Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 16:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk zelf eerder dat bijvoorbeeld een Ran-D de volgende X-Qlusive krijg ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het heel vet dat ze de draad weer oppakken maar hoop aan de andere kant dat ze het wel even exclusief houden. Anders herhaald 2009 zich misschien weer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ze het lekker exclusief houden. Misschien dat er in de X-Qlusive editie van oktober iets met Project One gedaan kan worden? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk staan op ze Loudness als afsluiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij stond Minus Militia al op Reverze als surprise-act toch?

Opzich vind ik Project One ontzettend vet, maar wanneer ze op meerdere feesten komen te staan gaat het speciale er wel af voor mij persoonlijk.

Datzelfde heb ik ook met bijv Delete VIP. Het enige wat Delete VIP nog leuk maakt is dat hij elke set weer andere platen/edits draait. Dat zou bij Project One niet snel gebeuren denk ik aangezien beide heren (en vooral HHZ) een ontzettend druk tourschema hebben en buiten hun eigen naam/platen niet veel tijd hebben om nieuwe platen te produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vet dat ze het weer eens gedaan hebben. Maar het jammere is dat het speciale er wel af gaat als live acts als dit te vaak gaan optreden. 1 keer in het jaar of 2 jaar zou mooi zijn. Ook niet te veel nieuwe tracks maken. Die krijgen nooit het gevoel als de oudere tracks.

Maar goed, mooi dat Headhunterz deels beetje terug is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De enige reden voor Reverze is omdat het logo zo'n balk voor z'n ogen heeft. Verder geen enkele reden om dat te denken.

Ik hoop dat ze het exclusief houden. Wildstylez zei al in dat interview op Slam dat ze het alleen voor grote feesten wouden doen, dus ik hoop niet meer dan 1/2 keer per jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi exclusief houden inderdaad. Eén of twee optredens per jaar lijkt me perfect, zo raakt het speciale er niet te snel van af. Zal me trouwens niets verbazen als ze op Defqon staan komend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 21:43 
 
Hardtraxx Veteran

Laat een XQ lekker gaan naar jongens die in de afgelopen 6 jaar wel actief bezig zijn geweest in de scene. Beetje onzin om Project One na 6 jaar afwezig te zijn geweest maar even een XQ te geven, kun je niet maken tegenover gasten die in al die tijd wel veel hebben gedaan binnen deze scene en ook hun plek verdienen. Sowieso vind ik dat een live act geen XQ hoeft te krijgen, dat is meer voor de DJ individueel, en ja ik heb het over de januari editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Prachtige beelden. Met op het laatst nog een stukje Project One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 00:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit was het mooiste wat ik ooit op een feest heb meegemaakt in bijna 7 jaar tijd, alles klopte gewoon :love:

@Basshunterzz

De XQ editie in oktober is sowieso nooit voor een bepaalde artiest, dus dan doet dat betoog van jou er helemaal niet toe. Echter ben ik bang dat Q gewoon weer met XQ Holland op de proppen komt :yawn:

Hoop ook dat ze het heel exclusief houden, zat zelfs meer te denken aan 1 keer per 2 jaar ipv 2 keer per 1 jaar. Anders is het ook al niet zo bijster speciaal meer.

De nieuwe tracks vind ik vet, maar kunnen imo toch niet tippen aan het album :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project One qlimax 2017 anthem kom maar door, heeft Wildstylez ook eindelijk z'n anthem.

Er is ook geen enkel ander feest waar P1 meer thuishoort dan Qlimax, hoop daarom ook niet dat ze op Reverze staan. Die booking in Austarlie gun ik ze daar dan nog wel :lol:

Moeten ons er ook maar bij neerleggen dat die magie van zaterdag nooit terugkomt, ook al treden ze over 3 jaar pas weer op. Die 8 jaar anticipatie en het wel of niet terugkomen van Hhz ga je nooit meer op zo'n manier merken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Moeten ons er ook maar bij neerleggen dat die magie van zaterdag nooit terugkomt, ook al treden ze over 3 jaar pas weer op. Die 8 jaar anticipatie en het wel of niet terugkomen van Hhz ga je nooit meer op zo'n manier merken.


Dit dus. Ben bang dat een volgend optreden dit niet meer gaat overtreffen.
Zou ook idd niet weten welk ander feest geschikt is voor Project One.

Door het optreden van Project One hoop ik eigenlijk dat Headhunterz weer wat meer hardstyle boekingen wilt gaan doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Dit was het mooiste wat ik ooit op een feest heb meegemaakt in bijna 7 jaar tijd, alles klopte gewoon :love:

@Basshunterzz

De XQ editie in oktober is sowieso nooit voor een bepaalde artiest, dus dan doet dat betoog van jou er helemaal niet toe. Echter ben ik bang dat Q gewoon weer met XQ Holland op de proppen komt :yawn:

Hoop ook dat ze het heel exclusief houden, zat zelfs meer te denken aan 1 keer per 2 jaar ipv 2 keer per 1 jaar. Anders is het ook al niet zo bijster speciaal meer.

De nieuwe tracks vind ik vet, maar kunnen imo toch niet tippen aan het album :D


Lezen: en ja ik heb het over de januari editie.

Overigens een Project One XQ. Wat moet er dan allemaal staan? Dan wordt het meer een XQ HHZ en Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat verafgoden van project one begint wel een beetje heel erge vormen aan te nemen zeg :lol:

Een xqlusive voor een act dat 6 keer heeft opgetreden in 8 jaar tijd, en maar iets van 15 nummers heeft gemaakt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat "als" headhunterz "terug" komt in de hardstyle het juist wel onder Project One is, aangezien hij aangegeven heeft dit juist te willen doen met zijn beste vriend, Wildstylez.

Overigens ga ik er niet vanuit en hoop ik dat ze het exclusive houden.

De hype rondom headhunterz is groot, terwijl hij net 1-1,5 jaar uit de scene is. Hij is pas eind 2014 gestopt met hardstyle en echt begonnen met house. Waarbij hij in juni 2016 al terug kwam met bijv. Defqon en later The Prophet en nu dus Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Dat verafgoden van project one begint wel een beetje heel erge vormen aan te nemen zeg :lol:

Een xqlusive voor een act dat 6 keer heeft opgetreden in 8 jaar tijd, en maar iets van 15 nummers heeft gemaakt :/


wel mee eens ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 17:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:
Dit was het mooiste wat ik ooit op een feest heb meegemaakt in bijna 7 jaar tijd, alles klopte gewoon :love:

@Basshunterzz

De XQ editie in oktober is sowieso nooit voor een bepaalde artiest, dus dan doet dat betoog van jou er helemaal niet toe. Echter ben ik bang dat Q gewoon weer met XQ Holland op de proppen komt :yawn:

Hoop ook dat ze het heel exclusief houden, zat zelfs meer te denken aan 1 keer per 2 jaar ipv 2 keer per 1 jaar. Anders is het ook al niet zo bijster speciaal meer.

De nieuwe tracks vind ik vet, maar kunnen imo toch niet tippen aan het album :D


Lezen: en ja ik heb het over de januari editie.

Overigens een Project One XQ. Wat moet er dan allemaal staan? Dan wordt het meer een XQ HHZ en Wildstylez


Lezen: Indyy heeft het over de XQ in oktober, dus waarom dan dat betoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2016 22:18 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Lezen: Indyy heeft het over de XQ in oktober, dus waarom dan dat betoog.


Ik citeer volgens mij nergens Indyy?
Ik doelde op het bericht in de openingspost

Overigens, eens met de reacties hierboven. Een act die 6 jaar lang de scene links laat liggen na een terugkeer meteen een XQ geven, nee ik vind het onzin. Hou het maar op een act bij een XQ, dat is al goed genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XQlusive liveacts, met als headliners: Project one, Minus Militia, Gunz for Hire en Freakz at night.

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 10:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
XQlusive liveacts, met als headliners: Project one, Minus Militia, Gunz for Hire en Freakz at night.

:nono:


en twee gearbox showcases van 4 uur.

Ik hoop vooral dat ze project one exlcusief houden, al maakt t ook niet zo heel veel meer uit. Aangezien het nooit meer mooier gaat worden als afgelopen zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
XQlusive liveacts, met als headliners: Project one, Minus Militia, Gunz for Hire en Freakz at night.

:nono:


Lijkt me wel leuk, maar dan Delete VIP ipv Minus Militia, en voor de rest "gewone" live sets, zoals B-Front Live en Phuture Noize Live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
ULTIMO schreef:
XQlusive liveacts, met als headliners: Project one, Minus Militia, Gunz for Hire en Freakz at night.

:nono:


Lijkt me wel leuk, maar dan Delete VIP ipv Minus Militia, en voor de rest "gewone" live sets, zoals B-Front Live en Phuture Noize Live.

Dan heb je het idee niet helemaal begrepen..

Live acts. Niet sets.

Een XQ live acts lijkt me trouwens wel een ontzettend gaaf idee.

Ncbm, project one, b-freqz, delete vip, minus militia, 3thw, Freakz at night, A2 Allstars. Audiotricz en Atmozfears.. Genoeg opties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het idee wel begrepen. En vervolgens geef ik mijn ideeën er aan mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

Als er ooit zo'n feest komt dan ga ik voor P1, de rest is regelrechte scande voor de scene. Faking Minus Militia, 3 The Hard Way, Delete VIP, Freakz at Night en A2 Allstars is teringbende.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen