Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top 5 feesten
1. Defqon weekend, ongekende gezelligheid. Zoveel bekende en met een grote ploeg het hele weekend feest gevierd
2. Q-Base weekend, terrordrang bunker :loving: met 40 man een bus gehuurd en optimaal genoten
3. Dominator
4. Ground Zero
5. Pandemonium

Top 5 sets
1. The Destroyer @ Ground Zero
2. Akira vs Mithridate @ Defqon
3. The Destroyer vs Deterrent man @ Dominator
4. Akira vs Drokz @ Hardshock
5. Bonehead LIVE @ Q-Base
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2016 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de 25 bezochte feesten dit jaar is dit mijn top 5:

1. Defqon.1 Weekend.
2. Ground Zero
3. Q-Base
4. Bass Protocol - Spoontech 5 Years
5. Masters of Hardcore

Top 5 sets (Godver wat is dit moeilijk):

1. Ophidian & N-Vitral @ Defqon.1
2. Crypsis @ Ground Zero
3. Delete @ Bass Protocol
4. Ophidian @ Defqon.1
5. Theracords LIVE @ Q-Base

Kan nog wel even doorgaan, volgorde is ook voorwaardelijk :P.

Een van de meest memorabele momenten was de Desperados Cruise op Beat the Bridge. Wat was dit geweldig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2016 03:17 
 
Hardtraxxer

Pfff, lastige

Top 5 feesten:
1. Defqon.1 weekend
2. Loudness klokgebouw
3. PRSPCT mei Maassilo
4. DJ Thera's training sessions Luxor Arnhem
5. Q-Base

Top 5 sets
1. Ophidian & N-Vitral @ Defqon.1 silver stage
2. Delete, Vazard & MC @ Decibel
3. Ophidian @ Defqon.1 gold stage
4. The Prophet @ de Tijdmachine
5. Sinister Souls @ Q-Base PRSPCT stage

Edit: Delete VIP op Supremacy hoort er absoluut ook bij. Nog nooit zoiets meegemaakt! Staat op 2 nu.

(Hardstyle setjes moeten echt weer wat interessanter worden hoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2016 13:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eigenlijk maar 3 feesten gepakt dit jaar, voornamelijk door afname van interesse in hardstyle en toename van interesses van andere muziek en feesten, ben ik gewoon een stuk minder bezig nog met hardstyle.
Bass Protocol Spoontech Special was m'n laatste feest en de dikste waar ik ooit ben geweest, een mooie afsluiter om voorlopig even geen feestjes te pakken, hooguit 1 van de zomer nog.

Verder alleen nog naar Loudfest en Hard Bass gegaan waar ik me eigenlijk alleen nog op Loudfest echt heb kunnen vermaken.
Dikste sets waren op 1 Freakshow op Loudfest met daarna Delete & Vazard op BP en HS Mafia.

Voorlopig even geen Hardstyle meer dus en dus wat minder actief hierzo op HT, al hoop ik dat het later weer wat terug komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top 5 feesten:
1. Q-Base
2. Bass Protocol 5 Years of Spoontech
3. Qult The Last Supper
4. Rebirth
5. Loudness Klokgebouw

Top 5 sets:
1. Prefix & Density @ Rebirth
2. DJ Thera @ Defqon
3. Geck-o @ Qult The Last Supper
4. Main Concern @ Loudness Klokgebouw
5. Delete & Vazard @ Bass Protocol
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Feesten:
1. Defqon 1 (Weekend)
2. Bass protocol 5 years of Spoontech
3.Q-Base
4.Indicator Decade
5.RAWdefinition outdoor

Sets:
1.Wildstylez @ De Tijdmachine
2.Eye-D & DJ Hidden @ Q-Base
3.Slim Shore @ Defqon 1
4.Pet DUO @ Defqon 1
5. Noisecontrollers @ De Tijdmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 14:28 
 
Hardtraxx Addict

1. Rebirth festival. : Voor mij persoonlijk het beste feest van het jaar. Ook vanwege de start van het festival seizoen. Zeker met de toevoeging van de Reactivate is het gewoon het go 2 feestje voor mij.
Dit jaar sowieso weer.

2. Craft: Ongelovelijk hoe vet dit feest was. Kort maar krachtig.. Maar alles door elkaar zonder hokjes.. Zoals het hoort :). Jammer dat het zo kort was.
De herkansing ook dit jaar.

3. De Tijdmachine Muziek uit de tijd dat het bij mij begon.. Geweldige sfeer geweldige mensen.
Dit jaar sowieso weer aanwezig

4. Defqon Weekend Gewoon een super weekend gehad. Maandag denk ik altijd ik doe dit nooit meer. Maar woensdag mis ik het alweer gigantisch.
Waarschijnlijk dit jaar weer :)

5. Free Festival Altijd een leuk feestje :).
Waarschijnlijk skip ik deze dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, CRAFT boven Defqon Weekend? No offense trouwens, gewoon benieuwd.

Was defqon zo kut of waren die 2 uurtjes bij CRAFT zo gruwelijk baas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hahaha, CRAFT boven Defqon Weekend? No offense trouwens, gewoon benieuwd.

Was defqon zo kut of waren die 2 uurtjes bij CRAFT zo gruwelijk baas?


Ik heb echt nog nooit zo'n geweldige sfeer meegemaakt, dan op die paar uurtjes craft. En ik denk ook niet dat dat ooit overtroffen gaat worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 15:30 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Hahaha, CRAFT boven Defqon Weekend? No offense trouwens, gewoon benieuwd.

Was defqon zo kut of waren die 2 uurtjes bij CRAFT zo gruwelijk baas?


Ik zelf heb 5 uurtjes mee gemaakt dus dat ging nog wel :p.
Nee maar de sfeer was gewoon zo goed. Dit heb ik in jaren niet meegemaakt. Ik feest zelf vanaf 2009. Toen had alles nog de super wow factor. Ik ging in 2013 voor het eerst naar Defqon. Het was zeker een super ervaring. Maar zo geweldig vond ik het uiteindelijk niet.

Qua sfeer kwam Craft er gewoon zwaar bovenuit voor mij persoonlijk. Geen hokjes, geen haat maar iedereen die dat soort dingen achterwegen liet. Lose your mind zou hier echt wat mee moeten doen. Maar het was juist zo bijzonder door de omstandigheden. Dus ik denk niet dat dit op een normale manier georganiseerd kan worden met de zelfde sfeer. Zoiets als dit maak je maar 1x mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feesten:
1. Bass Protocol 5 Years of Spoontech. Muzikaal hoogtepunt en een fenomenale sfeer.
Gedeelde nummer 1 met Q-Base, vooral door de Theracords area. Ook hier fantastische sets gehoord en een sfeer meegemaakt die gewoon niet te beschrijven is. Echt top vermaakt op deze 2 feesten.
3. Loudness Klokgebouw. Ontzettend toffe Loudness editie met als hoogtepunt Hardstyle Mafia.
4. Defqon.1 Weekend. Heb me hier enorm vermaakt, gewoon een topweekend.
5. Supremacy. Mede doordat ik hier jarig was extra genoten.

Sets:
1. Delete / Vazard & Delete @ Bass Protocol 5 Years of Spoontech
2. Hardstyle Mafia @ Loudness Klokgebouw
2. Delete @ Q-Base Theracords
2. Delete VIP @ Supremacy
5. DJ Thera @ Defqon.1 Zondag / Main Concern @ Defqon.1 Zaterdag

Heel lastig, zit allemaal heel dicht bij elkaar ook! Veel Delete, maar deze 3 sets waren zo verschillend van elkaar dat ik het wel vond kunnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
waren die 2 uurtjes bij CRAFT zo gruwelijk baas?

Yup. Zoals hierboven ook al een paar keer benoemd was de sfeer echt prachtig. Raw, classics, euforisch..alles door elkaar en elke plaat ging iedereen uit zijn dak.
Ik denk dat er serieus niemand was die buiten bij de Penoze (main)stage stond, die graag naar huis wilde. :)
(waarmee ik niet doel op de vele mensen die in de loods stonden te schuilen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ik denk dat er serieus niemand was die buiten bij de Penoze (main)stage stond, die graag naar huis wilde. (waarmee ik niet doel op de vele mensen die in de loods stonden te schuilen)


Je moest eens weten hoe hard ik baalde en aan het schelden was omdat het ineens afgelopen was. :cry:
De sfeer die daar hing was gewoon echt perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was ook heel teleurgesteld dat het niet meer door kon gaan. Beste sfeer ooit meegemaakt, niks gaat daar overheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2016 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het waren 2 fantastische tracks!

Beste festival voor mij trouwens Wasted Festival (topsetjes, topsfeer, topgeluid) en beste setje Artifact @ Loudness Klokgebouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2016 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Tomorrowland, mijn eerste echt grote non-hardstyle/core feest maar wat was dit on-ge-lo-fe-lijk vet zeg. Niet alleen het vetste feest van 2015, dit is overall wel mijn vetste feest geweest. Ben geen weekend gegaan maar alleen de vrijdag, zaterdag en zondag hebben we Antwerpen nog even op z'n kop gezet :P Muzikaal gezien veel 'radiomuziek' om het zo maar te noemen maar daar heb ik me echt niet aan gestoord, het totaalplaatje is gewoon perfect met die stages, shows en sfeer erbij. Dit jaar sowieso weer aan kaartjes proberen te komen!

2. Q-Base. Dit was mijn derde keer Q-Base, hiervoor heb ik de 2012 en 2014 editie bezocht, maar dit is toch wel de beste van de drie! Wat een setjes, wat een geluid, maar bovenal wat een sfeer hing hier zeg. Q-Base blijft toch een geval apart onder de harder styles festivals.

3. Intents Festival. In 2012 was dit mijn eerste grote feestje en toen zijn mijn hoge verwachtingen alles behalve waargemaakt. Vond het zowel muzikaal als qua sfeer erg tegenvallen toendertijd. Dit jaar weer een kans gegeven, en daar heb ik geen spijt van! Deze organisatie is ongelofelijk hard gegroeid. Zéér vette stages ook! De sfeer was niet altijd even goed maar over het algemeen ook wel prima, maar vooral met de gezellige groep heb ik hier echt een topdag gehad.

4. Decibel Weekend. Het festival zelf had ik wel iets meer van verwacht, maar de camping was echt geeeeniaal. En ik moet zeggen, ondanks de regen hing hier nog een prima sfeertje. Toen het wat harder begon te regenen leek het zelfs wel alsof iedereen die overbleef bij de Extra Raw stage juist alleen maar harder uit z'n plaat ging, wat een sfeertje hing daar toen! De zondag eigenlijk maar een uurtje in de tent geweest, verder de hele dag lopen chillen op de camping, man dat was echt net The Walking Dead, maar wel geniaal vermaakt met iedereen xd

5. Qult - The Last Supper. Ik moest en zou nog een keer een editie van Qult bezoeken en deze laatste editie was dan ook mijn laatste kans. Was erg gaaf om eens een subground feestje mee te maken, had het weleens op feestjes meegemaakt als er een Qult stage was maar nog nooit een Qultfeestje meegepakt. Op naar The Funky Cat :D

Setjes
1. Vazard & Delete vs Main Concern @ Decibel Outdoor. Wat een sfeer hing er in deze tent, iedereen gaf z'n laatste restjes energie, en natuurlijk muzikaal te geweldig.
2. Radical Redemption: The Arrival @ Intents Festival. Al die oude klappers, prachtig! Alleen jammer van al die Militanten die de nummers niet kenden waardoor de sfeer best kut was.
3. Delete @ Q-Base, wat gingen die kicks gruwelijk hard op dat geluid.
4. Alex Kidd @ Tomorrowland, wat een heerlijk sfeertje hing er tijdens het setje van deze man en wat een snoeiharde platen gooide hij erop.
5. N-Vitral Live @ Q-Base, heerlijk sfeertje, snoeihard geluid en geweldige tracklist.

Even een speciale vermelding trouwens voor David Guetta @ Tomorrowland, zo'n sfeer heb ik echt nog nooit mee mogen maken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2016 20:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feesten
1: X-Qlusive Holland
2: Tijdmachine :D
3: Dream Village
4: Loudness
5: The Qontinent (zaterdag)

Setjes
1: Jason Payne @Rebirth Festival
2: Noisecontrollers Live @Tijdmachine
3: Mystery Guest @Back in time Q-Base
4: B-front @Sunrise Festival
5: Frequencers Live @Hardbass

Vooral de eerste keer Jason Payne was echt een hoogte punt van het jaar, voor mij een toen nog onbekende artiest. Adaro sloot af op de Main, maar toch besloten om naar Jason te gaan bij de Rebellion. Zeer goede keuze achteraf want wat was dat vet zeg! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 10:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feesten:
1. Mysteryland weekend; heerlijk weer, gezellige groep, lekkere setjes en goede sfeer (vooral op zondag)
2. CRAFT; zoiets ga ik waarschijnlijk nooit meer mee maken
3. X-qlusive Holland
4. Radical redemption one man army
5. Hardbass

Setjes:
1. B-front @ mysteryland; b-front die 20 minuten langer door draait zeg ik nooit nee tegen :$
2. Frequencerz @ hardbass
3. Radical live @ the one man army
4. Noisecontrollers @ mysteryland
5. Mashup jack @ x-qlusive Holland ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top 5 feesten:

1. Dominator, het weer was perfect, goede setjes. Hier heb ik me wel het beste vermaakt.
2. Defqon.1, eerste keer Defqon, eerste keer richting mainstage lopen en een geweldige eindshow.
3. Hard Bass, beetje dezelfde reden als defqon, alleen nu indoor. Ook hier de hele avond prima vermaakt, ondanks kramp om een uur of 5. Dit zag ik dan maar als een goed teken. xd
4. Euphoria, normaal veel te vinden bij de Raw of Hardcore stage, dus voor de afwisseling wilde ik hier heel graag heen. Op het setje van Code Black na echt een zeer leuke avond gehad.
5. Qlimax, de stage viel een beetje tegen, ondanks het enorme ledscherm, en ook de setjes van Brennan Heart & Ran-D en Zatox & Adaro vielen tegen. Wel nog op 5 maar had ik wel meer van verwacht.

Top 5 Setjes:
1. Frequencerz @ Hard Bass, sowieso wel een beetje Freqz fan, dus dit was wel ultiem genieten.
2. Angerfist @ Decibel, anderhalf uur lang luisteren en bewegen op de muziek van deze man. Zalig :yay:
3. Noisecontrollers & Wildstylez @ Qlimax, veel oudere nummers en ook de huidige nummers van deze mannen zijn goed. En daar is het allemaal om te doen :thumbsup:
4. Bass Modulators @ Hard Bass, denk dat dit ook niet veel uitleg nodig heeft toch? Ook de iets hardere nummers aan het eind van de set, heerlijk.
5. Angerfist @ Masters of Hardcore, een half uur lang genieten van het beste van zijn album The Deadfaced Dimension. Hierna was de pijp ook wel leeg moet ik zeggen.

Dan nog 2 momenten die me altijd wel bij zullen blijven. Masters was het eerste hardcore feest voor me, en toen The Voice of Mayhem werd gedraaid, en de hele zaal die meeschreeuwde, met het vuurwerk dat ontstoken werd. :yay:
En de nummer 1 hardstyle track van dit jaar, Solar, tijdens de endshow van Defqon.1. Altijd als ik dat nummer hoor moet ik aan die eindshow denken. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. DefQon.1 Weekend
Ontzettend gezellige groep, en in tegenstelling tot Decibel is hier het festival zelf het leukst. Vooral veel op de euforische/classics tour geweest.

2. Decibel Weekend
Wederom een gezellige, stuk grotere groep. Jammer dat elk jaar toch het festival zelf het minst is. Veel mindere sfeer dan op de camping. En het weer zullen we maar buiten beschouwing laten. Zwaar genoten in de weekend tent. Ook de Beatport hut (stoempcafé) was erg vet, vooral zondag na de after!

3. Euphoria
Enorm uitgekeken naar dit toch wel kleinschalige feest. Omdat mijn interesse steeds meer richting euforische hardstyle gaat had ik er ook wel redelijke verwachtingen van. En wat zijn die verwachtingen waar gemaakt. Wat een ongekende sfeer en muziek. Het meest genoten van Cyber, wat een sfeer!

4. Intents
De zaterdag was leuk, niks bijzonders. Maar de zondag in de classic stage! Hele dag daar gestaan, en niet stil gestaan!

5. De Tijdmachine
Wederom een classic feest. De sfeer op die feesten is gewoon ongekend. Dat in combinatie met mijn liefde voor deze muziek maakt dit toch wel weer een onvergetelijke nacht. Ondanks de drukte bij aankomst, waardoor ik er op het begin van de avond al geen zin meer had. De sets en de drukte die minder werd maakten alles goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Altijd leuk dit soort lijstjes. :D

Top 5 feesten:
1. Defqon.1 Weekend
2. X-Qlusive Holland
3. De Tijdmachine
4. Intents zondag
5. Qlimax

Niet zo veel feestjes geweest dit jaar, maar deze waren wel allemaal super dik!

Top 5 setjes:
1. Deepack @ Defqon Blue Afterparty
2. D-Block & S-Te-Fan @ Intents zondag Relive stage
3. Bass Modulators @ Defqon Sunday Closing
4. Noisecontrollers & Wildstylez @ Qlimax
5. Noisecontrollers, Wildstylez, The Prophet @ Tijdmachine (kan niet kiezen :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Defqon weekend
2. Hardclassics Holland vs Italia
3. Q-base
4. Hardclassics in A'dam
5. Fantasy Island

Sets eerlijk gezegd geen idee. Heb op bovenstaande feesten vrijwel alleen maar vette sets gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Defqon Weekend

Rest valt in het niets.

Beste sets;
Malice, Freakshow & Radiance @ Ground Zero
Donkey Rollers @ Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 22:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste Feest:
1: Defqon 1. weekend
2: Radical Redemption - the one man army
3: Q-Base
4: Loudness
5: De Tijdmachine

Beste Sets:
1: Crypsis live @ The one man army
2: Radical Redemption live @ The one man army
3: Wildstylez @ De tijdmachine
4: Prefix&Denisty @ Q-Base
5: Crypsis @ Fantasy Island Classic Stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

1. Spoontech 5 year special :loving:
2. Q-Base
3. Loudness Klokgebouw
4. Control Alt Delete.
5. Rebirth

1. Bass Modulators @ Defqon 1
2. Delete/Vazard @ Spoontech 5 year special
3. Thera vs Delete @ Control Alt Delete
4. Hardstyle Mafia @ Loudness
5. Noisecontrollers & Wildstylez @ Qlimax
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen