Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 20:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vanwege het succes van de Q&A (Question & Answer) die wij met Headhunterz hadden geregeld, hebben wij nu B-Front weten te strikken voor een Q&A sessie met jullie: de Hardtraxx bezoekers!

Hoe gaat dit in z’n werking?

Vanaf zaterdag 18 januari 19:00 gaat dit topic, in het Algemeen forum, open voor jullie brandende vragen aan B-Front.

Het topic gaat weer op slot voor vragen op donderdag 23 januari om 19:00.

Er is dus 5 dagen lang de mogelijkheid om vragen aan B-Front te stellen in het topic.

Tot en met zondag 2 februari (10 dagen lang dus) zal B-Front z’n best doen om alle vragen te beantwoorden. Mocht B-Front de smaak te pakken hebben kan tegen die tijd altijd nog besloten worden om de doorlooptijd te verlengen!

Als je meerdere vragen hebt aan B-Front, probeer dat dan in 1 bericht te plaatsen, dat werkt wel zo gemakkelijk voor B-Front.

Even voor de algemene duidelijkheid: dit topic wordt het vraag en antwoord topic. Dit betekent dat discussies onderling niet voor dit topic bedoelt zijn en ook door de Hardtraxx crew verwijdert worden om zo het overzicht te houden.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey B-Front, ten eerste bedankt voor alle mooie muziek die je voor ons maakt. En de leuke sets die je draait! (Beste set van mysteryland 2013, echt genoten!) En leuk dat je dit doet!

Ik heb een aantal vragen aan je:
Komt er een b-front album?
Wat vind je leuker om te doen Solo tracks of collabs? En komen er meer collabs met frontliner en frequencerz? (b-frontliner & B-freqz)
Welke events vind je leuker om te doen Indoor of outdoor & in het binnenland of buitenland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is 7 uur geweest. Ik verklaar de Q&A voor geopend! Vraag maar raak!

Nogmaals: Enkel vragen, de discussies zullen eruit gefilterd worden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk dat je dit wilt doen, B-Front, welkom! :)
Hoe zit het met dat Elements op je website? Is dat iets speciaals dat wordt aangekondigd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ten eerste: Super gaaf dat je deze Q&A komt doen op HardTraxx
Voor mij persoonlijk heb jij toch wel de dikste sets gedraaid op de feesten waar ik aanwezig was :thumbsup:

Mijn vragen:

Q: Hoe komt het dat je nu weer B-Freqz gaat doen?
Q: Komen er nog meer feesten behalve XXlerator Outdoor en Loudness waar B-Freqz gaat optreden?
Q: Wat is het hoogtepunt in alle jaren van jouw carriere?
Q: Wat is het feest waar je het meeste naar uitkijkt of uitkeek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:16 
 
Hardtraxx Addict

Hey B-Front, is er een kans dat 2-Sidez - Nomansland nog een (free) release krijgt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heey, ik heb 2 vragen:

1: Waar komt de vocal van 2-Sidez - Fuck It vandaan? Heb 'm nu al een tijdje geprobeerd te vinden maar zonder succes helaas.

2: Ik vind het zelf heel vet wanneer je oudere tracks in je sets draait, het is een van de redenen waardoor je sets er altijd zo ver bovenuit steken voor mij. Maar als je besluit zo'n oudere track op een feest te draaien (Denk aan een Unlocked of Who Wants This), zet je die dan voor dat specifieke optreden op je USB stick(s), of heb je altijd veel van die oudere tracks bij en besluit je op het feest zelf om ze te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Allereerst heel gaaf dat je dit doet, kan dit altijd erg waarderen. En alvast gefeliciteerd met (zeer waarschijnlijk) je 4e Track Of The Year award op een rij hier! Daarnaast wil ik even vermelden dat je voor mij al vele jaren een van de meest constante (maar vooral m'n favoriete) artiesten bent op het gebied van produceren en draaien. Bedankt daarvoor :)

1. Waarom hebben jullie er destijds voor gekozen om een hoop 2-Sidez platen niet uit te brengen/weg te geven? Tracks als God en Nomansland staan nog steeds erg hoog in m'n favoriete tracks aller tijden.

2. Hoe kijk jij tegen het feit aan dat er tegenwoordig zo voorspelbaar gedraaid wordt, sets bestaan voornamelijk nog maar uit de meest recente tracks? Jij bent een van de weinige artiesten die er nog eens een ouder plaatje doorheen durft te gooien. Als ik zelf naar een feest ga wil ik niet al 9 van de 10 tracks kunnen voorspellen. Ik vind het gaaf dat als ik op een feest sta en je een track ingemixt hoort worden en denkt van: jaaa gaaf dat ie die draait, dat is lang geleden!! Dat houdt je setjes ook spannend en verrassend, maar lijkt me als DJ zijnde ook veel fijner en leuker werken.

3. Hoe gaat een label als Fusion om met het feit dat er op een forum als bijvoorbeeld Hardtraxx steeds meer kritiek komt op het label vergeleken met een aantal jaar geleden. Wordt dit intern besproken, praten artiesten daar onderling over of wordt er toch voornamelijk naar verkoopcijfers, likes/reacties op facebook etc gekeken?

4. En wat vind je zelf van Hardtraxx? Kijk je er zelf vaak op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee Bob, leuk dat je deze Q&A wilt doen!

Q: Je hebt nu al een hele hoop collabs gedaan met veel (vooral) raw hardstyle artiesten. Tegenwoordig zie je steeds meer hardstyle artiesten een collab maken met artiesten die iets anders maken dan hardstyle. Zo is Headhunterz net in de studio gegaan met W&W en zie je Coone ook steeds vaker tracks maken met artiesten die house maken. Hoe kijk jij hier tegenaan en is er nog een artiest buiten het hardstyle genre waarmee je ooit een collab zou willen doen? Zo niet, met welke hardstyle artiest zou je nog graag een collab maken?

Q: Maak je wel eens andere muziek dan hardstyle?

Spreek je vast wel weer 's op een feestje! Ga zo door in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heey B-Front,

Ontzettend tof dat je dit doet!

1. Het ziet er naar uit dat je voor de 4e keer op rij de Track of the Year hebt geproduceerd volgens de stemmers op Hardtraxx. Geeft dit jou meer voldoening dan het zien van hetzelfde soort berichten op Facebook, of geldt dat voor jou even zwaar?

2. Ten tweede, ga jij nog wat speciaals doen (voorbereidingen/edits) voor Tijdmachine?

3. Wat vind jij het grote verschil in de 'scene' met een jaartje of 3/4 geleden, en wat vind jij de voordelen en de nadelen ten opzichte van de scene van toen?

4. Volgende week ben ik ook bij XXLerator RAW, zou je het leuk vinden om daar ook weer wat oudere vergeten Fusion plaatjes er bij te pakken, bijvoorbeeld Noisecontrollers - Sanctus of Dozer - Robins Revenge?

Veel succes en plezier met het beantwoorden van de vragen, en ga zo door met het produceren van geweldige tracks en met het draaien van dikke sets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet dat je dit doet!

Q: Hoe zit het met het 2-Sidez project? Hoe is dit tot stand gekomen en waarom is dit geëindigd? Gaat er ook ooit nog iets gebeuren met deze platen? Er is vaker gezegd dat de mastering van deze platen minder is dan de kwaliteit van nu, maar er zijn nog zoveel mensen die deze platen heel graag zouden willen :)

Q: Hoe komt het dat je rond State of Perfection steeds vaker de pitchkick ben gaan gebruiken? Daarvoor waren ze weinig te vinden in je platen, maar sindsdien in heel wat platen. Ik ben er niet zozeer op tegen, tenzij ze veel te hoog gaan, maar ik ben benieuwd wat jou deze keuze heeft laten maken :)

Q: Je staat op De Tijdmachine. Een heel vet concept waar nu de line-up is aangekondigd. Wat zijn je plannen zoal voor die dag of is het nog te vroeg om daar over na te denken? :P

Q: Zijn er ook nog mogelijke plannen voor Save The Day Bootleg met de Frequencerz? Een jaartje terug werd hij enkele keren gedraaid door enkele artiesten, maar helaas al een tijd niks meer van vernomen.

Verder natuurlijk alleen maar lof voor wat je doet :) Keep up the good work!

Edit: Oh, Davey had al dezelfde vraag over de Tijdmachine :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:43 
 
Hardtraxx Elite

Hey B-Front,

Super dat je dit doet!!

Ik vroeg me dus af
Q: Welke muziek luistert B-Front in zijn vrije tijd? Naast hard dance natuurlijk.

Laterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe een gemiddelde dag voor jou er uitziet qua activiteiten en werk. En wat je in je vrije tijd doet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ten eerste fantastisch dat jij na Headhunterz ook bereid bent om een Q&A te doen hier, hopelijk zullen er nog wat meer artiesten je volgen!

Wat van jij zelf de beste plaat die je tot nu toe hebt geproduceerd of ben je het meest trots op?

Jij hebt al een keer op Qlimax mogen draaien, een podium wat vrijwel de meeste artiesten als het toppunt zien. Zie jij dit zelf ook zo? Of heb jij een ander toppunt voor jezelf? En als dat toppunt bereikt is, welke uitdagingen zijn er dan nog voor jou? Of waar zoek je dan je uitdaging in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 21:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hoi B-Front, erg vet dat je dit wilt doen :D

Q: Heb jij geproduceerd of produceer jij nog onder andere aliassen? Zo ja in welke genres?
Q: Wanneer begon je met muziek produceren? Hoe oud was je toen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb vragen puur uit nieuwsgierigheid.
1. Zou je wel eens een collab willen maken met een hardcore artiest en zo ja, met welke artiest dan?
2. Wat vind je de vetste hardstyle plaat ooit gemaakt, buiten jouw discografie om?
3. Hoe kijk jij aan tegen al die labels die tegenwoordig als paddestoelen uit de grond schieten? Bijna elke 'grote' artiest start tegenwoordig zijn eigen label. :P

En natuurlijk, lof voor dit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijf je na deze Q&A op Hardtraxx hangen of is het een eenmalig uitstapje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 21:26 
 
Hardtraxx Addict

Alvast proficiat met voor de 4e keer de TOTY titel!
Ik heb vragen:
1. Headhunterz gaf in een interview met Audiofreq een paar dagen geleden aan, dat hij denkt dat de kracht en impact weg zal ebben (dat het een beetje saai wordt) en dat de Hardstyle scene aan de vooravond staat van een grote verandering. Denk jij er hetzelfde over: gaat er veel veranderen het komende jaar?
2. Worden de kick en melodie op den duur vervangen door iets anders?
Iets anders:
3. Wordt het niet eens tijd om een collab met een artiest als Noisecontrollers te maken? Klinkt namelijk echt als een goude combinatie :D
En een die totaal niet gerelateerd is aan Hardstyle:
4. Wanneer is de laatste keer dat je een snoepje op hebt? Of heb je dat nog nooit gedaan/geen zin meer in?

In ieder geval, ga door zoals je altijd bezig bent geweest! Allemaal topwerken die je maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 21:42 
 
Hardtraxx Veteran

Hey B-Front, tof dat je een Q&A met ons doet!

Hier mijn vraagjes:
1. Wat is de eerste harddance plaat die je geluisterd hebt? Of is er een specifieke plaat geweest die jou ertoe heeft gezet om hardstyle te gaan produceren?

2. Zou je alsjeblieft wat oude Jones & B-Front platen willen draaien @ De Tijdmachine? Zoals Your Life Remix, Volumez (Old Version) en Lunatick (Raw Mix)? Al mogen die platen natuurlijk altijd wel gedraaid worden van mij :D

Ga verder vooral door met wat je nu al doet qua producties en sets! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 22:00 
 
Hardtraxxer

Super gaaf dat je dit doet! :thumbup:

1. Hoe zou je er tegenover staan als een artiest uit een andere scene (denk aan bijv. Hardwell of Tiesto), of een euforische hardstyle artiest(en) (bijv. Bass Modulators, Headhunterz etc.) een nummer zouden willen maken met je?
2. Wat was je beste feest, zowel als artiest als partyganger?
3. Tja, die befaamde 2-Sidez platen... :whistle: :P

Verder wil ik nog zeggen dat je vooral zo door moet gaan!! :innocent: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Baas-Front. Probeer je in je vrije tijd weleens overgangen tussen twee tracks uit om ze vervolgens op gigs uit te voeren, of is alles in jouw performance improvisatiewerk? Dit is iets dat ik eigenlijk in het algemeen afvraag bij de gevestigde orde der DJ's, en aangezien ik het nu gericht aan iemand kan vragen, bij deze :)

Alvast bedankt voor je antwoord en keep on doing what you do :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi B-Front,

Wanneer komt Our Curse nou eens? :cool:

Ga zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel gaaf dat je dit voor ons wilt doen en daar tijd voor vrij kunt maken :D

Welke artiest in de hardstylescene een groot voorbeeld is (geweest) voor je en waarom? En mocht je niet echt een groot voorbeeld hebben, hoe ben je dan begonnen met hardstyle producen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk dat je dit doet :thumbsup:

Q: Hoe denk jij dat de hardstyle scene zich de komende jaren gaat ontwikkelen?
Q: Van welk(e) opkomend(e) hardstyle producer(s), verwacht jij de komende jaren nog veel te horen?
Q: Met welke artiest(en) zou je dit jaar nog een collab willen maken?
Q: Als je dit jaar zou mogen kiezen een anthem te maken voor één feest, welke zou dat dan zijn en waarom?
Q: Van welke track zou je ooit nog een remix willen maken?

Alvast bedankt voor de antwoorden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

Hé Bob! ^^

1. Heeft de Hardstyle scene in jou ogen zijn hoogte punt al bereikt? En dan bedoel ik op het gebied van kwaliteit producties.
2. Welke plaat uit het verleden doet het meest met je? (Hoeft niet percé een eigen plaat te zijn)
3. Nu een iets minder serieuze vraag :P Iedereen is hier altijd zo onder de indruk van je moves tijdens je sets, oefen je deze thuis soms ook? xd

Ik hoop in de toekomst nog veel van je te horen! :worship:
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen