schreef:
Illegaal downloaden :')

net doen alsof je het zelf nooit doet :')


Ja ik download niet illegaal :')

Enige wat ik download zijn live setjes, verder huur ik films of koop ik een CD.

Maakt niet uit hoor dat je illegaal download :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robz schreef:
Ja ik download niet illegaal :')

wat goed van je brave burger. Ook toevallig geen programma's op je pc staan?
Afbeelding
Weet waar je het voor doet, veel van het geld dat jij besteed aan de entertainment industrie verdwijnt in de zakken van de grote platenmaatschapijen. Toevallig piratebay zaak een beetje gevolgd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Downloaden is nog legaal, verspreiden is illegaal.

Zelfs al zou dit kloppen, moet je niet kijken naar de wet, maar naar wat je zelf eerlijk vind. Ik koop de muziek niet omdat in de wet staat dat dat moet, maar omdat ik dat eerlijk vind.

Verder is het natuurlijk onzin dat de mate van hoe erg je liefhebber bent bepaald word door hoeveel geld je besteed. Je kunt heel goed een 'echte liefhebber' zijn en toch tracks downloaden. Ik ben toch ook niet meer van hardstyle gaan houden toen ik de overstap maakte van sharen naar kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen andere keus dan het gewoon gratis te downloaden, want ik heb echt geen geld om ook maar de helft van alle hardstyle releases te betalen per maand. (ik heb geen baan, krijg alleen 25 euro zakgeld per maand).

Ik heb wel gekocht:

SMCCD 016 - Hardbass volume 9
SMCCD 012 - Decibel 2007 CD
SMCDVD 007 - Decibel 2008 DVD

ik moet zeggen dat het vet is om CD's en DVD's te kopen, heb je ook zo'n mooi doosje erbij :cool:
maar om nou .mp3 bestanden te kopen, nou nee, als ik ooit veel geld heb koop ik wel gewoon vynils
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 21:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
net uit je winterslaap gekomen? een paar maanden geleden is de regel in gegaan dat downloaden ook illegaal is ;)

Ze zijn daarin in hoger beroep gegaan, dus tot die tijd is het nog legaal :yes:
Ik betaal overigens al copyright belasting, omdat men download. Bovendien zijn niet eens alle nummers digitaal te koop. Koop wel af en toe een verzamelaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2009 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ckr wel een echte fan van de hardstylescene, ik download wel veel, maar dvd's en albums koop ik als ik ze geweldig heb gewoon orrigineel. Ik ben te arm om platenspelers te kopen dus vinyl download ik ook gewoon van internet. Maar ik ben ckr wel een echte fan!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen