Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wie is Monique? Als het je vriendin is zeg dan gewoon 'mijn vriendin'.

Dat staat er toch gewoon... wat zeggen jullie allemaal man... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 02:15 
 
Artiest

DL22 schreef:
Even over Zatox - The Crew. Ik moet hem toch wel gelijk geven als je naar die melodie van J&W - Believe luistert dat dit bijna een kopie is van The Crew.

Ik heb ze allebij geluisterd en naar mijn mening komt het omdat de synths vrijwel identiek zijn. Dit is niet enkel in de hardstyle gaande, ik heb heb ook in de house en drum & bass gemerkt. Het enige verschil is dat er in de hardstyle over gezanikt wordt ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2017 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste paar tonen doen mij ook denken aan the crew, naast dat de syth hetzelfde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 17:06 
 
Hardtraxxer

Ik moet hier even wat aan toevoegen, om het van me af te schrijven. Een aantal jaar geleden was ik actief in de scène onder de naam d'Stylerz. Door omstandigheden zijn wij toen gestopt met producen, alleen het gevoel is bij mij nooit weggegaan; ik hou van hardstyle en ik hou van het produceren van hardstyle. Ik ben jarenlang in stilte doorgegaan met produceren en op een gegeven moment had ik een plaat af waar ik van dacht dat het echt een goede stap in de richting zou zijn. Deze plaat heette Back to Life, ik heb 'm in de free release sectie gezet. Ik ben erg lang bezig geweest om deze track totaal naar mijn hand te zetten. Rond mei nam atmozfears contact met ons op om deze track af te maken samen. Mooie stap dacht ik! Na telkens niks meer te horen, kwam ik laatst hier een nieuwe plaat van Atmozfears tegen; come together, samen met demi kanon. In die track zitten de vocalen die Atmozfears uit het project gehaald heeft dat wij hem gestuurd hebben. Atmozfears wilde ons bijtekenen op de track omdat wij de vocalen hadden 'aangeleverd'. Na te zeggen dat dat goed was, hoorden wij niks meer van Atmozfears. Het vervelende aan dit verhaal vind ik, dat ik hier laatst een verhaal lees over afspraken die niet worden nagekomen richting Atmozfears en hij zelf dit ook niet doet. Nou ja, dit was even mijn zeurverhaal. Ik was trots op mijn track, vond het een mooie stap om 'm met atmozfears af te maken, en ik ben nu de vocal kwijt omdat Atmozfears deze in zijn eigen track gebruikt heeft. ✌️
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johan010 schreef:
Ik moet hier even wat aan toevoegen, om het van me af te schrijven. Een aantal jaar geleden was ik actief in de scène onder de naam d'Stylerz. Door omstandigheden zijn wij toen gestopt met producen, alleen het gevoel is bij mij nooit weggegaan; ik hou van hardstyle en ik hou van het produceren van hardstyle. Ik ben jarenlang in stilte doorgegaan met produceren en op een gegeven moment had ik een plaat af waar ik van dacht dat het echt een goede stap in de richting zou zijn. Deze plaat heette Back to Life, ik heb 'm in de free release sectie gezet. Ik ben erg lang bezig geweest om deze track totaal naar mijn hand te zetten. Rond mei nam atmozfears contact met ons op om deze track af te maken samen. Mooie stap dacht ik! Na telkens niks meer te horen, kwam ik laatst hier een nieuwe plaat van Atmozfears tegen; come together, samen met demi kanon. In die track zitten de vocalen die Atmozfears uit het project gehaald heeft dat wij hem gestuurd hebben. Atmozfears wilde ons bijtekenen op de track omdat wij de vocalen hadden 'aangeleverd'. Na te zeggen dat dat goed was, hoorden wij niks meer van Atmozfears. Het vervelende aan dit verhaal vind ik, dat ik hier laatst een verhaal lees over afspraken die niet worden nagekomen richting Atmozfears en hij zelf dit ook niet doet. Nou ja, dit was even mijn zeurverhaal. Ik was trots op mijn track, vond het een mooie stap om 'm met atmozfears af te maken, en ik ben nu de vocal kwijt omdat Atmozfears deze in zijn eigen track gebruikt heeft. ✌️


Pff, dat is wel echt een kut streek... laat wel weer zien hoe schijnheilig die gozer is, alleen principieel als het hem uitkomt.

Respecteer de producer, maar hoor weinig sympathieke verhalen over hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Respecteer de producer, maar hoor weinig sympathieke verhalen over hem.


True :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
de producer, maar hoor weinig sympathieke verhalen over hem.

Je hoort zovaak dat hij super arrogant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Rickzel schreef:
de producer, maar hoor weinig sympathieke verhalen over hem.

Je hoort zovaak dat hij super arrogant is.


Ik krijg dan ook eigenlijk wel mijn twijfels over zijn kant van het verhaal met die Energyzed fittie. Lullige streek van Atmozfears met dat van D'Stylerz .... Erg kansloos
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 22:09 
 
Hardtraxx Crew

Johan010 schreef:
lang verhaal

Jezus wat een dick move. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat menige lid wel weet hoe ik over Atmozfears denk en dit verhaal bevestigde mijn gedachten wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 15:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik denk dat menige lid wel weet hoe ik over Atmozfears denk en dit verhaal bevestigd mijn gedachten wel weer.

bevestigt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
RTM93 schreef:
Ik denk dat menige lid wel weet hoe ik over Atmozfears denk en dit verhaal bevestigd mijn gedachten wel weer.

bevestigt
:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 09:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik denk dat menige lid wel weet hoe ik over Atmozfears denk en dit verhaal bevestigde mijn gedachten wel weer.


Ok Johan Derksen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 09:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D'Stylerz - Drop the bomb

Mijn god wat heb ik die grijsgedraaid zeg vroegert
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 11:23 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
D'Stylerz - Drop the bomb

Mijn god wat heb ik die grijsgedraaid zeg vroegert


Ik ook.. Veel te lang mee bezig geweest, kan 't niet meer aanhoren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jumpforce memories
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij is Atmozfears indd een kwal van een vent, maar maakt toch heerlijke muziek en dat is het belangrijskte
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Volgens mij is Atmozfears indd een kwal van een vent, maar maakt toch heerlijke muziek en dat is het belangrijskte


Dat deed Energyzed ook maar die ga je niet weer zien ben ik bang.. Atmozfears is dus geen haar beter :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Pipa schreef:
Volgens mij is Atmozfears indd een kwal van een vent, maar maakt toch heerlijke muziek en dat is het belangrijskte

Dat deed Energyzed ook maar die ga je niet weer zien ben ik bang.. Atmozfears is dus geen haar beter :thumbdown:

Als dit verhaal waar is vind ik Atmozfears nog een niveau erger. Lekker hypocriet doen en anderen openbaar vernederen terwijl hij zelf dus blijkbaar overal loopt te jatten en mensen zit te beliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Pipa schreef:
Volgens mij is Atmozfears indd een kwal van een vent, maar maakt toch heerlijke muziek en dat is het belangrijskte


Dat deed Energyzed ook maar die ga je niet weer zien ben ik bang.. Atmozfears is dus geen haar beter :thumbdown:

Ik zou Energyzed gewoon verder luisteren als die een lekker nummer uitbracht. In dit geval is er opheft, omdat het een van de grotere DJ's betreft. Met alle respect, maar D-Stylers heeft geen poot om op te staan in deze situatie, omdat hij verder onbekend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 23:18 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
DonnyD schreef:
Pipa schreef:
Volgens mij is Atmozfears indd een kwal van een vent, maar maakt toch heerlijke muziek en dat is het belangrijskte


Dat deed Energyzed ook maar die ga je niet weer zien ben ik bang.. Atmozfears is dus geen haar beter :thumbdown:

Ik zou Energyzed gewoon verder luisteren als die een lekker nummer uitbracht. In dit geval is er opheft, omdat het een van de grotere DJ's betreft. Met alle respect, maar D-Stylers heeft geen poot om op te staan in deze situatie, omdat hij verder onbekend is.


Dat is ook het kutte er aan. Ik heb dit ook niet gepost omdat ik graag wil dat er iets gebeurt hoor, ik heb alleen dat hele verhaal met Energyzed gevolgd en vond het juist daarom zo vervelend. Want aan het einde van de dag zal die plaat van Atmozfears gewoon gereleased worden, en die van mij niet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 23:32 
 

Pipa schreef:
omdat hij verder onbekend is.


Vruuger jongeh.

Mooie plaatjes hebben zij gemaakt.

EDIT: lol, lentesneeuw heeft dus de melodie van een Marco Borsato plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Begrijp het volkomen dat je gefrustreerd daarover bent. Helaas werkt het wel zo in deze wereld. Een bekende DJ kan zoiets maken, maar als het andersom gebeurt dan is het einde carriere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Johan010 schreef:
Dat is ook het kutte er aan. Ik heb dit ook niet gepost omdat ik graag wil dat er iets gebeurt hoor, ik heb alleen dat hele verhaal met Energyzed gevolgd en vond het juist daarom zo vervelend. Want aan het einde van de dag zal die plaat van Atmozfears gewoon gereleased worden, en die van mij niet. :)


Track van jou kun je toch ook gewoon releasen? Komen vaak genoeg tracks uit met dezelfde vocals :)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen