Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 21:44 
 
Hardtraxxer

Ik hoop dat ik dit hier mag plaatsen.

Ik schrijf namelijk voor hardnews.nl en vindt het leuk om onderwerpen aan te snijden die momenteel spelen.
Omdat veel van jullie ook diep in de scene zitten, en dat bedoel ik natuurlijk positief, vroeg ik me af of jullie wellicht onderwerpen weten waar ik over kan schrijven.

Zijn er zaken in de scene waar je meer over zou willen weten, of wat je interessant lijkt? Het maakt niet uit of het gaat om artiesten, organisaties, de meningen van fans, stromingen o.i.d.

Ik ben natuurlijk ook bereid om jullie naam/dit onderwerp/hardtraxx als bron te noemen. Ik snap echter misschien dat het raar overkomt als ik hier iets ga vragen voor een andere website, maar wilde het toch proberen!

In ieder geval bedankt voor het lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag dit bericht gister al staan, en vond het een mooie gelegenheid om wat suggesties te doen zodat een 'professional' het voor je kan uitzoeken. Heb zelf geen ideeen, maar hoop dat er nog iemand komt die wat leuks weet :)

en @meneereend, wat een slap lulverhaal zeg, lijkt me erg vervelend om zo'n negatieve kijk op dingen te hebben als wat jij nu laat blijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 19:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zag dit bericht gister al staan, en vond het een mooie gelegenheid om wat suggesties te doen zodat een 'professional' het voor je kan uitzoeken. Heb zelf geen ideeen, maar hoop dat er nog iemand komt die wat leuks weet :)

en @meneereend, wat een slap lulverhaal zeg, lijkt me erg vervelend om zo'n negatieve kijk op dingen te hebben als wat jij nu laat blijken.


Ik ben over het algemeen best positief. Ik gun het hem, en het is leuk dat hij wilt schrijven voor Hard News. Maar ik vind het zwak dat hij hier om onderwerpen moet komen vragen, dat is in mijn ogen gewoon zijn werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, laat ik het zo zeggen... ik zie dat anders. Stel dat iemand hier zich iets afvraagt over een bepaalde artiest/incident/organisatie enzv, maar niet de tijd/connecties heeft om dat daadwerkelijk uit te zoeken, dan is dat toch een mooie kans om daar via iemand van Hardnews achter te komen?

In mijn ogen echt niks negatiefs op aan te merken dat hij dat hier aan ons vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met Rickzel, prima dat je dat hier vraagt, al heb ik verder vrij weinig met Hardnews. Ik heb ook niet echt suggesties voor artikelen die ik graag zou willen zien. Persoonlijk kijk ik voor écht nieuws eigenlijk alleen maar Hardtraxx. De interessante nieuwsberichten van Hardnews worden er dan toch wel uitgepikt en in het WJD geplaatst.

yowan schreef:
http://www.hardnews.nl/12-tekenen-die-aangeven-of-je-verslaafd-bent-aan-hardstyle/

Je weet dat je verslaafd bent aan hardstyle wanneer..

Hahaha dit is wel erg ja, de doelgroep voor dit artikel ligt rond de 12 jaar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik stel voor dat Boukes Hardtraxx University stukjes een rubriek wordt op Hardnews.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Ik stel voor dat Boukes Hardtraxx University stukjes een rubriek wordt op Hardnews.

Kunnen ze inderdaad een puntje aan zuigen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Fluxion schreef:
yowan schreef:
8. ..iemand die je kent naast je komt zitten in de bus en je baalt, omdat je nu geen muziek meer kan luisteren op je iPod

Cringe overload. :cry:

Dit klopt gewoon hoor.


Dit geldt voor elke muziekstijl wel, tis geen teken voor alleen hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Of de 'verborgen talenten' uit de hardstyle
http://www.hardnews.nl/verborgen-diaman ... e-scene-2/

Caine, Digital 'kickscreech' Mindz, en Devin Wild

Goed werk jongens, die kende ik nog niet >.<


Dus omdat jij ze kent moet iedereen ze gelijk maar kennen. Kom op, kan me best voorstellen dat er hardstyle liefhebbers die niet zo diep in de scene zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkbaar heeft iedereen veel aan te merken op hardnews, ik volg ze niet zo fanatiek als sommigen hier dat blijkbaar doen, maar is het dan juist geen goed plan om degene die dit topic heeft aangemaakt eens even te laten weten wat voor artikelen jullie dan wél interessant vinden?

Een paar matige buzzfeed-achtige opsom artikeltjes van ze opzoeken en hier neer kwakken hoe kut het allemaal is, dat kunnen we allemaal wel.

Enige goeie suggestie die ik tot nu toe heb gelezen is contact op nemen met Bouke, hij is degene die de verhalen in dit topic schrijft:

@ Laurens als je nog mee leest :P

algemeen/welcome-to-the-hardtraxx-university-t53410.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Blijkbaar heeft iedereen veel aan te merken op hardnews, ik volg ze niet zo fanatiek als sommigen hier dat blijkbaar doen, maar is het dan juist geen goed plan om degene die dit topic heeft aangemaakt eens even te laten weten wat voor artikelen jullie dan wél interessant vinden?

Een paar matige buzzfeed-achtige opsom artikeltjes van ze opzoeken en hier neer kwakken hoe kut het allemaal is, dat kunnen we allemaal wel.

Enige goeie suggestie die ik tot nu toe heb gelezen is contact op nemen met Bouke, hij is degene die de verhalen in dit topic schrijft:

@ Laurens als je nog mee leest :P

algemeen/welcome-to-the-hardtraxx-university-t53410.html


Ben ik het mee eens. Al kun je niet altijd iedereen tevreden stellen denk ik.

Over dat van die Hardtraxx University, zijn verhalen zijn zeker interessant, maar ik weet niet hoe dit opgepikt gaat worden door de professionals binnen de scene. Je roept daarmee wel dingen op uit het verleden waar sommige DJ's etc. niet trots op zijn en dat liever ook niet meer de wereld in willen helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:43 
 
Hardtraxxer

Zoveel reacties had ik niet verwacht! Jullie hebben gelijk dat ik zelf met onderwerpen moet komen, maar aangezien jullie schijnbaar niet het publiek zijn voor onze "12 dingen die.." en "diamantjes uit..", wilde ik graag hier polsen of er andere dingen zijn die jullie wél graag zouden willen lezen.

Dat geeft niets, Hard News vindt het leuk om ook met luchtige dingen te komen, alleen houd ik persoonlijk meer van wat diepte. Dat probeer ik dus, samen met wat anderen, te brengen. Mocht er iemand zich geroepen voelen om met iets te komen, dan stel ik dat erg op prijs!

@ Rickzel, bedankt voor je reactie. Ik wil zeker contact opnemen, maar dan is het niet langer de 'Hardtraxx University' dus dat zou ik liever niet willen verandeten :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hey Laurens,

Tof van je dat je input zoekt bij diegenen die het uiteindelijk moeten gaan lezen, interactie is een goed ding!
Mij lijkt het heel leuk om wat dieper te graven in het verleden van hardstyle. Bijvoorbeeld een wekelijks terugkerend item waarin steeds één element wordt gepakt waarin uit wordt gelegd wie ermee gekomen is, hoe het tot stand kwam, welke track de eerste was met dit element, wat de impact ervan is geweest enz.

Als voorbeeld kun je dit bijvoorbeeld met de pitchkick doen.

Lijkt mij erg leuk.

Een ander idee wat mij wel aan zou spreken is: een dag in de studio met....
Spreekt voor zich, zou ook leuk zijn om hier films van op te nemen. De vraag is alleen hoe goed de connectie tussen HardNews en de artiesten is, de artiesten moeten wel mee willen werken natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 00:00 
 

Crippled schreef:
Als voorbeeld kun je dit bijvoorbeeld met de pitchkick doen.




Het 1e gebruik van pitchkicks in hardstyle waar ik van af weet. Donkey Rollers / Zany experimenteerde er mee, artiesten als Headhunterz hebben het groot gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt eraan wat je nou met Hardnews wilt bereiken. Tot nu toe komt het niveau echt niet hoger dan het gemiddelde Upcoming / Buzzfeed niveau, vooral gericht op 17-jarigen die net de HS in komen rollen en hun eerste feestje misschien net hebben gehad. Een toegevoegde waarde voor bijvoorbeeld de mensen hier heeft het nog totaal niet. Mocht je meer willen bereiken dan dat, zal er toch genoeg moeten veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 01:48 
 
Hardtraxxer

@ Steffnov ik hoop dat het niet te veel gevraagd is, maar zou je zoal wat dingen kunnen noemen die je anders zou willen zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 10:26 
 

Ik heb eens even wat posts weggehaald en bij deze voor iedereen de waarschuwing om het netjes te houden, voor de honderdduizendste keer. Iemand afzeiken doe je maar in je vriendengroep. Iemand stelt netjes een vraag en wordt dan aangevallen en/of afgezeken, waar slaat dat op? Makkelijk punten scoren bij de Hardtraxx leden ofzo? De volgende krijgt gewoon direct een ban en dan beroep ik mij hierop:

Citaat:
Hou het netjes, gezellig en wees respectvol. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal dan ook resulteren in een waarschuwing of zelfs direct een ban.

Wees dus gewaarschuwd.

PS. Vragen, discussies, opmerkingen over mijn betoog mogen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 12:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil wel graag eens een maandelijkse column van een kritisch iemand zien verschijnen.

Dat zou ik graag lezen.

Momenteel moet alles positief gebracht worden is mijn idee, laat eens een kritische noot vallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een wekelijks item over 'verdwenen' dj's wellicht?

Zat gasten die jaren terug goed bezig waren maar nu gestopt zijn/verdwenen in de anonimiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 12:41 
 

Misschien is het leuk om amateur djs / producers te benaderen en hen te laten schrijven over hun visie op de scène / muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oja heb nog een briljant idee.

Kijk naar 'bekende' Nederlanders die van hardstyle houden en regel een klein interview. Zijn bv zat voetballers die hardstyle leuk vinden (Bram Nuytinck ben ik wel een paar keer tegengekomen bijvoorbeeld).

Wellicht wel leuk om te kijken naar hun verhaal/visie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 12:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Oja heb nog een briljant idee.

Kijk naar 'bekende' Nederlanders die van hardstyle houden en regel een klein interview. Zijn bv zat voetballers die hardstyle leuk vinden (Bram Nuytinck ben ik wel een paar keer tegengekomen bijvoorbeeld).

Wellicht wel leuk om te kijken naar hun verhaal/visie.


Zoals "die ene" darter (zijn naam is mij even ontgaan).

Edit: Dirk van Duivenbode
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theo Lucius kom je ook vaak tegen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interview met Hardwell over z'n hardstyle track lijkt me dus heel interessant.

Geen idee hoe bereikbaar die man voor een site als Hardnews is natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Theo Lucius kom je ook vaak tegen xd

Haha, klopt. Ik kwam op Decibel in de Loudness area Arjan Swinkels tegen.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen