DkDp schreef:
Ik zal jullie nog 1 ding uitleggen. als je een remix maakt voor een artiest gaan ALLE royalties naar de originele artiest. je krijgt hooguit een kleine eenmalige uitkering voor je remix. maar dit wisten jullie natuurlijk allang. dus dat rijk worden kan gezien de aantallen verkoop in de hardstyle scene gelijk van tafel geveegd worden. wat een onzin. zoals jullie waarschijnlijk ook wel weten verkopen zelfs de grote artiesten met heel veel moeite 500 vinyls! En als je het niet gelooft, doe dan eens een vragen rondje bij de mannen die het echt kunnen weten... de artiesten zelf of platenbazen.
Hadden we het nu over
Showtek en hun
eigen producties zoals
'het album dat nog steeds verkoopt' of over de remixen die Showtek maakt?
Ik heb de mannen van The Neptunes weleens zien uitleggen hoe dat met het remixen van nummers gaat, dat gaat dus in elke branche hetzelfde; dus ja, dat wist ik al.
DkDp schreef:
Overigens niets nieuws. in de jaren 90 toen hardcore zijn hoogtepunt kende was er ook al dat gelul over bepaalde artiesten. 10 jaar herhaald dit verhaal zich gewoon weer.
Omdat de Hardstyle op hetzelfde dode punt zit als dat de Hardcore toen ook zat.
Omdat er producers zijn die hetzelfde dingetje constant herhalen waardoor de kwaliteit er helemaal uit gaat.
DkDp schreef:
Waar ik tegenin ga is dat eeuwige gezever van mensen die bij iedere post over een artiest die niet 100% hun ding is dat ook meteen kenbaar moeten maken. wat heeft dat voor nut? is dat een stukje frustratie dat je kwijt moet?
Waar zouden de mensen die commentaar leveren op bepaalde producers en producties dan gefrustreerd door kunnen zijn?
Niet vanwege jaloezie want ze walgen van die tracks.
DkDp schreef:
ik word blij van de hardstyle uit 2001/2002. niet zo lomp hard en geen hardcore truukjes erin.
Alleen vind ik de naam
Early-Hardstyle walgelijk en totaal de plank misslaan.