Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2009 08:29 
 
Hardtraxxer

Hoi,

http://www.youtube.com/watch?v=lDckgX3oU_w

Dit is een filmpje van Queen is 1985 :worship:
Waarom post ik dit?

Hier doet iedereen maar dan iedereen ook echt mee met de muziek, hier kun je zien dat iedereen ook echt voor muziek komt. 80 000 mensen die gewoon allemaal mee zingen/handen in de lucht.

Brengt toch wat sfeer en dat is wat ik hedendaags mis op de hardstyle feesten :(

KLACHT: meelopers/dagjesvolk :(
subklacht: stilstaan op een hardstyle feest :')

Doei :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2009 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan noem je iemand op ook, Queen stond altijd bekend om de muzikale veelzijdigheid, de gelaagde arrangementen en harmonieën en de krachtige live-optredens.

Ik ben zelf door mijn vader met Queen opgegroeid, het is voor mijn tijd, maar mijn eerste egte cd was van deze heren ^^.

Tegenwoordig is het probleem het geluid, is dat beter dan komt het best goed, maar nix is beter dan vroeger -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2009 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

op filmpjes lijkt het alsof iedereen meedoet, ik kan je garanderen dat daar ook mensen stil staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2009 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
op filmpjes lijkt het alsof iedereen meedoet, ik kan je garanderen dat daar ook mensen stil staan

Ik kan je garanderen, dat dat niet zo was. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2009 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunter(4)Ever schreef:
Hardstyleking schreef:
op filmpjes lijkt het alsof iedereen meedoet, ik kan je garanderen dat daar ook mensen stil staan

Ik kan je garanderen, dat dat niet zo was. :cool:

Staven met bewijzen XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2009 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunter(4)Ever schreef:
Ik kan je garanderen, dat dat niet zo was. :cool:

jij was erbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2009 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Headhunter(4)Ever schreef:
Ik kan je garanderen, dat dat niet zo was. :cool:

jij was erbij?

Dat niet, maar de meeste mensen die daar waren, waren Queen Fans, een documentaire kijken kan ook veel doen ^^

Is natuurlijk niet hetzelfde maar tog, je zag veel dingen vanuit het publiek en niemand stond egt stil zoals op HardBass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2009 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat kwam omdat er mensen aant wenen waren over het geluid XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2009 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar Queen op Live Aid is wel iets anders dan Hardbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2009 20:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien omdat mensen bijna omvallen van vermoeidheid door de eeuwige basshits bij hardstyle? Dit is bij Queen wel anders.
Queen's muziek is mooi, sfeer ja. Maar het valt met geen mogelijkheid te vergelijken. En het is nogal naief om te denken dat daar niemand stil staat.

Ik ben het 100% eens met je klachten Robz, maar Queen is niet echt vergelijkbaar materiaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2009 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Misschien omdat mensen bijna omvallen van vermoeidheid door de eeuwige basshits bij hardstyle? Dit is bij Queen wel anders.
Queen's muziek is mooi, sfeer ja. Maar het valt met geen mogelijkheid te vergelijken. En het is nogal naief om te denken dat daar niemand stil staat.

Ik ben het 100% eens met je klachten Robz, maar Queen is niet echt vergelijkbaar materiaal.


Miss niet te vergelijken, maar is maar een voorbeeld lijkt mij.

En ik ben 't er mee eens. Niet allemaal zo stoer staan te kijken, maar los gaan met elkaar. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2009 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De muziek van vroeger is ook gewoon echte muziek.. dat van tegenwoordig gaat nergens meer over. Hardstyle luister ik omdat ik dat ook gewoon goed vind en die feesten zijn gewoon helemaal te gek.

Maar verder echt alle respect voor de vroegere muziek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2009 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Mol schreef:
Misschien omdat mensen bijna omvallen van vermoeidheid door de eeuwige basshits bij hardstyle? Dit is bij Queen wel anders.
Queen's muziek is mooi, sfeer ja. Maar het valt met geen mogelijkheid te vergelijken. En het is nogal naief om te denken dat daar niemand stil staat.

Ik ben het 100% eens met je klachten Robz, maar Queen is niet echt vergelijkbaar materiaal.


Miss niet te vergelijken, maar is maar een voorbeeld lijkt mij.

En ik ben 't er mee eens. Niet allemaal zo stoer staan te kijken, maar los gaan met elkaar. :woot:

En zeker geen vechtpartijen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2009 14:57 
 
Hardtraxxer

Het gaat er niet om wat voor artiest er staat, het gaat om het publiek.

Vroegaah was alles beter?

Zou het echt zo zijn :woot: >.<
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen