Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 23:01 
 
Hardtraxxer

Ik zat op youtube rond te klikken en kwam de set van Headhunterz tegen van Defqon.1 2009.
Vooral het filmpje hieronder laat goed zien hoe intens een persoon kan genieten van een moment.
vanaf 3:00



Mij leek het dus leuk om nostalgische momenten te posten in de vorm van een nummer/filmpje en uit te leggen waarom dit moment voor jou nou zoveel betekenis heeft.
Ik zal uiteraard aftrappen, namelijk met Q-Base 2011. Mijn eerste grote feest, wist nog niet veel van hardstyle en was nog niet zo kritisch als nu (kent zo zijn nadelen tegenwoordig). Ben rond 1 uur mijn vrienden kwijtgeraakt, maar had de tijd van mijn leven. De rest van de avond met veel andere mensen gepartyd die ik heb gezien bij de hangar en de open air. De aftermovie geeft me nog steeds kippenvel en doet me denken aan een mooie tijd!

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2015 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een moment zal ik nooit meer vergeten, en dat is de jaarwisseling op Qountdown 2009-2010.

2009 was op verschillende gebieden een heel bewogen jaar voor mij. En dan wordt er heel toepasselijk JDX ft Sarah Maria - Live The Moment gedraaid tijdens het 12-uur moment. Dr was echt geen beter nummer voor mij om 2009 af te sluiten en achter me te laten. Ik stond er echt met tranen in mn ogen, nog steeds krijg ik er kippenvel van als ik het terug kijk.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 09:46 
 

Norther66 schreef:
Een moment zal ik nooit meer vergeten, en dat is de jaarwisseling op Qountdown 2009-2010


Mijn mooiste moment nog steeds :cry: :love: Wat was dat geweldig zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 09:58 
 
Hardtraxx Addict

River Dance 2012 B-Front draait WMF - Fother Mcker:


Ik was destijds alleen bekend met nummers zoals: Just as Easy, Rebirth 2011, Live the Moment, no time to sleep. Adaro was toen al mij grote held, laatste tijd wat minder door oa hard bass, en omdat hij 1,5 uur draaide had ik gelijk een kaartje gekocht. Ik had weleens van b-front gehoord, maar vond er destijds niet veel aan. Toen hij fother mucker erop gooide en ik 'bloot gestesteld' werd aan de drive en kicks die hardstyle ook kon bevatten was ik helemaal verkocht. Sindsdien heb ik mij alleen maar meer verdiept in de muziek. Elke keer als deze plaat langs komt kan ik niet anders dan volledig uit me plaat gaan. Heerlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik nog eens mee hoop te maken is een hele bizarre opening van een groot evenement. Ik kon me altijd enorm verheugen op Kamui of iets dergelijks. Ik vond daarin Thilo & Evanti @ Defqon 2010 een hele vette, hele donkere set met een gevoel: wat staat hier te gebeuren. Heel vet gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 10:08 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Norther66 schreef:
Een moment zal ik nooit meer vergeten, en dat is de jaarwisseling op Qountdown 2009-2010


Mijn mooiste moment nog steeds :cry: :love: Wat was dat geweldig zeg!



Thanks for sharing, keep them coming :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 10:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gehele Feestfabriek, alles wat ik daar heb meegemaakt. Is al zolang geleden dat ik het moeilijk kan plaatsen maar sowieso die hele zomer inclusief het WK is echt een blok nostalgie.

Inner Creativity op verschillende feesten, maar vooral op de laatste keer Qountdown vond ik hem echt geweldig. Beleving bij Bob maakt het sowieso al geweldig.

Noisecontrollers op Qlimax 2011, en dan vooral Escape en So High. Eigenlijk alle Noisecontrollers setjes op Qlimax die ik tot nu toe heb meegemaakt waren geweldig, maar deze torende er toch wel echt bovenuit qua beleving ook.

Shiverz op de Tijdmachine.

Eerste keer Gunz, krijg nog steeds kippenvel als de muziek ineens harder gaat. Ook duidelijk de reactie van het publiek te horen op die filmpjes.

Maar misschien het allermooiste stukje nostalgie blijft Crypsis Live op Hard Bass 2011. Volgens mij een van de eerste keren Crypsis. Zal die blauwe vlammen en de Torture vocal nooit meer vergeten. :loving:

In de hardstyle zoals die hedendaags voornamelijk wordt gepusht is er wat mij betreft sowieso veel minder ruimte voor nostalgie. Het moet harder en verderfelijker. Vrij weinig tijd om echt 'te genieten van het moment'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er onder andere nog 2 die me heel goed bij staan.

Decibel 2011. Gunz for Hire had net hun liveact voor de 1e keer gedaan en de tent stond prop vol. Toen mocht AVIO beginnen en hoe ze dat deden. Ze opende hun set met Beam vs Cyrus - Thunder In Paradise (Dj Scot Project Remix). De tent stond nog steeds goed vol en ze begonnen met een nummer dat niet mega bekend is en het resultaat, de helft van de tent was leeg in anderhalve minuut.

Hierbij het filmpje:


Of toen D-Block & S-Te-Fan op CRAFT stonden en The Punishment draaiden. Iemand in het publiek had een fakkel of iets bij hem en stak hem bij het begin van de break af. Wat een sfeer gaf dat :worship:


Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 10:16 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Noisecontrollers op Qlimax 2011, en dan vooral Escape en So High. Eigenlijk alle Noisecontrollers setjes op Qlimax die ik tot nu toe heb meegemaakt waren geweldig, maar deze torende er toch wel echt bovenuit qua beleving ook.


So high inderdaad tijdens Qlimax 2011. Euforie ten top! heb die set nog regelmatig op staan.
Doet me denken aan de opening van XQ-Noisecontrollers toen ze samen naar beneden kwamen, dat was ook een geweldig moment!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij was dit Fantasy Island 2011, en dan vooral de sets van Zany, Crypsis en in het bijzonder B-front. Ik luisterde sinds 2010 echt actief naar hardstyle, al was dit in het begin met name de hardstyle top 40 die ik dan op replay had staan. Op m'n 16e toen dus met een paar vrienden voor het eerst naar een festival en wat was dit geweldig :love: . Het grootste deel van de hardstyle line up was wat euforischer, en dit was destijds ook de kant van het genre waar ik wat beter bekend mee was. De laatste paar uur stonden echter de ietwat hardere namen gepland, en deze waren achteraf gezien het hoogtepunt van de dag voor mij. Sindsdien verkocht aan de wat hardere/duistere kant van hardstyle, waarbij met name B-front mijn all-time favoriet is. Hier een korte impressie van zijn set:



EDIT: nu ik de line up weer ff bekeken heb viel het aandeel van euforische dj's in de line up wel wat mee (o.a. ook beholder, luna & alpha twins), maar van deze sets weet ik niet veel meer :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 11:09 
 
Hardtraxx Addict

https://youtu.be/sgXfaEFUjxE?t=385

Dj Thera - No More Misunderstanding @ Ground Zero 2010

man man man wat een moment was dat :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 11:22 
 

En zo kom je er achter dat je toch al een tijd naar feesten gaat xd Heb zowat al het bovenstaande meegemaakt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Eerste keer Gunz, krijg nog steeds kippenvel als de muziek ineens harder gaat. Ook duidelijk de reactie van het publiek te horen op die filmpjes.


Dat moment ja! Ik weet nog dat een gast van de groep waar we mee stonden (die was niet zo bekend met Gunz) toen even naar buiten moest, omdat de muziek en de reactie van het publiek te overweldigend waren ^^

Was zeker kippenvel toen, helaas was na die show G4H toch niet zo boeiend meer :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gehele Feestfabriek, alles wat ik daar heb meegemaakt. Is al zolang geleden dat ik het moeilijk kan plaatsen maar sowieso die hele zomer inclusief het WK is echt een blok nostalgie.


Grappig, heb dat feest ook echt exact hetzelfde ervaren... was mijn aller eerste grote feest en meteen op zo'n manier. Geweldig (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Noisecontrollers op Qlimax 2011, en dan vooral So High.



En mijn eerste feestje ooit, Black 2010 Live The Moment _O_O_O_ praat er nog wel eens over met vrienden :D (L)


En deze :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gehele Feestfabriek, alles wat ik daar heb meegemaakt. Is al zolang geleden dat ik het moeilijk kan plaatsen maar sowieso die hele zomer inclusief het WK is echt een blok nostalgie.


Inderdaad, was m'n eerste grote feest en het was echt geweldig. Sfeer zat er goed in en de line-up was gevarieerd.
Ook een hoop tracks die ik daar voor het eerst hoorde maar gewoon meteen geweldig vond en me bijgebleven zijn tijdens dat laatste deel van de Hardstyle. Normaal heb ik dat niet zo snel wanneer ik een plaat voor het eerst live hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
TiMOTHYb schreef:
Eerste keer Gunz, krijg nog steeds kippenvel als de muziek ineens harder gaat. Ook duidelijk de reactie van het publiek te horen op die filmpjes.


Dat moment ja! Ik weet nog dat een gast van de groep waar we mee stonden (die was niet zo bekend met Gunz) toen even naar buiten moest, omdat de muziek en de reactie van het publiek te overweldigend waren ^^

Was zeker kippenvel toen, helaas was na die show G4H toch niet zo boeiend meer :innocent:


Was je dan ook bij de 1e keer Gunz op DQ? De Blue stond ram ram ram vol, de zweetdruppels vielen naar beneden (was drijf en drijf nat na die set, meteen naar de tent gerend en omgekleed) maar de sfeer was magisch!! De allereerste keer dat ze Bolivia draaide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja en daarna snoeien met Titaantje. Mooie uurtjes waren dat ook. Maar niet zo nostalgisch als de eerste keer Gunz. Van boeking tot boeking werd het minder trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Qlimax (2014), toen we de zaal binnen liepen en het eerste nummer wat ik hoorde, "best enemies - phases (technoboy romantic mix)" instant kippenvel :love: :woot:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan helaas niet zo ver teruggaan als de meeste hier maar als ik iets moet kiezen dan is het wel B-Front op Mysteryland 2013. Het was mijn allereerste feest en eerlijk gezegd kende ik B-Front amper tot niet en dus ook ongeveer geen een track. Heb hier grotendeels gewoon van de show en de muziek genoten in plaats van op die veel te drukke vloer te staan. Ik zou de set eigenlijk wel eens willen luisteren maar ik geloof dat die nooit is vrijgegeven. Hierdoor ben ik mij ook meer gaan verdiepen in de raw toen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De DVD van Qlimax 2007. Ben zo rond 2010 als 13/14 jarige met Hardstyle in aanraking gekomen door deze DVD en was meteen verkocht. Gedeelte met Headhunterz blijft me altijd bij, omdat ik hij altijd heerlijke platen maakte die ik altijd zeer kon waarderen. Deed daarom ook wel pijn dat hij nu over is gestapt naar een ander genre.



Ook ik kan niet zover teruggaan als de meesten hier. Na veel kleinere binnenfeesten was mijn eerst 'echte' feest Fantasy Island 2014. Ik had de dag van m'n leven en veel kippenvel momenten gehad! De eindshow was voor mij daarom een erg magisch moment. Zoek de beelden nog regelmatig op!

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gehele Feestfabriek, alles wat ik daar heb meegemaakt. Is al zolang geleden dat ik het moeilijk kan plaatsen maar sowieso die hele zomer inclusief het WK is echt een blok nostalgie.


Inderdaad, was m'n eerste grote feest en het was echt geweldig. Sfeer zat er goed in en de line-up was gevarieerd.
Ook een hoop tracks die ik daar voor het eerst hoorde maar gewoon meteen geweldig vond en me bijgebleven zijn tijdens dat laatste deel van de Hardstyle. Normaal heb ik dat niet zo snel wanneer ik een plaat voor het eerst live hoor.

Hier nog eentje!!

Icm dat WK, en de spanning die bij iedereen heerste voor de finale de volgende dag was dat zo fantastisch mooi :D
Die laatste set toen ook :loving: :loving: . Helemaal stuk in het opkomende zonlicht.. Geweldig.

Wat me verder ook nog heel goed bij staat was de set van Alphaverb op de tijdmachine toen nog in de Kdanz.. Wat een heerlijk uur.

En radical die de qbase hangar afsluit met Gas met die Zooi en Yes (Drokz remix)

Eigenlijk teveel momenten om op te noemen.. Maar super topic!! Toch mooi om weer eens even terug te lezen en die momentjes opnieuw te beleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 14:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D&D en Be Amazed in de hangar toen. Wooww :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2015 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vaak dan heb je een toffe set en dan krijg je opeens een track als lose my mind of een andere zaadtrack die compleet is uitgemolken tussendoor.. dat je het liefst door de grond heen wilt zakken en naar huis toe wilt rennen, huilend.

Maar de hele set van Noisecontrollers @ Qlimax 2013 was echt :love:
De ene na de andere edit/promo van zijn toen aankomende album, echt elk nummer was heerlijk. Dus dat was wel een geniet moment van een uurtje.
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen