Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 85  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 14:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

I'd doubt you'd be a millionaire from hardstyle.

But yea, we don't pick up any trends going on in the UK. But that is strange to me, because your recent stuff and the Nuttytraxx Black stuff sounds like something that would catch on here.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2017 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rebirth (ofzo)

12:00 - 13:00 Winnaar dj contest
13:00 - 14:00 Ecstatic
14:00 - 15:00 Bass Modulators
15:00 - 16:00 Artifact
16:00 - 17:00 Apexx & MYST
17:00 - 18:00 Prefix & Density
18:00 - 19:00 Phuture Noize
19:00 - 20:00 Frequencerz
20:00 - 21:00 B-Front
21:00 - 22:00 Warface
22:00 - 23:00 Delete

Ik zou hier aardig wat centjes voor over hebben :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 13:46 
 
Artiest

Broken Balance schreef:
I'd doubt you'd be a millionaire from hardstyle.

But yea, we don't pick up any trends going on in the UK. But that is strange to me, because your recent stuff and the Nuttytraxx Black stuff sounds like something that would catch on here.


Yea it's a shame, I have been talking to a few promoters over there and they don't want to take the risk
Speaking of NTraxx Black we have just hit Number 1 hardstyle best seller on Trackitdown so pretty happy with that :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 14:02 
 
Hardtraxxer

nuttyt schreef:
Yea it's a shame, I have been talking to a few promoters over there and they don't want to take the risk
Speaking of NTraxx Black we have just hit Number 1 hardstyle best seller on Trackitdown so pretty happy with that :)


I don't get it. The dutch events are full with talents from all over europe and sometimes i see names on talent stages i've never heard of. Why would it be a risk to book a dj from the uk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 14:08 
 
Artiest

Flight / DJ Costs etc they don't want to risk it

The ones youve never heard of will probably do it free to get their foot in the door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nuttyt schreef:
Broken Balance schreef:
I'd doubt you'd be a millionaire from hardstyle.

But yea, we don't pick up any trends going on in the UK. But that is strange to me, because your recent stuff and the Nuttytraxx Black stuff sounds like something that would catch on here.


Yea it's a shame, I have been talking to a few promoters over there and they don't want to take the risk
Speaking of NTraxx Black we have just hit Number 1 hardstyle best seller on Trackitdown so pretty happy with that :)


Strange that even b2s doesn't want to take the risk. They've booked a lot of darker and rougher artists at Loudness in the past, also a lot of unknown foreign artists like Delete, Vazard, Main Concern, Thoqy, Regain, Radiance, Wavolizer, Malice, Rebelion. They were pretty new artists when b2s booked them for the first time. And look where they are now (some of them). If they would book you for Area 2 or 3 it wouldn't be much of a risk, would it?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2017 14:16 
 
Artiest

Well hopefully it will happen in the future i've been in contact with Loudness and Q-Dance but never had a response from them. Loudness supposedly took interest last year sometime according to my old agent but didn't want me because of flights from the UK etc or something, but considering i've had tracks supported multiple times at their events hopefully something will materialise. Just need people to support me more over there I reckon. It's bound to happen soon. Well I hope lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poster gemaakt voor een festival dat ik heb verzonnen op stage.. Natuurlijk moest ik daar ook een line up voor verzinnen :) Wat vinden jullie van het ontwerp en van de line up?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 17:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zou de omlijning van het karakter nog iets meer laten vallen in de achtergrond. Lijkt iets te obvious fotosoep zo. Heeft wat meer ramps en kleurencorrectie nodig.

Also vrij duidelijk een karakter van Dead Space.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik zou de omlijning van het karakter nog iets meer laten vallen in de achtergrond. Lijkt iets te obvious fotosoep zo. Heeft wat meer ramps en kleurencorrectie nodig.

Also vrij duidelijk een karakter van Dead Space.


Hahah heb geen idee wat voor karakters in dead space zitten. Had maar wat gezocht op Google en vond deze wel tof. Thanks iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poster is best geloofwaardig voor een middelgroot feest (geen Q-Dance oid)
Line-up is een beetje standaard, op HHZ vs WS vs NC na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 21:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Broken Balance schreef:
Ik zou de omlijning van het karakter nog iets meer laten vallen in de achtergrond. Lijkt iets te obvious fotosoep zo. Heeft wat meer ramps en kleurencorrectie nodig.

Also vrij duidelijk een karakter van Dead Space.


Hahah heb geen idee wat voor karakters in dead space zitten. Had maar wat gezocht op Google en vond deze wel tof. Thanks iig


Als in het is vrij duidelijk dat het een Dead Space karakter is, door het geweer en de helm. Mensen gaan dat doorhebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Poster gemaakt voor een festival dat ik heb verzonnen op stage.. Natuurlijk moest ik daar ook een line up voor verzinnen :) Wat vinden jullie van het ontwerp en van de line up?


Ik zou de afbeelding vervangen voor een eigen ontwerp/logo.. Dit komt echt over als een kopieren-plakken design van Google. Probeer ook creatievere fonts te gebruiken. Deze zijn redelijk overdone. ;-)

Daarnaast heb ik nu het gevoel dat de naam scheef staat. '29' start namelijk halverwege de tweede letter maar 'strand' eindigt gelijk aan de 'E' van Planet. Zou voor de duidelijkheid ook een leesteken tussen datum en locatie zetten. Het is voor het overzicht eigenlijk beter om bovenaan de naam van het festival te doen, dan logo/symbool, daaronder de line up (alles dezelfde grote, nu heeft de bovenste regel van de billing een verschil met de rest) en helemaal onderaan de datum + locatie.

Verder zou ik de billing nog eens doornemen.. Er staan nu populairdere artiesten onderaan.

PS. Kijk uit met dit soort dingen online te posten zonder 'in progress' watermerk erop. Dit kan z'n eigen leven gaan leiden. :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 01:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Royvn_ schreef:
Poster gemaakt voor een festival dat ik heb verzonnen op stage.. Natuurlijk moest ik daar ook een line up voor verzinnen :) Wat vinden jullie van het ontwerp en van de line up?


Ik zou de afbeelding vervangen voor een eigen ontwerp/logo.. Dit komt echt over als een kopieren-plakken design van Google. Probeer ook creatievere fonts te gebruiken. Deze zijn redelijk overdone. ;-)

Daarnaast heb ik nu het gevoel dat de naam scheef staat. '29' start namelijk halverwege de tweede letter maar 'strand' eindigt gelijk aan de 'E' van Planet. Zou voor de duidelijkheid ook een leesteken tussen datum en locatie zetten. Het is voor het overzicht eigenlijk beter om bovenaan de naam van het festival te doen, dan logo/symbool, daaronder de line up (alles dezelfde grote, nu heeft de bovenste regel van de billing een verschil met de rest) en helemaal onderaan de datum + locatie.

Verder zou ik de billing nog eens doornemen.. Er staan nu populairdere artiesten onderaan.

PS. Kijk uit met dit soort dingen online te posten zonder 'in progress' watermerk erop. Dit kan z'n eigen leven gaan leiden. :-)


Thanks Rob! Hele handige informatie dit wat ik zeker mee zal nemen! Had niet echt tijd om een eigen logo / ontwerp te maken vandaag en vond dit er wel cool bij passen. Maar nogmaals bedankt!

Broken Balance schreef:
Royvn_ schreef:
Broken Balance schreef:
Ik zou de omlijning van het karakter nog iets meer laten vallen in de achtergrond. Lijkt iets te obvious fotosoep zo. Heeft wat meer ramps en kleurencorrectie nodig.

Also vrij duidelijk een karakter van Dead Space.


Hahah heb geen idee wat voor karakters in dead space zitten. Had maar wat gezocht op Google en vond deze wel tof. Thanks iig


Als in het is vrij duidelijk dat het een Dead Space karakter is, door het geweer en de helm. Mensen gaan dat doorhebben.


I know, dat vind ik ook wel lelijk maar heb echt geen idee wat dead space is behalve dan dat t n spel is
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 03:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nuttyt schreef:
Well hopefully it will happen in the future i've been in contact with Loudness and Q-Dance but never had a response from them. Loudness supposedly took interest last year sometime according to my old agent but didn't want me because of flights from the UK etc or something, but considering i've had tracks supported multiple times at their events hopefully something will materialise. Just need people to support me more over there I reckon. It's bound to happen soon. Well I hope lol

maybe its because you see yourself as a artist that is allready there, and so on you ask too much (or your agency does)
because most of those talents mentioned above play for nothing but transfer costs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2017 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax 2017

22:00 – 23:00: Zany & Pavo
23:00 – 00:00: Sound Rush
00:00 – 01:00: Wildstylez
01:00 – 02:00: Headhunterz
02:00 – 03:00: Noisecontrollers
03:00 – 04:15: B-Front ( + Anthem)
04:15 – 05:15: Phuture Noize
05:15 – 06:15: Delete
06:15 – 07:00: Miss K8
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 11:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoe Hardbass zou moeten wezen

TEAM YELLOW (Early)
Tuneboy
Activator
Balistic
LIVE: Donkey Rollers

TEAM BLUE (Tijdmachine)
Blademasterz
Zany
Max Enforcer
LIVE: Project One

TEAM GREEN (Mainstream)
Sound Rush
Atmozfears
Andy SVGE
LIVE: NCBM

TEAM RED (Raw)
B-Front
Myst
Phuture Noize
LIVE: Delete VIP

Hoe Hardbass niet zou moeten wezen (maar hoe het wel is)

TEAM YELLOW (Zaad)
Isaac
Frontliner
Mandy
LIVE: Dr. Rude

TEAM BLUE (Zaad)
Brennan Heart
Coone
Psyko Punkz
LIVE: Zatox

TEAM GREEN (Zaad)
Sub Sonik
Adaro
Alpha Twins
LIVE: Notorious Two

TEAM RED (Zaad)
Rebelion
Warface
E-Force
LIVE: Mean Machine
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
TEAM RED (Zaad)
Rebelion
Warface
E-Force


dit verzin je niet :lol:
oh wacht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Qlimax 2017

22:00 – 23:00: Zany & Pavo
23:00 – 00:00: Sound Rush
00:00 – 01:00: Wildstylez
01:00 – 02:00: Headhunterz
02:00 – 03:00: Noisecontrollers
03:00 – 04:15: B-Front ( + Anthem)
04:15 – 05:15: Phuture Noize
05:15 – 06:15: Delete
06:15 – 07:00: Miss K8


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax 2017 10/10 would go
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Qlimax 2017 10/10 would go
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Qlimax 2017

22:00 – 23:00: Zany & Pavo
23:00 – 00:00: Sound Rush
00:00 – 01:00: Wildstylez
01:00 – 02:00: Headhunterz
02:00 – 03:00: Noisecontrollers
03:00 – 04:15: B-Front ( + Anthem)
04:15 – 05:15: Phuture Noize
05:15 – 06:15: Delete
06:15 – 07:00: Miss K8

Ik zal gaan. Echter dan wel ff Nosferatu ipv Miss K8 als de kerst op de taart :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qapital 2017
22:00 - 23:00: Clockartz
23:00 - 00:00: Alpha² (of Prefix & Density)
00:00 - 01:30: B-Front ft. Phuture Noize
01:30 - 02:30: Deetox [Anthem]
02:30 - 04:00: Bass Chaserz ft. Act Of Rage
04:00 - 04:30: The Project [Live]
04:30 - 05:30: Regain
05:30 - 06:00: Warforce [Live]
06:00 - 07:00: Rebelion
MC: DV8

Eventueel Regain live, en dan Sub Zero project 'Normaal'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik las het verkeerd en dacht dat je een Qlimax line-up had gemaakt. Dat was schrikken geweest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2017 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Ik las het verkeerd en dacht dat je een Qlimax line-up had gemaakt. Dat was schrikken geweest :lol:

Dan zal dat wel heel triest zijn inderdaad, haha. Ik ga even de 'font size' wat vergroten, haha.
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen