Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 13:16 
 

The Venator schreef:
Goed nieuws!

Jordy is akkoord met het idee en de naam Hardtraxx EP. Er zijn alleen twee voorwaarden:

- Het moet duidelijk zijn dat het een idee is vanuit de community en niet vanuit de naam Hardtraxx.
- Er mag absoluut geen geld mee worden verdiend (Ivm de rechten van Hardtraxx©)

Toppie! Komt goed :)

Indyy schreef:
Misschien handig om in de OP alvast de deelnemende DJ's te vermelden? :D

Dat is wel een handig idee ja haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch al 3 leuke artiesten :)
Ik ben erg benieuwd wat hier van terechtkomt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat moment wanneer Sander er van door gaat met de platen zonder er wat mee te doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Dat moment wanneer Sander er van door gaat met de platen zonder er wat mee te doen :lol:


Thyron 2.0?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg tof initiatief! Ben erg benieuwd wat hieruit komt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk idee, ben heel benieuwd wat hier uit gaat komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had ook niet verwacht dat jordy nee zou zeggen. Prima initiatief en goede reclame.

Zie al hele vette namen staan, wie weet zijn deetox en zelfs prophet of Digital Punk bereid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 22:39 
 

RTM93 schreef:
Ik had ook niet verwacht dat jordy nee zou zeggen. Prima initiatief en goede reclame.

Zie al hele vette namen staan, wie weet zijn deetox en zelfs prophet of Digital Punk bereid.

Deetox heeft haar pb volgens mijn postvak wel gelezen maar heeft niet gereageerd, The Prophet is al maanden niet meer online geweest en heb DP zojuist een pb'tje gestuurd ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

SVB schreef:
RTM93 schreef:
Ik had ook niet verwacht dat jordy nee zou zeggen. Prima initiatief en goede reclame.

Zie al hele vette namen staan, wie weet zijn deetox en zelfs prophet of Digital Punk bereid.

Deetox heeft haar pb volgens mijn postvak wel gelezen maar heeft niet gereageerd, The Prophet is al maanden niet meer online geweest en heb DP zojuist een pb'tje gestuurd ^^.

Hij leest vast wel hier en daar. Daar hoef je niet voor ingelogd te zijn.

Als je dit leest prophet. Log in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan hem voor vragen trouwens ook appen! Hij heeft vlgs mij ooit een Q en A gehouden via WhatsApp en ik heb hem daar vorige week nog op dat nr geappt en mijn vraag werd beantwoord. You can always try :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 00:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geck-o? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 09:58 
 

RTM93 schreef:
Je kan hem voor vragen trouwens ook appen! Hij heeft vlgs mij ooit een Q en A gehouden via WhatsApp en ik heb hem daar vorige week nog op dat nr geappt en mijn vraag werd beantwoord. You can always try :)

Stuur me dat nummer is even :P.

Fusionmania schreef:
Geck-o? :)

Geck-o vond het een leuke initiatief maar was al (begrijpelijk) te druk met zijn normale releases enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 10:38 
 
Hardtraxx Veteran

Was Tharec al gevraagd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 18:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Was Tharec al gevraagd?


Tharec is no more. member/Tharec/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2016 19:25 
 
Hardtraxxer

Veel succes hiermee !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 13:09 
 
Hardtraxxer

Vet idee! Mooi dat er meerdere artiesten zijn die mee willen doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 13:47 
 
Hardtraxxer

Gaaf idee! Erg benieuwd naar de uitkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 21:06 
 

Blackburn heeft zelf aangeboden om ook artwork te maken voor de EP :thumbsup: :woot:

Het artwork kan hij natuurlijk wel alleen maken als alles definitief bekend is. Omdat de deadline voor het af hebben van de tracks nu even gesteld is op 1 december kan het artwork wss daarna pas gemaakt worden. Als zaken voor die tijd al helemaal 100% zeker zijn en af zijn kan dit inpincipe natuurlijk eerder. Indien het na 1 december word zal het presenteren van de EP nog even op zich laten wachten maar dan weten jullie hoe dat komt. Er word dan dus gewerkt aan artwork.

Ik stel voor om de EP 'VA - Hardtraxx E.P.' te noemen. Als hier verder geen groot bezwaar op is zal dit de definitieve naam voor de EP worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 22:00 
 
Hardtraxxer

Topidee en een zeer leuk initiatief!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel tof initiatief SVB!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 10:46 
 
Hardtraxxer

Heel gaaf idee, goede reclame en tof dat de artiesten hieraan mee willen werken! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou de Pindakaas EP alleen al kopen om de naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Allereerst leuk idee, en hulde voor de artiesten dat ze mee willen werken. Hard4Us zei t ook al, maar is het niet leuk om een soort '2e sectie' op de EP te maken met werk van opkomende producers die lid zijn van, en actief zijn op Hardtraxx? Eventueel met een soort van contest ofzo, op basis van jury en/of een poll? Ik denk dat er wel genoeg mensen op dit forum zitten die iets sterks af kunnen en willen leveren op produce-gebied, en mocht dit niet zo zijn, dan kan het idee alsnog geschrapt worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Allereerst leuk idee, en hulde voor de artiesten dat ze mee willen werken. Hard4Us zei t ook al, maar is het niet leuk om een soort '2e sectie' op de EP te maken met werk van opkomende producers die lid zijn van, en actief zijn op Hardtraxx? Eventueel met een soort van contest ofzo, op basis van jury en/of een poll? Ik denk dat er wel genoeg mensen op dit forum zitten die iets sterks af kunnen en willen leveren op produce-gebied, en mocht dit niet zo zijn, dan kan het idee alsnog geschrapt worden.


Mee eens! Leuk om dan de leden ook erbij te betrekken.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen