Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://globalhardstyle.com/forum/index.php

WTF?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O... kee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 15:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo geef je hardstyle nog eens een goeie naam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 16:03 
 

Dat is err.. wel heel erg kinderachtig >.<
In dat geval vind ik ze niet erg hardstyle waardig. :thumbdown:

But, hardstyle will never die :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 16:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Admin van GHF heeft persoonlijke problemen, lol xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat dit niet bij het hoofdnieuws staat op Hardtraxx zeg.. (oke oke, het was wel enigzins de concurrent).

Ik zat gisteren toevallig weer eens op GHF, en vandaag is ie oppeens weg :oh: Maarja ik vind het niet zo erg, er was daar toch veel te veel negativiteit over van alles in Hardstyle (Vooral "Nu-Style").
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 16:14 
 

Mol schreef:
Admin van GHF heeft persoonlijke problemen, lol xd

idd xd
wss zijn zei ook getroffen door Bumra oid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 16:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Dat dit niet bij het hoofdnieuws staat op Hardtraxx zeg.. (oke oke, het was wel enigzins de concurrent).

Ik zat gisteren toevallig weer eens op GHF, en vandaag is ie oppeens weg :oh: Maarja ik vind het niet zo erg, er was daar toch veel te veel negativiteit over van alles in Hardstyle (Vooral "Nu-Style").


Als die admin mij een reactie stuurt waarom het precies over en uit is wil ik er best een berichtje over maken. Maar ik weet nu ook niks, alleen wat daar staat. En dat vind ik, persoonlijk, een beetje onzin om een forum te sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik had op een andere site een aantal redenen gezien, maar volgens mij wil hij gewoon wat meer vrije tijd hebben, en hij vind het o-zo jammer dat Hardstyle tegenwoordig anders klinkt, net zoals het merendeel van de mensen op GHF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doet me denken aan Music Bizz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 16:30 
 
Hardtraxx Elite

erg jammer, op GHF kon je tenmiste nog goed onderbouwde meningen lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 16:43 
 

Hierbij verwijder ik mijn hardtraxx account.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

blik schreef:
Hierbij verwijder ik mijn hardtraxx account.


Groetjes :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 16:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Nu-Style bestaat nog niet eens ...


Care to explain? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 17:07 
 

Nu-Style = stijl van nu? = lekkere hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 17:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nu-Style = stijl van nu? = lekkere hardstyle?


zucht :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja GHF vond ik ook wel een beetje een vaag forum eerlijk gezegd.. Producers sectie vond ik ook een beetje fucked up, alleen maar lui die vragen hoe maak ik een wildstylez screech en hoe maak ik een noisecontrollers kick.. Kan er eerlijk gezegd niet echt rouwig om zijn dat GHF deaud is ;)

Dit is de reden:

Citaat:
I've abandoned GHF for the last 4 days to try and think straight but I have made a decision and my decision will be permanent.

Tomorrow - saturday 6th of February 2010 will be the last day that Global Hardstyle will be online.

I can no longer emotionally, spiritually and mentally contribute to the decayed and corrupt music industry that goes by the name of Hardstyle.
Instead of it being an enrichment to my life it has become a burden to maintain and especially with all the negativity caused by several entities within the scene I don't longer want to be confronted with it and suffer from it. The matter of conflict involved with hardstyle has pressurized me to extreme extents on several occasions which led me to explode against people who can't really do much about it.

On a personal level; I'm currently starting with a new life in a new country and the burden of keeping Global Hardstyle distracts me from focusing on the important things in life. I would also like to be able to watch a movie or play a game instead of being occupied with all kinds of hardstyle conflicts on a daily basis.

I feel sad for all the people that have contributed and enjoyed Global Hardstyle over the years. There were many fun times and positive moments to be had, but all good things come to an end. It's time to wake up and realize that hardstyle is dead and will never return in its original form and we should bury it accordingly, together with the website.

My GHF concept however is too valuable to throw away, which is why the Hardcore, Hardtechno and Hardtrance sites will remain active and will receive more attention than ever before.

On a final note; the entire ban list will be cleared. Those who want to remain in touch with people through the other GHF sites are welcome to do so but hardstyle discussion will be discouraged.

Make the last 24 hours worthwhile.

Sincerely,
ScuL
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 17:32 
 

jullie kunnen allemaal geen engels fzo?
tis toch egt DEAD ipv DEAUD :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
jullie kunnen allemaal geen engels fzo?
tis toch egt DEAD ipv DEAUD :S

jij kent geenstijl niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pfff wat een verhaal.... hardstyle is gewoon verandert in de loop van de jaren, welke stijl niet? Tis niet afgelopen. Je hoort heus wel hier en daar de oude sounds terug en om de stijl interressant te houden zul je hoe dan ook nieuwe dingen moeten proberen. Maar om dat te zeggen dat hardstyle dood is? Hardcore is ook niet meer wat het eerst was, rap is niet meer wat het vroeger was en etc. etc.

Nja ik zat toch nooit op global hardstyle dus mij boeit t verder ook niet :P En vanavond ga ik toch echt naar een Hardstyle feest en daar ga ik dus echt wel los op muziek die nog niet dood is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 17:44 
 

_dp_ schreef:
KSwoosh schreef:
jullie kunnen allemaal geen engels fzo?
tis toch egt DEAD ipv DEAUD :S

jij kent geenstijl niet?

nee

nice plaatje btw :P

@SoundTunerz: helemaal mee eens! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
_dp_ schreef:
KSwoosh schreef:
jullie kunnen allemaal geen engels fzo?
tis toch egt DEAD ipv DEAUD :S

jij kent geenstijl niet?

nee

nice plaatje btw :P

@SoundTunerz: helemaal mee eens! :thumbsup:

Probeer deaud is op zn nederlands te zeggen xd

Wat ik wel echt belachelijk vind is dat ie dus GHF platgooit omdat er over de hedendaagse HS gepraat wordt... Wat wil je dan? Jaar in jaar uit exact hetzelfde? De stijl verandert nou eenmaal... Als je daar niet tegenkan dan vraag ik me af waarom je uberhaupt GHF opstart..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet om de discussie aan te wakkeren over nu-style enzo, maar Global Hardstyle is opgericht door mensen die wel onderscheid daartussen maakte. Je kan zeggen wat je wil, maar elke DJ/producer ziet verschillen in 'nu-style' en wat zij 'normale hardstyle' noemen.

Ik begreep wel waarom ze het onderscheid gemaakt hebben, alleen ik blijf van mening dat alle hardstyle gewoon hardstyle is. (ook al gaat mijn voorkeur uit naar wat zij 'normale hardstyle' noemen) Door dat onderscheid heeft Scul gigantisch veel tegenstanders gekregen die hem echt belachelijk maakten en hem verkeerd behandelden, wat echt nergens op sloeg!

En er is een periode bij GH geweest waar ze negatief praatten over nu-style, maar dat is het laatste 1,5 jaar ook stukken minder geworden dus.. Ik vind het doodzonde dat de site offline is! Het forum leverde veel kwaliteit en dat kon je bijvoorbeeld ook merken aan welke 'bekende' DJ's/producers er op GH zaten..

Maarja, nu dan toch maar meer op Hardtraxx posten! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 18:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Tja GHF vond ik ook wel een beetje een vaag forum eerlijk gezegd.. Producers sectie vond ik ook een beetje fucked up, alleen maar lui die vragen hoe maak ik een wildstylez screech en hoe maak ik een noisecontrollers kick.. Kan er eerlijk gezegd niet echt rouwig om zijn dat GHF deaud is ;)

Dit is de reden:

Citaat:
...lap tekst...


Duidelijk...

Maar elk muziekgenre verandert wel door de jaren heen, of je het er nou mee eens bent of niet. Als je maar altijd in het verleden blijft hangen kan je over alles wel "boos" worden. Ik ben ook niet meer zo tevreden over de Hardstyle van nu als dat ik dat was over de Hardstyle in 2006/2007. Toen werden er in mijn ogen echt epische nummers gemaakt! Nu heb ik dat wat minder. Maar als een artiest niet met vernieuwing komt is het ook weer niet goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2010 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die ScuL heeft altijd bewijs beloofd van al die corruptie en illegale zooi etc., maar heeft het nooit laten zien. Een maand terug ofzo maakte hij zelfs een topic aan van: "NU GA IK HET DOEN JONGENS!!11", en een maand later gooit ie het dicht ipv het bewijs te posten. Kan me niet voorstellen dat hij helemaal normaal is in z'n hoofd, als je ziet hoe hij zich gedraagt.
1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen