Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2008 23:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer dat sommige mensen door één onderwerp in 1 keer lijnrecht tegenover elkaar komen te staan terwijl het PUUR en ALLEEN om smaak gaat...

Allemaal volwassen worden aub en elkaars mening respecteren, mits genuanceerd geventileerd.

Modjes mogen op bepaalde vlakken wel ingrijpen imo, dit gaat de sfeer niet ten goede komen ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2008 14:10 
 

DkDp schreef:

wat een kiddos zitten hier die het wel even komen uitleggen. niet te geloven.

de onzin die hier op het forum uitgespuugd wordt is echt ongekend.


Eindelijk iemand met een beetje zelfkennis. -.-

beundehaas schreef:
Showtek is passe.

Het duurt alleen even voordat het grote publiek dat overneemt van de kenner cq liefhebber.

Slimme jongens met een neusje voor easy money en commercie. Maar helden binnen het hardstyle genre? (hoe bedoel je, misplaatste arrogantie!) Alsjeblieft zeg... Hun laatste goede releases stammen van minstens een jaar geleden.


Ik ben afgehaakt bij 'het album'. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2008 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sder
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2008 18:12 
 
Hardtraxx Newbie

DkDp schreef:
beundehaas schreef:
Hun laatste goede releases stammen van minstens een jaar geleden.

gast serieus.. maar liefst een heel jaar geen goede release gemaakt. wow. ben je dan al passe. jeetje jij mag het gaan uitleggen hoor bij de grote platenmaatschappijen op aarde. als een bewezen succesvolle artiest maar liefst een heel jaar lang volgens jou geen goede plaat maakt dan is het over met hem? dan gaan er heel wat grote namen in ALLE genres die je maar kunt bedenken dit jaar nog met pensioen. trouwens het succes van hold us back is volledig aan je voorbij gegaan neem ik aan?

hoe werkt het met dat easy money? vertel eens want dan ga ik dat ook doen. jij weet blijkbaar hoe het werkt, deel het met ons! hoeveel geld verdienen die kerels en hoe makkelijk doen ze dat dan? zetten ze het raam open en komt het binnen waaien? ik wil er echt graag alles van weten dus aarzel niet en deel je wijze infomatie met ons.

hou oud ben jij.. weinig ervaring in het leven, laat staan van de muziekindustrie.

wat een kiddos zitten hier die het wel even komen uitleggen. niet te geloven.

:thumbdown:

en dan nog los gezien van of showtek nou zo goed is of niet. of het nou over headhunterz prophet zany of wie dan ook gaat de onzin die hier op het forum uitgespuugd wordt is echt ongekend.

Weer zo'n prototype Showtek fanaat. Alles wat enigzins kritisch is jegens de broertjes moet met termen als "kiddo" en "weinig levenservaring" teniet worden gedaan. Over kinderachtig gedrag gesproken.

Het succes van Hold us back? Ik weet niet in welke kringen jij verkeerd en welke feesten jij bezocht hebt het afgelopen jaar, maar inderdaad, dat succes is nogal aan me voorbij gegaan. Behalve de verwoede pogingen van de heertjes dat nummer te hypen door het keer op keer weer te draaien. Geen bijzondere release, sorry. Maar ik ben natuurlijk ook niet zo'n echte volwassen Showtek kerel met een goede kijk op de muziek industrie.

Dat easy money kunnen je idolen je haarfijn uitleggen. Een paar jaar flink zwoegen tot je een bepaalde bekendheid verworven hebt en daarna hetzelfde kunstje telkens herhalen, de melkkoe doet de rest. Op internet zullen er dan zelfs jongetjes opstaan die je met het mes tussen de tanden zullen verdedigen tegen alle vormen van kritiek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2008 19:19 
 
Hardtraxx Newbie

Iedere keer hetzelfde truukje... zou dat komen omdat een artiest probeert een eigen style te hebben? wat dacht je van Headhunterz die gewoon keer op keer dezelfde kick gebruikt en deze laat meelopen met de melodie. is ook altijd hetzelfde. Platen van meneer Streuding herken ik ook op 10 km afstand. en zo is er over iedere artiest wel iets te zeggen. het leuke is dat als je kritiek hebt op het simpele geroep van enkele mensen hier je meteen neer gezet wordt als fanatiek Showtek fan. waar heb ik dat gezegd dan? ik vind de hardstyle anno 2008 sowieso 99 van 100 keer niet mijn ding. ik word blij van de hardstyle uit 2001/2002. niet zo lomp hard en geen hardcore truukjes erin.

Waar ik tegenin ga is dat eeuwige gezever van mensen die bij iedere post over een artiest die niet 100% hun ding is dat ook meteen kenbaar moeten maken. wat heeft dat voor nut? is dat een stukje frustratie dat je kwijt moet? Overigens niets nieuws. in de jaren 90 toen hardcore zijn hoogtepunt kende was er ook al dat gelul over bepaalde artiesten. 10 jaar herhaald dit verhaal zich gewoon weer.

Ik zal jullie nog 1 ding uitleggen. als je een remix maakt voor een artiest gaan ALLE royalties naar de originele artiest. je krijgt hooguit een kleine eenmalige uitkering voor je remix. maar dit wisten jullie natuurlijk allang. dus dat rijk worden kan gezien de aantallen verkoop in de hardstyle scene gelijk van tafel geveegd worden. wat een onzin. zoals jullie waarschijnlijk ook wel weten verkopen zelfs de grote artiesten met heel veel moeite 500 vinyls! En als je het niet gelooft, doe dan eens een vragen rondje bij de mannen die het echt kunnen weten... de artiesten zelf of platenbazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2008 20:26 
 

DkDp schreef:
Ik zal jullie nog 1 ding uitleggen. als je een remix maakt voor een artiest gaan ALLE royalties naar de originele artiest. je krijgt hooguit een kleine eenmalige uitkering voor je remix. maar dit wisten jullie natuurlijk allang. dus dat rijk worden kan gezien de aantallen verkoop in de hardstyle scene gelijk van tafel geveegd worden. wat een onzin. zoals jullie waarschijnlijk ook wel weten verkopen zelfs de grote artiesten met heel veel moeite 500 vinyls! En als je het niet gelooft, doe dan eens een vragen rondje bij de mannen die het echt kunnen weten... de artiesten zelf of platenbazen.


Hadden we het nu over Showtek en hun eigen producties zoals 'het album dat nog steeds verkoopt' of over de remixen die Showtek maakt? :whistle:
Ik heb de mannen van The Neptunes weleens zien uitleggen hoe dat met het remixen van nummers gaat, dat gaat dus in elke branche hetzelfde; dus ja, dat wist ik al.

DkDp schreef:
Overigens niets nieuws. in de jaren 90 toen hardcore zijn hoogtepunt kende was er ook al dat gelul over bepaalde artiesten. 10 jaar herhaald dit verhaal zich gewoon weer.


Omdat de Hardstyle op hetzelfde dode punt zit als dat de Hardcore toen ook zat.
Omdat er producers zijn die hetzelfde dingetje constant herhalen waardoor de kwaliteit er helemaal uit gaat.

DkDp schreef:
Waar ik tegenin ga is dat eeuwige gezever van mensen die bij iedere post over een artiest die niet 100% hun ding is dat ook meteen kenbaar moeten maken. wat heeft dat voor nut? is dat een stukje frustratie dat je kwijt moet?


Waar zouden de mensen die commentaar leveren op bepaalde producers en producties dan gefrustreerd door kunnen zijn?
Niet vanwege jaloezie want ze walgen van die tracks.

DkDp schreef:
ik word blij van de hardstyle uit 2001/2002. niet zo lomp hard en geen hardcore truukjes erin.


:thumbsup:

Alleen vind ik de naam Early-Hardstyle walgelijk en totaal de plank misslaan. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2008 22:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zucht :')

Zal nog eens een interview houden... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2008 22:55 
 
Hardtraxx Newbie

Jor-D schreef:
Zucht :')

Zal nog eens een interview houden... :innocent:


Wie wordt de volgende? Patrick Jumpen? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2008 23:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Da Tweekaz! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2008 01:30 
 
Hardtraxx Newbie

Jor-D schreef:
Zucht :')

Zal nog eens een interview houden... :innocent:


Ja, doe maar met Opperhoofd! :worship: Krijg je alleen maar positieve reacties over !!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2008 02:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jur schreef:
Da Tweekaz! :thumbsup:

Stuur maar een vragenlijstje naar mij, ik interview wel voor je;)
heb contact met ze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2008 07:59 
 

Showey schreef:
Jur schreef:
Da Tweekaz! :thumbsup:

Stuur maar een vragenlijstje naar mij, ik interview wel voor je;)
heb contact met ze!


Cool hoor. :')

Is het niet een idee iemand van Q-Dance te interviewen en degene eens goed uit te laten leggen waarom er door Q-Dance zo moeilijk is gedaan bij het verkrijgen en openbaar maken van livesets? :yes:

Ik ben benieuwd waarom dat alleen bij Q-Dance zo is.

Ik heb namelijk het idee dat dat niet vanuit de DJ's zelf komt. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2008 09:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Q-Dance interview je zelf maar als je dat zo graag wilt weten. Ik doe alleen de DJ's / Producers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2008 09:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Showey schreef:
heb contact met ze!


Same :thumbup:


Emoboy schreef:
Ik heb namelijk het idee dat dat niet vanuit de DJ's zelf komt.


Waarom niet? Waarom hebben we geen set van Technoboy op Black, en wel van de rest? Juist, omdat Technoboy het zélf niet wilde.

Een organisatie is er bij gebaat dat livesets juist wel worden vrijgegeven/uitgezonden. Mensen die thuiszitten kunnen een beetje van de sfeer proeven en zichzelf voor het hoofd slaan omdat ze geen kaartje hebben gekocht. Volgende editie van dat feest zullen ze dat hoogstwaarschijnlijk wel doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2008 10:41 
 
Hardtraxx Newbie

Jur schreef:
Emoboy schreef:
Ik heb namelijk het idee dat dat niet vanuit de DJ's zelf komt.


Waarom niet? Waarom hebben we geen set van Technoboy op Black, en wel van de rest? Juist, omdat Technoboy het zélf niet wilde.

Een organisatie is er bij gebaat dat livesets juist wel worden vrijgegeven/uitgezonden. Mensen die thuiszitten kunnen een beetje van de sfeer proeven en zichzelf voor het hoofd slaan omdat ze geen kaartje hebben gekocht. Volgende editie van dat feest zullen ze dat hoogstwaarschijnlijk wel doen.


Toch raar dan dat Q-Dance tegenwoordig geen livesets meer vrijgeeft maar The Prophet, Headhunterz en Noisecontrollers bijvoorbeeld wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2008 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mstx schreef:
Toch raar dan dat Q-Dance tegenwoordig geen livesets meer vrijgeeft maar The Prophet, Headhunterz en Noisecontrollers bijvoorbeeld wel.


Ik zeg niet dat het niet aan Q-dance ligt, ik geef alleen aan dat DJs er ook voor kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2008 13:15 
 
Hardtraxx Newbie

mstx schreef:
Toch raar dan dat Q-Dance tegenwoordig geen livesets meer vrijgeeft maar The Prophet, Headhunterz en Noisecontrollers bijvoorbeeld wel.

Dat komt omdat Prophet en Headhunterz ze vaak zelf opnemen tijdens het feest. is gewoon een slimme marketing zet van de Scantraxx stal. de liveset van Emporium 2008 Noisecontrollers is een studio liveset. die hebben die liveset in de studio nogmaals gedaan en online gezet. daarom is daar maar 1 set van online. is allemaal marketing truukjes vandaag de dag. waar artiesten 2 jaar geleden nog weleens moeilijk deden over een liveset omdat ze niet wilde dat iedereen gelijk hun nieuwste platen in bezit zou hebben is het vandaag de dag juist het beste om alles wel online te zetten zodat zoveel mogelijk mensen je set horen. gewoon een marketing gedachte die in de loop der tijd veranderd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2008 22:09 
 

DkDp schreef:
Dat komt omdat Prophet en Headhunterz ze vaak zelf opnemen tijdens het feest. is gewoon een slimme marketing zet van de Scantraxx stal.


Op Q-Dance feesten mogen artiesten hun eigen set niet opnemen.

Ik heb contact gehad met artiesten uit de Orange Area dit jaar bij Defqon.1 en die wisten me te vertellen:
Citaat:
Unfort. we don't have the set ourselves, because it's alled handled by the stagemanagers/engineers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2008 09:48 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben op een aantal feestjes geweest waar Showtek draaide en vond ze het beste op Black !

Ik iwst trouwens niet dat Marcel Woods door Walt werd gemaakt... :S Ik weet iig dat het een duistere kant van hem is in mijn ogen :P Ik hou er egt niet van namelijk ;)

Ik vind dit soort interviews leuk, je krijgt weer wat extra info en je leert een DJ een beetje kennen door dat je ook hun visie weet :)


Verder, zoals al eerder gezegd:

Je wordt als artiest uitgenodigd op een feestje, dan kom je daar om een show neer te zetten voor het publiek en ze een geweldige tijd te laten beleven ! Als jij een feestende massa hebt op Qlimax '07 en op Black '08 waarover je heel veel mensen hoort dat je een heerlijke set hebt gedraaid en er veel zeggen dat het de beste set ooit was dan heb je het toch goed gedaan ?

Ik heb respect voor deze gasten ! Ze doen iets wat ik niet kan en waarvan ik op een avond lekker uit me dak kan gaan ! Want ik heb heerlijk staan feesten hoor op Black tijdens hun set ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2008 09:58 
 

Lyon_NL schreef:
Ik iwst trouwens niet dat Marcel Woods door Walt werd gemaakt... :S Ik weet iig dat het een duistere kant van hem is in mijn ogen :P


Marcel Woods zit samen met Wouter juist achter de naam Walt.
Walt zit niet achter Marcel Woods.

:nono:

Lyon_NL schreef:
Als jij een feestende massa hebt op Qlimax '07 en op Black '08 waarover je heel veel mensen hoort dat je een heerlijke set hebt gedraaid en er veel zeggen dat het de beste set ooit was dan heb je het toch goed gedaan ?

Want ik heb heerlijk staan feesten hoor op Black tijdens hun set ;)


Het was toch weer zo'n Charly Lownoise & Mental Theo live-act?
Ze draaiden toch geen DJ-set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2008 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyon_NL schreef:

Je wordt als artiest uitgenodigd op een feestje, dan kom je daar om een show neer te zetten voor het publiek en ze een geweldige tijd te laten beleven ! Als jij een feestende massa hebt op Qlimax '07 en op Black '08 waarover je heel veel mensen hoort dat je een heerlijke set hebt gedraaid en er veel zeggen dat het de beste set ooit was dan heb je het toch goed gedaan ?


Beste set ooit??? Hmm, dan hebben die mensen die dat zeggen niet echt veel meegemaakt. Of is het tegenwoordig de beste set ooit, als er nieuwe nummers worden gespeeld en wat nieuwe remixes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2008 16:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Of je iets een beste set ooit vind is altijd nog een persoonlijke mening.

Kan zijn dat ie volgens jou nog weinig mee hebt gemaakt, maar so what...

Stelletje betweters :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2008 18:50 
 
Hardtraxx Newbie

Ho ! Sorry dames ! :aww:

Ik hou me wel buiten dit soort dingen, je word gelijk afgekraakt ! :S

En excuses, ik heb niet goed getypt, wat ik bedoelde is dat het de beste set van Showtek is geweest. Nu wel blij Odysee ?

p.s. Tjah, ik mag ook pas een jaar officieel naar de brute feesten toe, dus heb waarschijnlijk minder feesten gehad als jij als je al in de 20 bent... Maar dat ik maak het wel goed hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2008 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens, tijden veranderen gewoon eenmaal en het zal allemaal steeds meer richting de commericeele kant op gaan in de hardstyle scene. Het zal daarna wel weer afnemen maar we krijgen dus waarschijnlijk een dipje.

En showtek is hier gewoon een van de eerste die dit doen. En Headhunterz komt er waarschijnlijk achteraan.

Maaaar! Ik kan het ook helemaal fout hebben. Maar zo denk ik er over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2008 12:27 
 
Hardtraxx Newbie

yeah mijn vraag is gesteld :thumbsup:
Citaat:
Bezoeker: Hoe komen jullie aan de naam Showtek?
Showtek:
We maakten eerst tekno; niet voor te stellen dat we dat nu nog zouden draaien. Maar we gingen vroeger al naar Shockers en dat was toen echt onze muziek, dus die stevige achtergrond hadden we al. Als je de eerste twee letters van onze namen pakt; Wouter (wo) en dat omdraait en de eerste twee letters van Sjoerd (Sj) er voorzet krijg je Sjow tek. Dat was iets te Russisch voor ons. Bovendien vonden we het belangrijk om tijdens onze set er een Show van de maken.. Toen werd het dus Showtek! Moeilijk verhaal maar de naam, die staat!
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen