Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja aansluitignen zijn verder goed. Drivers.. tja welke? en die site had ik al eens bekeken.. dat klopt gewon allemaal, ik heb het ook zo dusja :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 20:33 
 
Donateur

InQontrol09 schreef:
Ja aansluitignen zijn verder goed. Drivers.. tja welke? en die site had ik al eens bekeken.. dat klopt gewon allemaal, ik heb het ook zo dusja :$

Amai ik vind het echt raar dat het niet werkt :( Ik zou eens tot daar moeten komen om te kunnen zien, maarja dat zal nogal moeilijk gaan eh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
InQontrol09 schreef:
Ja aansluitignen zijn verder goed. Drivers.. tja welke? en die site had ik al eens bekeken.. dat klopt gewon allemaal, ik heb het ook zo dusja :$

Amai ik vind het echt raar dat het niet werkt :( Ik zou eens tot daar moeten komen om te kunnen zien, maarja dat zal nogal moeilijk gaan eh :P

Amai xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 21:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik kan gewoon via usb opnemen met mijn keyboard. Moet je keyboard natuurlijk wel een usb uitgang hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 22:04 
 
Donateur

Lyst schreef:
Ik kan gewoon via usb opnemen met mijn keyboard. Moet je keyboard natuurlijk wel een usb uitgang hebben.

Ja kan ik ook, net uitgevonden hoe het werkt :D
Misschien moet InQontrol09 het ook is proberen ^^ Gewoon met een USB aansluiting in je keyboard en dan naar PC ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Lyst schreef:
Ik kan gewoon via usb opnemen met mijn keyboard. Moet je keyboard natuurlijk wel een usb uitgang hebben.

Ja kan ik ook, net uitgevonden hoe het werkt :D
Misschien moet InQontrol09 het ook is proberen ^^ Gewoon met een USB aansluiting in je keyboard en dan naar PC ;)


Heb helaas geen USB-aansluiting op me keyboard. Het gaat om de Yamaha dgx 300/500, kijk maar op google. alleen maar midi in en out :( maargoed, ik zoek wel ff verder naar een oplossing. zonde van het geld als het niet werkt he :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 23:01 
 
Donateur

InQontrol09 schreef:
Heb helaas geen USB-aansluiting op me keyboard. Het gaat om de Yamaha dgx 300/500, kijk maar op google. alleen maar midi in en out :( maargoed, ik zoek wel ff verder naar een oplossing. zonde van het geld als het niet werkt he :yes:

Het zou inderdaad zonde zijn moest het niet werken :( Maar ik kan je echt niet verder helpen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
InQontrol09 schreef:
Heb helaas geen USB-aansluiting op me keyboard. Het gaat om de Yamaha dgx 300/500, kijk maar op google. alleen maar midi in en out :( maargoed, ik zoek wel ff verder naar een oplossing. zonde van het geld als het niet werkt he :yes:

Het zou inderdaad zonde zijn moest het niet werken :( Maar ik kan je echt niet verder helpen :cry:


nee maakt niet uit! toch bedankt dat je het probeerde he :) ik zoek wel verder op internet ofzo hoe k het kan laten werken! wil het wel werkend zien :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2009 19:26 
 
Donateur

Ok laat me iets weten als het werkt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2009 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Ok laat me iets weten als het werkt ;)


zal ik doen :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen