Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

In het kader van de hopelijk nieuwe hervormingen op dit forum (Meer discussie & een overzichtelijk WJD topic) en Chroman's post over een nieuw lid in de End Of Line familie leek het mij slim om een End Of Line topic aan te maken. Hierin kan (net zoals het gearbox/theracords topic) klein nieuws omtrent het label besproken worden.

Hopelijk volgen meer mensen mijn voorbeeld :P

End Of Line Records:
Opgericht op: 20 mei 2014

Leden:
- Warface
- Delete
- D-Sturb
- Artifact
- Hardcraft
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nieuw lid bij End of Line Recordings
https://www.facebook.com/endoflinerecor ... 35742079:0

Ik denk zelf D-Sturb, want hij zit volgens mij al bij Most Wanted (gezien zijn boekingen op MoH en b2b met Artifact) ook heeft hij een collab gedaan met Artifact en een remix van Menace.


Ik denk persoonlijk ook D-Sturb. Die kerel achteraan lijkt er ook erg op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit Khaleesi er nog bij? Hoor je niks meer van en sraat ook niet op de foto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zit Khaleesi er nog bij? Hoor je niks meer van en sraat ook niet op de foto.

Inderdaad. Had het even snel gekopieerd vanaf de site :P .
Ik denk het niet, niet echt een succesvol project geweest. Kan me niets meer herinneren van die platen in ieder geval.

Ze is overigens nog wel te boeken via Most Wanted
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 02:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op hun facebookpage staat Khaleesi er gewoon nog bij dus ik denk het wel ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 04:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Gaat het overigens om de herkenbare dude zittend rechtsachter of de onherkenbare gozer die tegen de tafel aanstaat? De rest herken ik namelijk wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die geblurrede gast natuurlijk, de andere is manager
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:07 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Topics als dit vind ik eigenlijk helemaal niet handig. Als er een wist-je-datje komt over EOL, post je dat dan hier, of daar, of in beide? Of begin je pas hier als er een discussie ontstaat over iets wat met EOL te maken heeft? Waarom dan niet gewoon daar een topic voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:42 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je datjes worden gewoon altijd in het WJD topic gepost. Wil je er iets over kwijt? Gooi het dan in het bijbehorende topic.

Ik denk niet dat het met dit soort topics onoverzichtelijk word. Algemeen staat in principe vol met opsomtopics; lekkerste kick, set van de dag, lekkerste kickrolls, ondergewaardeerde artiesten, enz enz. Allemaal leuk en aardig, maar zeg eens eerlijk. Nobody cares. Soms leid iets daar wel tot een discussie maar dat is in 99% van de gevallen niet aan de orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik check eigenlijk liever 1 topic in plaats van miljoen topics in de algemeen sectie door te spitten :P. Zo meteen krijg je inderdaad net als reddit miljoen topics met 2/3 reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Topics als dit vind ik eigenlijk helemaal niet handig. Als er een wist-je-datje komt over EOL, post je dat dan hier, of daar, of in beide? Of begin je pas hier als er een discussie ontstaat over iets wat met EOL te maken heeft? Waarom dan niet gewoon daar een topic voor?

Stel je voor dat je nu in het Theracords topic zat.
Zou je het zelfde hebben gezegd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
... niet zo over TC praten he jwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 16:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tot nu toe, heeft er ooit eens iets belangrijks in het TC/GB topic gestaan wat niet in wist-je-dat stond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, maar in dat topic krijg je dan wel weer de kans om uitgebreid er over te lullen met zelfs af en toe een Thera die er in reageert. Snap dat het WJD daar niet voor bedoelt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 17:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daarom zou ik het fijn vinden als het in beide topics komt te staan. In het WJD voor het 'overzicht' en in het desbetreffende topic om er eventueel dieper op in te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De echte nieuwtjes komen in het Wist Je Dat topic, maar als iedereen gaat gokken wie het nieuwe lid van End Of Line is, kan dat beter hier. Zo blijft het Wist Je Dat topic schoon :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap 'm, ben ik het idd ook wel mee eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
PNXRMX schreef:
Topics als dit vind ik eigenlijk helemaal niet handig. Als er een wist-je-datje komt over EOL, post je dat dan hier, of daar, of in beide? Of begin je pas hier als er een discussie ontstaat over iets wat met EOL te maken heeft? Waarom dan niet gewoon daar een topic voor?

Stel je voor dat je nu in het Theracords topic zat.
Zou je het zelfde hebben gezegd?


Dat vind ik vooral interessant door de interactie met Thera en andere artiesten. Er kunnen vragen worden gesteld, en er kan verteld worden over zaken die niet WJD-waardig zijn. Als EOL hier een aanwezigheid had, zou ik zo'n topic juist wel aanmoedigen.

Chroman schreef:
De echte nieuwtjes komen in het Wist Je Dat topic, maar als iedereen gaat gokken wie het nieuwe lid van End Of Line is, kan dat beter hier. Zo blijft het Wist Je Dat topic schoon :thumbup:


Dat kan wel idd. Zelf zou ik daar het liefst losse topics voor zien, dus dat je specifiek een topic aanmaakt over "Wie is het nieuwe EOL lid?", maar snap dat dat onoverzichtelijk wordt.

Ik had zelf in gedachte dat je met veel label / artiest topics in de knoop raakt. Sommige discussies kunnen dan in meerdere topics. Stel je maakt een Warface topic aan. Ik kan me dan voorstellen dat sommige zaken zowel daar zouden kunnen als hier. Maar, volgens mij is dat niet zo erg. Hoogstens heb je een dubbele discussie en moet er iemand even doorlinken naar het andere topic :)
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen