Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

Stelling:
EENS: Er moeten van elk feest livesets komen 48%  48%  [ 11 ]
EENS: Maar niet meer dan nu het geval is 17%  17%  [ 4 ]
EENS: Maar alleen als je er geweest bent heeft het meerwaarde 9%  9%  [ 2 ]
ONEENS: Als je zo graag heldensetjes wil horen ga je maar naar het feest zelf 0%  0%  [ 0 ]
ONEENS: Er komen de laatste tijd te veel setjes uit om de pareltjes te behouden 13%  13%  [ 3 ]
ONEENS: Je moet blij zijn dat er uberhaupt soms setjes vrijkomen 13%  13%  [ 3 ]
ANDERS: comments aub 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 23
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2009 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een kleine terugblik. Afgelopen zomer is er geschreeuwd om live-sets van DefQon.1, Q-Base, Mysteryland, Decibel en andere feesten. Erna ook voor sets van Thrillogy en Qlimax. Nu na Reverze kwamen ook al requests op Hardtraxx binnen voor livesets van dat feest. Nu we verwend worden met een stroom aan: "The Best of Q-Dance" elke zondagavond wil iedereen meer en beter van de sets.

Daarom de stelling: Livesets van grote feesten zijn persé nodig voor een geslaagd feest, en er zouden er meer vrijgegeven moeten worden.

Zelf vind ik de "zucht" naar livesets van elk feest heel erg overdrijven. Waarom zou je nou persé het hele feest als liveset willen hebben? Dan heb ik zelf zoiets van: ga der even lekker zelf heen! Want dan kun je net zo goed een huiskamerfeestje maken. Dan zou je voor de sfeer van het feest even 50 euro neerleggen en dat was het.

Reageer op elkaar, maar hou het normaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2009 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind dat ze niet zo moeilijk moeten doen over het vrijgeven van de setjes. Gewoon vrijgeven die hap, is echt fuckin nice om nogmaals te luisteren! Komen er weer flashbacks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2009 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eens, elk feest

dat is ook leuk voor degenen die nog geen 18 zijn, en dus niet naar het feest kunnen.
en zoals mol zei: voor degenen die er wel zijn geweest, kunnen het weer opnieuw beleven!

maarja, dan krijg je de kans dat er minder kaarten worden besteld omdat ze de livesets toch erna kunnen luisteren, voor niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2009 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik vind dat ze niet zo moeilijk moeten doen over het vrijgeven van de setjes. Gewoon vrijgeven die hap, is echt fuckin nice om nogmaals te luisteren! Komen er weer flashbacks!


+1

Ravenwood schreef:
eens, elk feest

dat is ook leuk voor degenen die nog geen 18 zijn, en dus niet naar het feest kunnen.
en zoals mol zei: voor degenen die er wel zijn geweest, kunnen het weer opnieuw beleven!

maarja, dan krijg je de kans dat er minder kaarten worden besteld omdat ze de livesets toch erna kunnen luisteren, voor niks.


Ja idd, ikzelf moet nog 1,5 jaar wachten tot ik naar een 18+ feest mag:(
En ze moeten ook niet zo moeilijk doen over livesets waarin nieuwe tracks zitten, want over 1 of 2 maand worden te toch wel gereleased..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2009 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaak1 schreef:

Ja idd, ikzelf moet nog 1,5 jaar wachten tot ik naar een 18+ feest mag:(

En ze moeten ook niet zo moeilijk doen over livesets waarin nieuwe tracks zitten, want over 1 of 2 maand worden te toch wel gereleased..


DJ-Tools, edits, 384.000 etcetera (niet dat die ooit door mij gekocht gaat worden, maar wel een voorbeeld).

Ik snap serieus niet waarom iedereen van alles en nog wat livesets wil hebben? In principe moet je blij zijn dat Q-Dance en met name The Prophet sets vrijgeven. Waarom zou je persé dan meer willen? Ik bedoel als je echt zo graag alle sets wil horen moet je er maar bij zijn vind ik. Bovendien heb ik bijvoorbeeld ook de sets van Qountdown niet geluisterd, zelfs toen ik er heen was gegaan. Ik zie de meerwaarde er niet van in. Waarom zou je in godesnaam een heel feest vrijgeven? Dan kun je bijna net zo goed niet gaan, op de sfeer na is toch alles hetzelfde. Ik vind het niet meer dan terecht en je moet volgens mij gewoon blij zijn dat er wat komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2009 23:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sjaak1 schreef:
Mol schreef:
Ik vind dat ze niet zo moeilijk moeten doen over het vrijgeven van de setjes. Gewoon vrijgeven die hap, is echt fuckin nice om nogmaals te luisteren! Komen er weer flashbacks!


+1

Ravenwood schreef:
eens, elk feest

dat is ook leuk voor degenen die nog geen 18 zijn, en dus niet naar het feest kunnen.
en zoals mol zei: voor degenen die er wel zijn geweest, kunnen het weer opnieuw beleven!

maarja, dan krijg je de kans dat er minder kaarten worden besteld omdat ze de livesets toch erna kunnen luisteren, voor niks.


Ja idd, ikzelf moet nog 1,5 jaar wachten tot ik naar een 18+ feest mag:(
En ze moeten ook niet zo moeilijk doen over livesets waarin nieuwe tracks zitten, want over 1 of 2 maand worden te toch wel gereleased..


mag ook nog niet naar feesten MAAR..
heb toch gestemt op
ONEENS: Je moet blij zijn dat er uberhaupt soms setjes vrijkomen.
vind toch dat het een beetje bij de exclusiviteit van een bepaald feest hoort, als ieder setje dat gedraait is uitkomt zal er een groot aantal ripjes en promo's vrijkomen. waaronder misschien tracks die pas een jaar later uit komen, waarna ze eindelijk gereleased worden en dat iedereen hem dan al zat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2009 23:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber, had ik het geld om bij alle feesten te zijn. Dan was ik daar ook, geloof me. Het probleem is dat mijn wallet dat niet toe laat.

Een heel feest vrijgeven? Zodat iedere fan z'n favoriete set van de betreffende avond opnieuw kan luisteren!

Jij dan niet Khadber, maar ik heb alle setjes van QdpScantraxx allemaal meerdere keren geluisterd. De dag erna heb ik alle setjes in dezelfde volgorde gedraaid. No life? So fucking true. Maar voor mensen als ik, please mensen; release die setjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2009 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ik wel het geld? Zie je mij op elk groot feest? Nah.
Qountdown was de eerste echte grote! Ik ga ook maar eens in de zoveel tijd. Maar ik heb ook niet zo persé de behoefte om dan elke set terug te luisteren. Hetzelfde voor een feest al Qlimax, niet geweest, maar die sets zou ik nou ook niet persé willen horen (ze komen nog wel vij schat ik zo).

Van mij mag jij gewoon prima al die sets nog een x draaien in de volgorde, dat vind ik niet zo erg. Ik vind het alleen niet zo nodig. Als je de stroom van qlimax liveset-requests zag.. Echt van waarom krijg ik het niet? Sorry dat ik het zeg, maar het was bijna verwend.. Ik blijf erbij: een set is een toegift, geen must.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2009 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je zo graag die eene set van die speciaale dj wilt horen, ga er dan heen. Simpel genoeg. En ben blij dat er uberhaupt live sets vrij komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2009 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat ALLE live-sets van een feest gereleased moeten worden, vooral omdat het toch wel de exclusiviteit wegneemt, en t is niet echt lachen als je zelf krom ligt om er naar toe te kunnen en dan hoor je de volgende dag van mensen die niet zijn geweest dat t setje van die en die echt te gruwelijk was. Toch vind ik t wel fijn als er een paar setjes van Dj's vrijkomen (voorbeeld; Alpha2 present RanD & B-Front, Qountdown 08/09) Gewoon omdat het knallende sets zijn.
Misschien is een systeem dat je livesets kan kopen als webreleases wat??


Grtz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2009 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je ze over internet laat kopen.. Je weet wat er dan gaat gebeuren, exact hetzelfde als met releases.. Gewoon weer gratis te downloaden. Ik ben tegen die gratis downloads, en ik koop ook, maar ben 1 van de weinigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 04:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon de organisatie en de dj's laten bepalen, klaar. De ene keer heb je geluk en komt die mega set online en een andere keer niet. Ik persoonlijk luister alleen de échte goede setjes. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 09:33 
 
Hardtraxxer

Als je een live set van een bepaalde DJ wil horen, ga je naar het feest toe waar hij of zij die week aanwezig is. Kan dat niet wegens leeftijd, geld tekort of te ver weg heb je pech.

Hatuhh is verlatuhh jeweet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 09:50 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik vind dat ze niet zo moeilijk moeten doen over het vrijgeven van de setjes. Gewoon vrijgeven die hap, is echt fuckin nice om nogmaals te luisteren! Komen er weer flashbacks!


+1

Vandaar mijn stem: EENS: Er moeten van elk feest livesets komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 18:49 
 
Donateur

Van mij mogen er gerust van elk feest livesets vrij komen, kan je nog is nagenieten van het feest of gewoon voor de nieuwe nummers ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Robz schreef:
Hatuhh is verlatuhh jeweet :loving:


j4a maN H4ttUh == v3rlAAtuhH <3# JeWe3tt0gg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2009 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Robz schreef:
Hatuhh is verlatuhh jeweet :loving:


j4a maN H4ttUh == v3rlAAtuhH <3# JeWe3tt0gg



LoL xd
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen