Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2

Stelling: Eens of Oneens?
Eens 14%  14%  [ 4 ]
Oneens 86%  86%  [ 24 ]
Totaal aantal stemmen : 28
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2009 22:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruffian is een mongool....

Meen me te herinneren dat ie op Defqon vorig jaar snoeihard tijdens een climax "SAY OEEEEE SAY OEEEEEEEE" liep te bleren...
Mensen keken elkaar aan met een vragende blik van wtf doet die gast?

Ruffian heeft z'n sporen al verdiend in de scene alleen kent ie de term 'stoppen op je hoogtepunt' niet.
Hij is al LANG over de top, mensen beginnen hem schijtbeu te worden.... hij had jaren terug moeten stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2009 14:50 
 
Donateur

Jur schreef:
Ruffian is een mongool....

Meen me te herinneren dat ie op Defqon vorig jaar snoeihard tijdens een climax "SAY OEEEEE SAY OEEEEEEEE" liep te bleren...
Mensen keken elkaar aan met een vragende blik van wtf doet die gast?


:P Dat is in die set van Headhunterz dacht ik, in spacer ofzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2009 00:23 
 
Hardtraxxer

oostzaner schreef:
jah oke maar. Er was 1 liveset van Mysteryland 08, ik weet niet meer welke en daar had je net zo'n beginnende MC die werdt ook gepresenteerd door Ruffian. Die wist echt niet wanneer hij z'n bek moest houden. Bij sommige stukken waar je lekker mee kon zingen ging hij er door heen schreeuwen :thumbdown:

Volgens mij bedoel je de Zany set. Kon er aan de ene kant wel om lachen, die MC werd gewoon keihard de mond gesnoerd door de DJ :lol:

Ik heb op feesten zelf niet zo heel veel last van Ruffian (als ik het al merk), maar in de livesets vind ik hem veel te prominent aanwezig en vooral op de verkeerde momenten.
Ik heb soms, als ik een liveset heel vaak luister en Ruffian lult ergens totaal verkeerd getimed doorheen, dat ik die Ruffian fuck-up in mn hoofd hoor/meezing als ik het nummer 'puur natuur' hoor zegmaar.

Aan de andere kant heb je dan weer een MC als Da Syndrome staan. Van die man kan ik echt puur genieten op feesten, wat een bonk energie en sfeermakerij :D

Oh en wat alle Ruffian-bashers betreft, gewoon naar Decibel gaan, heb ik vorig jaar ook gedaan, geen seconde spijt van gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2009 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Snor schreef:
Ik heb soms, als ik een liveset heel vaak luister en Ruffian lult ergens totaal verkeerd getimed doorheen, dat ik die Ruffian fuck-up in mn hoofd hoor/meezing als ik het nummer 'puur natuur' hoor zegmaar.

Herkenbaar ja, zeker als ik het nummer eerder nog niet kende :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2009 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ruffian op die set van The Italian Invasion @ XQ TBY, wat een irritant ventje is dat toch...
echt steeds van die nutteloze dingen die hij zegt. " if you know this melodie, sing with me, thum thum thum thum" nou dan heb je het volgens mij niet helemaal op een rijtje

PS: ROFL wat een mongool die van die double dutch darkies XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2009 23:44 
 
Hardtraxxer

Je moet een mc niet beoordelen vanuit een liveset, het gaat om hoe het op het feest is, en dat is heel anders dan in de desbetreffende liveset
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2009 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Voorbeeldje van hoe het zeker niet moet:



Wat verschrikkelijk zeg, die MC loopt er alleen maar eheeeee ohoooooooo door te schreeuwen :oh:
Heb je 40,- neergelegd voor een Hardstylefeest wordt het een soort van verkrachte Hollande avond!

Ik ben niet zo voor MC's, maar als DV8 er is dan vermaak ik me nog wel, die snapt tenminste waarvoor hij op het feest moet komen en heeft ook nog eens een gruwelijke stem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2009 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Sunboom schreef:
Voorbeeldje van hoe het zeker niet moet:



Wat verschrikkelijk zeg, die MC loopt er alleen maar eheeeee ohoooooooo door te schreeuwen :oh:
Heb je 40,- neergelegd voor een Hardstylefeest wordt het een soort van verkrachte Hollande avond!

Ik ben niet zo voor MC's, maar als DV8 er is dan vermaak ik me nog wel, die snapt tenminste waarvoor hij op het feest moet komen en heeft ook nog eens een gruwelijke stem :thumbsup:


Al die italiaanse MC's zijn altijd irritant, maar ooit moet het ook he, anders geven dj's makkelijk hun promo's weg.
Daarom moet een MC er ooit doorheen praten.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen