Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 2 succesvolle Q&A's (Question & Answer) met zowel Headhunterz en B-Front, hebben we een nieuwe artiest weten te regelen voor jullie! En niet zomaar iemand, de jongste telg van Fusion: Thyron!

Het idee om Thyron eens goed aan de tand te voelen kwam een aantal maanden geleden al naar voren, maar pas sinds kort zijn we weer met hem in gesprek gegaan en hij is ontzettend enthousiast!

Hoe gaan we dit aanpakken?

Deze Q&A zal op dezelfde manier gaan verlopen zoals jullie gewend zijn van de Q&A's van Headhunterz & B-Front. Op 14 november om 19:00 uur wordt dit topic geopend en kan iedereen van jullie zijn of haar vraag kwijt. Het topic zal weer op slot gaan op 28 november om 19:00 uur. Jullie hebben dus 2 weken de tijd om jullie vraag of vragen te stellen. Nadat het topic weer dicht is, zal Thyron zijn best doen om alle vragen te beantwoorden in de 2 weken daarna!

- Als jullie meerdere vragen hebben kan dat natuurlijk, maar stel deze vragen graag allemaal in 1 bericht. Zo houden we het topic overzichtelijk! Dit is wel zo fijn voor iedereen die het wil terug lezen, maar ook voor Thyron zelf als hij de vragen gaat beantwoorden.

- Als je een vraag hebt, lees graag de andere vragen ook alvast door om zo te voorkomen dat een vraag dubbel word gesteld.

En net zoals de vorige keer:

Even voor de algemene duidelijkheid: dit topic wordt het vraag en antwoord topic. Dit betekent dat discussies onderling niet voor dit topic bedoeld zijn en ook door de Hardtraxx crew verwijderd worden om zo het overzicht te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klokslag 19:00 uur! Ga jullie gang met vragen stellen! :thumbsup:

Nogmaals: geen discussies hier, alleen vragen stellen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 20:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Om het spits maar af te bijten dan :)


Wanneer (op welke leeftijd) ben je begonnen met het produceren van muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 20:50 
 
Hardtraxx Addict

Welke veranderingen in de harder styles verwacht jij nog dat er gaan gebeuren de komende jaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is de reden voor jou dat je begonnen bent met een album? Meer bekendheid, of uitdaging voor jezelf oid?
In ieder geval succes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

- Je album komt eraan, hoeveel diversiteit zit er in het album? Ook out of the box plaat met een ander genre? Vooral omdat je aangaf op twitter met een subground achtige plaat bezig was?

- Met wie zou je altijd nog een collab willen doen buiten de hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Buiten jezelf om, wie zie jij nog meer als grote talenten in de hardstyle scene en waarom?
2. Waar bestaat je studio apparatuur uit?
3. Hoe ben je op de naam Thyron gekomen en heeft het nog een bepaalde betekenis?
4. Wie is jouw grote voorbeeld? Hoeft niet per se muziek gerelateerd te zijn :P

Bedankt dat je dit wil doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 21:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

  • Hoe ziet je dagelijks leven eruit naast het dj/producer aspect? Ga je nog naar school, uitgaan met vrienden etc.
  • Hoeveel jaren zie je jezelf dit vak nog uitoefenen?
  • Hoe ben je zo heerlijk de scene 'ingerold'? Van onbekend vorig jaar naar al een redelijk grote fanbase dit jaar.
  • Er is veel kritiek op de hardere kant van Hardstyle. Hoe ga jij hiermee om? Gebruik je het als input of ben je het er simpelweg niet mee eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 21:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoe kijken andere artiesten tegen jou als (zeer jonge) nieuwkomer aan? Zien ze je als iemand die nog niet thuishoort op het hoogste niveau of supporten ze je wellicht juist extra vanwege je leeftijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 21:32 
 
Hardtraxx Veteran

1. Vind je het zelf niet jammer dat je niet doorgebroken ben in 2006-2008 ipv 2014 waar de scene zo goed als uit elkaar ligt?

2. Hoe gaan jij en Atmozfears tegenwoordig met elkaar om? Is de ruzie al een beetje bijgetrokken of is het nog steeds bonje?

3. Wie vind jij in de scene een enorme paardenlul? En wie is je beste maatje in de scene?

4. Als je geen producer was geweest, wat had dan je werk geworden?

5. Hoe is het met die kerel waarmee je eerst produceerde? Doet hij nog iets met muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 21:45 
 
Hardtraxx Addict

Hey Thyron,

Leuk dit Q&A met jou!
- Ga je zelf ook al naar feesten als bezoeker?
- Waarom heb je voor hardstyle gekozen (om het te producen)?
- Waar en hoe zie je jezelf over 5/ 10 jaar binnen de hardstylescene?

Heel veel succes met je carierre en aankomend album alvast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hey bas! leuk dit je dit doet.
- Toen je serieus begon met producen, wat voor studio apparatuur heb je als eerst aangeschaft en wat heb je er ongeveer voor betaald?
- Hoe ben je in een tijd van 3 jaar van vrijwel geen kennis van produceren naar zoveel kennis gegroeit en wat heb je daar allemaal voor gedaan?
- Wat vind je het moeilijkste aan produceren?
- Wat vind je tot nu toe vetter, Indoor of Outdoor?
- (later toegevoegd) Ik vroeg mij eigenlijk nog af, ben je nog misschien van plan iets free weg te geven zoals die heerlijke vergeten plaat Retaliation bijvoorbeeld.
Nogmaals tof dat je dit doet en veel respect voor wat je tot nu toe bereikt heb! zaterdag kom ik ff een sticker bij je halen ghehe :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Hee Bas,
- Waarom is de eerste versie van Lucid Dream niet uitgekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat je dit wilt doen Thyron!
Paar standaard vragen van mij:

Met wie zou je ooit nog een collab willen doen (binnen de Hardstyle)
Wat is jouw all-time favoriete Hardstyle-track?
Op welk feest zou je het liefst nog een keer willen draaien? (waar je nog niet hebt gedraaid natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 00:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaaf dat je dit wilt doen :thumbup:

De standaard-vragen lees ik wel in een van de vele interviews die bij het maken van een album hoort. Dus hier wat 'diepere' vragen voor je :P

-Wat vind jij het belangrijkste onderdeel in een track? Dus datgene wat echt top moet zijn wil je een nummer gaaf vinden. Is dat de melodie, de kick, de sfeer, etc?? Of is dat bij jou gewoon het totaalplaatje?
-Kun je de sfeer/onderlinge verhoudingen bij Fusion eens beschrijven? Tijdens filmpjes etc komt het echt over als een 'gezellige familie' waar iedereen bij elkaar in de studio komt lopen. Is het zo dat artiesten bij elkaar binnen komen met 'waar ben jij nu aan het werken' en elkaar proberen te helpen? Of is het allemaal wat zakelijker waar iedereen in z'n eigen 'hokje' zit te werken?
-Kun (en wil/mag) je eens beschrijven wat de toekomstvisie van Fusion is (als daar al met jullie (degene die nog niet zo lang daar zitten) over gecommuniceerd wordt). Wat wij meekrijgen is dat twee 'grootmachten' als B-Front en Frequencerz weg zijn en de laatste tijd worden er vrij veel talenten aangenomen. Hoe denkt Fusion hier over? Zien ze dit als een 'overgangsperiode' waarin de talenten door moeten groeien of willen ze een soort opleidingslabel worden?

Sorry voor de zware kost, maar ben hier wel benieuwd naar :P Nog 1 vraagje die meer over jou gaat. Ik lees dat je nog vrij jong bent. Hoe denken je ouders er over dat je een professionele carrière wilt beginnen in de hardstyle? Het is toch een soort risicovak waar je niet altijd doorbreekt. Steunen je ouders je hier in? Of proberen ze je hier toch ook voor te waarschuwen ofzo? Ik kan me voorstellen dat je ouders je steunen in iets dat je heel graag wilt doen, maar ze willen ook niet dat je over 5 jaar nog redelijk 'onbekend' bent waardoor je vrij weinig inkomsten hebt? Ben wel benieuwd hoe dit gaat bij een jonge beginnend artiest.

Bedankt voor het antwoorden en succes met je album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 01:37 
 
Hardtraxxer

Hee Bas,

Omdat je minderjarig bent zul je ook veel vrienden hebben die nog niet binnen "mogen" en auto kunnen rijden etc. hoe los je dit? En hoe gaat de organisatie hiermee om?

Trouwens ook leuk om je stickers in huis te krijgen binnenkort :yay: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 12:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bas, ten eerste natuurlijk tof dat je dit wilt doen :D
- Waar haal jij inspiratie vandaan?
- Wat vind jij van het hele hokjes gebeuren binnen de scene?
- Wat vind jij van de originaliteit binnen de raw op dit moment? (screeches, 'wannabe' hardcore kicks etc)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top dat je dit wilt doen :thumbsup:

Meeste vragen die ik wilde stellen staan hierboven al xd

Krijgt je Fusion HDE mash-up een free release? en hoe lang ben je hiermee bezig geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk dat je deze Q&A wilt doen. :)

1. Kunnen wij binnen een half jaar nog collabs verwachten, met uitzondering van de platen die op je album staan?
2. Sinds welke leeftijd luister jij 'de hardere stijlen'?
3. Welke kant wil jij binnen een jaar op gaan met jouw muziek?
4. Hoe regel jij jouw artwork? Word dit door Fusion geregeld of heb jij hier ook nog een groot deel in te zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 17:29 
 
Hardtraxx Newbie

Leuk dat je deze Q&A wilt doen Bas.

1. Als je een track maakt, met wat heb je nog het meeste moeite om te maken?
2. Welke talenten zouden volgens jou nog kunnen doorbreken?
3. Wat doe jij zelf om je zelf te blijven verbeteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 17:58 
 
Hardtraxx Elite

Tof dat je deze Q&A doet!

Vind je draaien of produceren leuker? En waarom?

Wat is het leukste feest/festival waar je als bezoeker heen bent geweest?

En wat is je leukste feest/festival waar je hebt mogen draaien?

Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Hoi Bas, tof dat je dit doet! Mag ik ook Thyron stickers? :(:(:(


Even een doordenkertje. Je hebt de keuze uit:
1. Je gaat met je favoriete artiest (uit gelijk welk genre dan ook) de studio in en je maakt samen één track.
2. Je draait op het feest van je dromen met je eigen gekozen line-up.

Als je één van de twee kiest, kan je het andere nooit meer verwezenlijken. Wat kies je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee Thyron!

Tof dat je meedoet aan deze Q&A!

Wat denk jij toe te kunnen toevoegen aan de huidige scene? Op welk gebied onderscheidt je je dus van de rest? Wat maakt jou niet de zoveelste euforische of rawstyle producer/DJ?

Met vriendelijke groet,
Oxbow
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 12:52 
 
Hardtraxx Newbie

Hi Bas!

Super tof dat je dit doet!
Ik heb een heel andere vraag dan de meeste hier:
Ik heb zelf een broer die (op heel ander vlak) zo succesvol is in zijn hobby dat hij er zijn beroep al heel jong van kon maken.
Dat was voor mij niet altijd heel makkelijk. Van de ene kant voelde ik me trots, maar soms ook vond ik het moeilijk.

Ik begrijp uit je interviews dat je bent gestopt met school. Heb jij broers en / of zussen?
En zo ja, hoe gaan die er mee om? En zijn die ook muzikaal of hebben ze ook ambities in de zelfde richting?
Hebben ze dezelfde smaak? Gaan ze mee naar je optredens (mits ze ouder zijn dan natuurlijk :P )

Bedankt alvast en succes met je album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee Bas, ik heb laatst al eens in een topic gezet hoe snel ik vind dat het gegaan is, kan me nog herinneren dat je de naam "Thyron" op het forum gooide, en wat wij daar van vonden. Echt super gaaf voor je!

Mijn vragen

1: In hoeverre heb jij gebruik gemaakt van Hardtraxx? Aangezien je nog steeds actief bent. Doe je bijvoorbeeld veel met de reacties en feedback die er op je nummers komen?

2: Wat voor invloed heeft je jonge leeftijd op je carriere?

Ik hoop dat je nog lang actief blijft op dit forum en bedankt voor het antwoorden :)
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen