Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2016 22:04 
 
Hardtraxx Newbie

Mooi geschreven stuk. Ben bang dat er geen weg terug meer is voor de 'echte' early hardstyle :(

Ga zelf vaak (wel in steeds mindere mate) naar early feestjes en je merkt dan het effect op de dansvloer wanneer er een nustyle plaat wordt ingemixt. Het slaat gewoon beter aan bij de mainstream. Makkelijk te behappen denk ik.

Toch merk ik op Soundcloud dat er zeker nog wel behoefte is. Mensen komen bij mijn early hardstyle mixen terecht en 'liken' het oprecht, want ik ken die mensen verder niet. Dit doet mij erg deugt. De liefhebbers speuren toch het internet af blijkbaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 09:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Audioholik schreef:
Mooi geschreven stuk. Ben bang dat er geen weg terug meer is voor de 'echte' early hardstyle :(

Ga zelf vaak (wel in steeds mindere mate) naar early feestjes en je merkt dan het effect op de dansvloer wanneer er een nustyle plaat wordt ingemixt. Het slaat gewoon beter aan bij de mainstream. Makkelijk te behappen denk ik.

Toch merk ik op Soundcloud dat er zeker nog wel behoefte is. Mensen komen bij mijn early hardstyle mixen terecht en 'liken' het oprecht, want ik ken die mensen verder niet. Dit doet mij erg deugt. De liefhebbers speuren toch het internet af blijkbaar :)


Dat heb je inderdaad nog steeds. Het probleem is dat artiesten veel hitjes draaien om het toch nog iets 'toegankelijk' te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 06:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Het wordt tijd dat de pitch-reversed bass terugkomt.

Lees je comment nu pas, maar dat is wel een goed plan ja :) Kunnen die lelijke pitchkicks ook gelijk de deur uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 08:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Cruelty schreef:
Het wordt tijd dat de pitch-reversed bass terugkomt.

Lees je comment nu pas, maar dat is wel een goed plan ja :) Kunnen die lelijke pitchkicks ook gelijk de deur uit.

Geef eens wat mooie voorbeelden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 14:34 
 

TiMOTHYb schreef:
The Skribbler schreef:
Cruelty schreef:
Het wordt tijd dat de pitch-reversed bass terugkomt.

Lees je comment nu pas, maar dat is wel een goed plan ja :) Kunnen die lelijke pitchkicks ook gelijk de deur uit.

Geef eens wat mooie voorbeelden? :)






Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik doelde meer op Kick this Mutha van Deepack & Luna, en een oude Dance Pollution plaat (uit 2002 ofzo... kan niet op de titel komen), of Headhunterz - Subsonic...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2016 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
een oude Dance Pollution plaat (uit 2002 ofzo... kan niet op de titel komen)


Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 02:03 
 

Delt-A schreef:
Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)?


:loving: :loving:

The Skribbler schreef:
Nou ik doelde meer op Kick this Mutha van Deepack & Luna, en een oude Dance Pollution plaat (uit 2002 ofzo... kan niet op de titel komen), of Headhunterz - Subsonic...


Het zijn naar mijn mening min of meer allemaal reverse bass platen. Het verschil is dat de reverse inzet na 200 ms of ~267ms (triplet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 07:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

That's open for debate, maar zoals ik zei: ik doelde zelf meer op de soort reverse die ik als voorbeelden gaf... (hoewel subsonic ook in triplet is :P )
Delt-A schreef:
The Skribbler schreef:
een oude Dance Pollution plaat (uit 2002 ofzo... kan niet op de titel komen)


Atlantic Wave - The Creation (Giada Remix)?

Nope, heb hem gevonden... het is
https://www.youtube.com/watch?v=lB-ojBS9L0w

Vanaf 5 minuten. Wel zelfde vocal trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 10:05 
 
Hardtraxx Newbie

saifam classics :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen