Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een pisvlek is die Warface toch ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zegt niks verkeerds in mijn ogen. Hij vind het vet, "wij" vinden het minder vet. Veel meer dan dat is het toch niet?

Waarom is hij een pisvlek? Omdat hij reageert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zegt niks verkeerds in mijn ogen. Hij vind het vet, "wij" vinden het minder vet. Veel meer dan dat is het toch niet?

Waarom is hij een pisvlek? Omdat hij reageert?

Ik vind idd ook dat Warface weinig verkeerds zegt. Als dat zijn manier is van een set neerzetten, waarom dan elke keer lopen zeiken op het BPM. Tuurlijk, je mag kritiek leveren. Maar als Gillian dit vaak heeft gedaan (is dit zo?), is Warface zijn reactie in mijn opinie gewoon meer dan terecht. Het is zijn stijl en hij verdedigt die hier gewoon. DJ's zijn uiteindelijk ook gewoon mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 07:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet niet wie het hier is, maar die gaat idd flink dr mist in. Als een hardstyle dj early op 145 zou draaien zou die het waarschijnlijk helemaal niet zo erg vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha het is ook eigenlijk een discussie van niks. Ik weet niet precies wat Gilian wil bereiken. Ik snap heel goed dat hij er niets aan vind. Ik ook niet. Maar Warface heeft ook gelijk dat hij doet wat hij leuk vind. En blijkbaar veel mensen dus laat gaan. Hardstyle is tegenwoordig zo groot en breed dat je echt wel je eigen "soort" kan zoeken en volgen. "Vroeger" met maar 8 tot 10 grote namen had je niet echt veel keus en moest je maar omgaan met 10% pitch (niet dat dat het geval was). Nu luister je het gewoon niet. Klaar. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
laat gaan.

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het vermakelijk. Geef warface wel een beetje gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik weet niet precies wat Gilian wil bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich heeft Youri wel gelijk inderdaad alleen hij moet dit gewoon voor zich houden en zich niet laten meeslepen in dit alles. Hij schiet er zelf namelijk helemaal niks mee op en hij weet (wat ik uit zijn berichten op maak) zelf wel beter. Die reactie van mij ging ook niet specifiek om deze discussie maar meer over het algemene gedrag van Youri op social media. Zien jullie een B-Front of Ran-D dit al doen? Ik niet namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

't Zijn soms net mensen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Geef warface wel een beetje gelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
't Zijn soms net mensen. ^^


Gelukkig blijft DJ Almighty wel met beiden benen op de grond staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 09:56 
 
Hardtraxxer

Dus ehm... doel is om de DJ net zo lang te irriteren met nutteloze kritiek tot ze uit hun slof schieten en dan te gaan klagen dat ze niet net zo volwassen met kritiek omgaan als B-Front en Ran-D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 09:57 
 
Hardtraxxer

Is toch niks verkeerd met wat hij doet hier? Oké, zijn voorbeeld was een beetje raar maar als hij op 160bpm wil draaien dan mag hij dat toch lekker doen? Het zijn tenslotte zíjn DJ-sets, zou wel raar zijn als we hem zouden dwingen dingen te doen tegen zijn zin in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Laar schreef:
Dus ehm... doel is om de DJ net zo lang te irriteren met nutteloze kritiek tot ze uit hun slof schieten en dan te gaan klagen dat ze niet net zo volwassen met kritiek omgaan als B-Front en Ran-D?


Zeker niet, maar Warface is ongetwijfeld niet de enige die hier last van heeft. Andere DJ's zullen dit ook hebben maar die schieten toch ook niet uit hun slof? En het is constant dat Warface uit zijn slof schiet, niet alleen bij deze persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar daar gaat het al mis, vind je nou echt dat hij uit z'n slof schiet?

Deetox reageerde toch ook op commetns in dat hele gedoe rond die Bring the Riot edit, als hij toch precies weet waarom hij dingen doet, en mensen blijven maar reageren, dan heeft iedere DJ het volste recht om uit te leggen waarom hij die keuzes maakt. Ik zou het hooguit een beetje fel kunnen noemen, maar niet meer dan dat.

Gillian en jij zeggen daarentegen ook niks schandaligs :P

oftewel
Parvuz schreef:
laat gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 10:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar daar gaat het al mis, vind je nou echt dat hij uit z'n slof schiet?

Nee ik vind dat ie echt teringveel geduld heeft. Was er allang en breed klaar mee geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Raven schreef:
't Zijn soms net mensen. ^^


Gelukkig blijft DJ Almighty wel met beiden benen op de grond staan!

Die is zo lekker normaal gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

Haha zo droevig. Beetje een DJ uit de tent gaan lokken zodat we weer kunnen haten als hij een verkeerde reactie geeft. Netjes opgelost van Warface, geef hem groot gelijk. Constant negatief reageren op alles wat Warface doet, mocht het waar zijn, dan ben je pas een kinderachtig en zielig persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind niet eens dat Warface 'verkeerd' reageert. Als een niet-bekend persoon zo had gereageerd was niemand er over begonnen. Zoals al eerder werd gezegd, 'het zijn net mensen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Haha zo droevig. Beetje een DJ uit de tent gaan lokken zodat we weer kunnen haten als hij een verkeerde reactie geeft. Netjes opgelost van Warface, geef hem groot gelijk. Constant negatief reageren op alles wat Warface doet, mocht het waar zijn, dan ben je pas een kinderachtig en zielig persoon.

Hear Hear!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
't Zijn soms net mensen. ^^


Dit wordt vaak wel vergeten ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 21:00 
 
Hardtraxx Elite

Irritant vervelend mannetje die criticaster van Warface. Lijkt me heel vervelend dat zo'n mannetje je carriere probeert te verzieken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 08:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een van de enige keren dat Warface redelijk reageert op kritiek.

Hij heeft zeker een punt hoor. En snap idd niet dat mensen constant op het zelfde kritiek leveren wanneer ze al weten dat ze het niks vinden, als het op je pad komt ok.. maar het opzoeken is idd gewoon sneu.

Alleen ik blijf Warface echt een cringe vent vinden die duidelijk een beetje uit de hoogte doet in zijn vlogs e.d.
En varierend produceren.. juist.

Een maand terug sprong hij nog vrolijk op de bandwagon tegen Deetox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 13:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van wat ik weet van Youri is het niet bepaald een fijn persoon. Helemaal sinds die bash op Deetox vind ik het maar een balletje.

Neemt niet weg dat hij zat goede tracks heeft gemaakt hoor
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 64  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen