Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook een beetje:

https://www.facebook.com/Hardsummers/po ... 6692009256
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 09:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik er ook wel erg zin in begin te krijgen!
Hoop zo op goed weer en geen regen. Het veranderd met de dag, maar heb goeie hoop! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 18:47 
 
Hardtraxxer

Filmpje van de opbouw



Ben benieuwd hoe blij de Organisatie met dit filmpje is.
Daarnaast volgensmij weer een andere opzet dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Casey schreef:
Ben benieuwd hoe blij de Organisatie met dit filmpje is.


Ik neem aan dat die vent dat heeft afgesproken met de organisatie? Anders mag 'tie nog wel oppassen haha :P

Ik denk het niet, hij blijft ook mooi buiten de hekken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als hij filmt van een bospad of weg die openbaar is, en aan de maximum hoogte van de drone houdt... dan mag hij dit gewoon publiceren.

INTENTS kan hem dus niks maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
rakkietakkie schreef:
Als hij filmt van een bospad of weg die openbaar is, en aan de maximum hoogte van de drone houdt... dan mag hij dit gewoon publiceren.

INTENTS kan hem dus niks maken


Is dit zo ja? Dus in feite ben je niet strafbaar bezig als je foto van de stage maakt als je niet op het officiƫle terrein staat?


Klopt, tenzij het duidelijk staat aangegeven op die plaats waar jij een foto maakt middels een bord ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 17:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
rakkietakkie schreef:
Als hij filmt van een bospad of weg die openbaar is, en aan de maximum hoogte van de drone houdt... dan mag hij dit gewoon publiceren.

INTENTS kan hem dus niks maken


Is dit zo ja? Dus in feite ben je niet strafbaar bezig als je foto van de stage maakt als je niet op het officiƫle terrein staat?


Klopt. Zo kun je bij Dominator op het E3 ook gewoon foto v.d main maken. Welliswaar omdat de parkeerplaats staat (openbaar, niet afgesloten)

En bij Wish is het ook mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er is elk jaar toch zo'n inloop/opendag voor omwonende, meestal op de donderdag? Is dat dit jaar weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opbouw filmpje van emporium:
https://www.facebook.com/Emporiumfestiv ... 259123693/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoeg ruimte nu bij de Hardstyle main!
Je moet alleen niet teveel achteraan staan, dan sta je met je kont tegen de Hardcore tent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen nieuwe Intents beelden/fotos? Misschien vanavond zelf eens kijkje gaan nemen....ben wel heel benieuwd.
Die foto's op de snapchat van @Intentsfestival heb je natuurlijk ook niks aan. Zet er dan niks op haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 22:34 
 
Hardtraxxer

Ziet er heel bijzonder en gaaf uit! Zover je zo kunt zien. Bron: https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1345618555
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 08:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of er bewegende zaken in de stage zitten. bv die ogen in 2015, iets heel kleins, maar dit geeft toch iets extra's vind ik persoonlijk. Komt toch een beetje tot 'leven' na een aantal uurtjes! :x

Hebben ze eigenlijk zo'n stage vooraf al keertje ergens opgebouwd? Ik vraag me dat soms weleens af.....het moet toch wel allemaal passen en kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 08:59 
 
Hardtraxx Veteran

Dat kan met een paar berekening denk ik wel zonder proefbouw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 09:33 
 
Hardtraxxer

De kloontjes zet met Intents altijd wel hele dikke stages neer. Jammer dat andere festival organisaties daar (voor mijn gevoel) minder moeite voor doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
De kloontjes zet met Intents altijd wel hele dikke stages neer. Jammer dat andere festival organisaties daar (voor mijn gevoel) minder moeite voor doen.


De Kloontjes is ook een stichting, dit betekent dat ze alle opbrengsten weer moeten herinvesteren in het bedrijf. Dit zal denk ik wel een belangrijke reden zijn waarom ze zoveel budget vrij maken voor de stage/aankleding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat begint er al weer heel vet uit te zien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 08:45 
 
Hardtraxx Newbie

Wish outdoor Mexico

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 12:14 
 
Hardtraxxer

NightFly013 schreef:
Ben benieuwd of er bewegende zaken in de stage zitten. bv die ogen in 2015, iets heel kleins, maar dit geeft toch iets extra's vind ik persoonlijk. Komt toch een beetje tot 'leven' na een aantal uurtjes! :x

Hebben ze eigenlijk zo'n stage vooraf al keertje ergens opgebouwd? Ik vraag me dat soms weleens af.....het moet toch wel allemaal passen en kloppen.


nee er wordt geen proefbouw gedaan. van tevoren wordt er een digitaal ontwerp gemaakt en deze word door de verschillende leveranciers (steiger/decor/licht/geluid/special fx/laser) uitgewerkt op hun gebied en teruggekoppeld naar de organisatie. er zullen waarschijnlijk wel wat decor elementen van tevoren in een loods in elkaar worden gezet, uit elkaar gehaald en vervolgens naar het terrein verplaatst worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
NightFly013 schreef:
Ben benieuwd of er bewegende zaken in de stage zitten. bv die ogen in 2015, iets heel kleins, maar dit geeft toch iets extra's vind ik persoonlijk. Komt toch een beetje tot 'leven' na een aantal uurtjes! :x

Hebben ze eigenlijk zo'n stage vooraf al keertje ergens opgebouwd? Ik vraag me dat soms weleens af.....het moet toch wel allemaal passen en kloppen.


nee er wordt geen proefbouw gedaan. van tevoren wordt er een digitaal ontwerp gemaakt en deze word door de verschillende leveranciers (steiger/decor/licht/geluid/special fx/laser) uitgewerkt op hun gebied en teruggekoppeld naar de organisatie. er zullen waarschijnlijk wel wat decor elementen van tevoren in een loods in elkaar worden gezet, uit elkaar gehaald en vervolgens naar het terrein verplaatst worden.


Dit. Daarnaast vond ik het wel een logisch verhaal dat ze een huis ook niet eerst ergens opbouwen, dan weer afbreken en weer opnieuw in elkaar zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kom je aan die foto :lol:. Wel tering vet btw! Intents is net een klein Tomorrowland :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Hoe kom je aan die foto :lol:. Wel tering vet btw! Intents is net een klein Tomorrowland :D


Staat op FB, https://www.facebook.com/PartyOpbouwFotos/?fref=ts :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele gave main!
Vorige  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen