Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:31 
 
Artiest

Hey there :)

Hier ben ik dan. In overleg met Jordy dit topic geopend.
Ik kreeg gisteren een tweet van een van jullie leden met de vraag waarom ik niet eens met jullie mee kom praten en ik vond het eigenlijk best een leuk idee.
Het is toch een soort taboe voor de meeste artiesten om op een forum te zitten. Ik denk dat dat mede komt doordat een artiest, zeker naarmate die bekender wordt bij het grote publiek meer en meer kritiek krijgt. Ongeacht de reden, bijv doordat ie mindere tracks gaat maken of doordat ie niet meer cool is bij in incrowd.
Kritiek is in principe nooit leuk, iedere artiest zou het liefst willen dat iedereen altijd positief is en dus om in een goeie flow te blijven, ik spreek voor mezelf, koos ik ervoor om niet op een forum te zitten. Een stukje zelfbescherming.
Maar toch is feedback, positief of negatief, toch waar de meeste artiesten altijd naar opzoek zijn en net als ik zullen er ongeacht veel andere artiesten zijn die geen account hebben maar wel meelezen. (Hey lieve collega's!)

Anyway, wat ik me in ieder geval goed realiseer voordat ik met jullie in gesprek ga: Over smaak valt niet te twisten. Ik ben hier echt niet om jullie te gaan vertellen wat jullie wel en niet tof moeten vinden en dat zou ook een eindeloze discussie worden.

Wel denk ik dat ik best leuke dingen kan vertellen. Er gaan vaak nogal wat indianenverhalen rond waar ik soms om moet lachen, soms ook niet maar misschien vinden jullie het interessant om te horen wat ik er van vind of over weet.

Ik heb over mezelf niets te verbergen en ik heb passie voor wat ik doe dus ik vind het leuk om er over te vertellen/discussieren dus ik hoop dat we op een leuke manier kunnen praten met wederzijds respect en misschien wel wat van elkaar kunnen opsteken.

Hardtraxx edit:
- laten we niet al teveel met elkaar in discussie treden. Het is tenslotte een Q&A met Headhunterz :)
- Headhunterz heeft tijdelijk een blauwe naam kleur, zodat zijn berichten/antwoorden wat meer opvallen in dit topic

Update 13 november: De Q&A met Headhunterz zit er op! Willem gaat de komende tijd de openstaande vragen nog even langs
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

haha meteen een vraag (A), wanneer komt je nieuwe album uit? want ik ben nou toch wel heel erg benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:37 
 
Hardtraxxer

Heel vet dat je dit doet! Respect :)

Zal eens kijken of ik nog met een leuke vraag kan komen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat je dit doet! Welkom op Hardtraxx. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind je dat de term hardstyle nog de lading dekt van de muziek die je maakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk dat vind ik nou een leuk inititiatief. Nu maar hopen dat iedereen zich hier fatsoenlijk kan houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:40 
 
Hardtraxx Newbie

Haha Ik Heb Een Hele Belangrijke Vraag Voor Mezelf Eigenlijk :P
Wanneer Komt Doomed Uit Want Die Vind Ik Tog Wel Echt Heel Vet Net Als Hard With Style Eigenlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk dat je dit doet.

Enigste vraag die ik momenteel kan bedenken is waarom er een videoclip is gemaakt van Disrespect als je zelf hebt gezegd, in Hard With Style geloof ik, dat het voor de grap is? Is toch zonde van de moeite, tijd, etc. voor niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar is hij dan, de man die de hardstyle liefhebber in mij heeft losgemaakt. :P Waarvoor dank. :P
Ik hoop je hier vaker te kunnen zien berichten of het een en t ander. Niet alleen na zo iets als gisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:42 
 
Artiest

C4lifornia schreef:
haha meteen een vraag (A), wanneer komt je nieuwe album uit? want ik ben nou toch wel heel erg benieuwd :)

Ik zit op dit moment eerlijk gezegd een beetje met een dilemma. Ik heb de meeste tracks van mijn album al gedraaid. De hoofdreden daarvan is mijn podcast Hard With Style. Dit is gewoon in een halfjaar een van mijn main focus punten geworden en ik wil jullie graag iets nieuws geven bij iedere podcast.
Als ik mijn album eruit doe met wat ik nu heb dan heb ik het gevoel dat ik te weinig écht nieuws geef wat nog niemand heeft gehoord.
Het wordt dus of nog even doorwerken, of ik giet het album idee in een andere vorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat je dit doet, respect.

Ik heb zo even geen vragen maar wil wel even zeggen dat ik blij ben dat je in mijn ogen weer de goede kant op gaat. Na je Studio Sessions album en From Within release zag ik het eerlijk gezegd ook niet zo zitten. Maar met je HWS podcast, en recente tracks ben ik weer helemaal fan. Ik heb veel respect voor wat je allemaal bereikt hebt. Ga zo door zou ik zeggen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat dit topic bestemd is voor het vragen wanneer tracks uitkomen ;).

Anyways. Heel veel respect dat je je registreert (Waarschijnlijk is het door mijn Tweet/Facebook bericht? :))! Echt alleen maar lof daarom. het is dat ik nu wat anders moet doen anders had ik gelijk mijn verhaal getypt.

Komt dus later!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, echt vet dat je dit doet :thumbsup:

Ik heb wel een vraag: vind je het niet vervelend om steeds naar dat studiogebouw van Scantraxx te moeten rijden als je wilt produceren? Zou je niet liever gewoon thuis willen produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Wow, echt vet dat je dit doet :thumbsup:

Ik heb wel een vraag: vind je het niet vervelend om steeds naar dat studiogebouw van Scantraxx te moeten rijden als je wilt produceren? Zou je niet liever gewoon thuis willen produceren?


Volgens mij heeft hij thuis ook een studio, op Facebook werd laatst nog gepost door hem dat hij een nieuwe studio had met fotos van voor en na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:45 
 
Artiest

_dp_ schreef:
Vind je dat de term hardstyle nog de lading dekt van de muziek die je maakt?

Als dat niet zo zou zijn dan zou het 6 jaar geleden ook niet zo zijn geweest. Het basis principe van de tracks die ik nu maak ten opzichte van de tracks die ik toen maakte is nog steeds hetzelfde. Dus het is aan jou om te bepalen of ik uberhaupt ooit hardstyle heb gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Josh-T schreef:
Wow, echt vet dat je dit doet :thumbsup:

Ik heb wel een vraag: vind je het niet vervelend om steeds naar dat studiogebouw van Scantraxx te moeten rijden als je wilt produceren? Zou je niet liever gewoon thuis willen produceren?


Volgens mij heeft hij thuis ook een studio, op Facebook werd laatst nog gepost door hem dat hij een nieuwe studio had met fotos van voor en na.


Ah oké
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:46 
 

Q: Wat is als artiest zijnde een irritatiefactor als je staat te draaien.
(neem aan dat je soms ergert aan een inmix die niet lukt.. het nummer niet de juiste vibe brengt etc)

Q: Je bent (in mijn ogen) door een dalletje gegaan met het maken van een aantal tracks. Nu je weg weer hervonden is door Doomed, Headshot etc. wat moeten we nog gaan verwachten?

Q: Wat zijn je toekomstplannen mbt. Collabs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Wow, echt vet dat je dit doet :thumbsup:

Ik heb wel een vraag: vind je het niet vervelend om steeds naar dat studiogebouw van Scantraxx te moeten rijden als je wilt produceren? Zou je niet liever gewoon thuis willen produceren?


dit is gelijk ook mijn vraag, het lijkt me frustrerend als je 's nachts in je bed ligt en ineens veel inspiratie krijg (wat ik soms met designen heb) maar dat je niet eraan kunt werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:47 
 
Hardtraxxer

Hoi! Ontzettend tof dit zeg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz schreef:
C4lifornia schreef:
haha meteen een vraag (A), wanneer komt je nieuwe album uit? want ik ben nou toch wel heel erg benieuwd :)

Ik zit op dit moment eerlijk gezegd een beetje met een dilemma. Ik heb de meeste tracks van mijn album al gedraaid. De hoofdreden daarvan is mijn podcast Hard With Style. Dit is gewoon in een halfjaar een van mijn main focus punten geworden en ik wil jullie graag iets nieuws geven bij iedere podcast.
Als ik mijn album eruit doe met wat ik nu heb dan heb ik het gevoel dat ik te weinig écht nieuws geef wat nog niemand heeft gehoord.
Het wordt dus of nog even doorwerken, of ik giet het album idee in een andere vorm.

Lijkt me vrij vet om een album plotseling te releasen. Met heel veel tracks die nog nooit gedraaid en getest zijn op publiek. Gewoon compleet nieuw dus. Natuurlijk neem je dan wel een vrij groot risico. Maar iemand met jou naam zou er zeker niet slechter van worden. En om de kosten hoef je je ook geen zorgen te maken want het wordt toch wel gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:47 
 
Hardtraxx Elite

Welkom! Respect dat je je hier op het forum aanmeld ;)
Maak je borst maar nat :P

Ik heb wat vraagjes...
Je zegt dat je de meeste nummers al gedraaid hebt van je album en dat je dus nog even aan de slag moet.
Wat wil je dit keer bereiken/laten zien met je album?

Je bent nu ook bezig om opnieuw je eigen stijl te ontwikkelen. Tenminste, als ik luister naar je laatste nummers zoals Doomed en Hard With Style. Kun je daar meer over vertellen? Ben je tevreden over je nieuwe stijl? Wil je het nog uitbreiden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog een vraag waar waarschijnlijk, denk ik, toch geen antwoord op gaat komen:

Hoe zit het nou eigenlijk precies met dat 'Gostosa-project'. We weten dat het gestopt is maar echt meer is er ook niet van bekend geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:47 
 
Artiest

monstah_deejay schreef:
Haha Ik Heb Een Hele Belangrijke Vraag Voor Mezelf Eigenlijk :P
Wanneer Komt Doomed Uit Want Die Vind Ik Tog Wel Echt Heel Vet Net Als Hard With Style Eigenlijk :D

Die is bedoeld voor mijn album, vandaar dat het allemaal wat lang duurt. Weet nog niet precies dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:48 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Tof dat je dit doet! Je moet je de kritiek niet of niet teveel aantrekken. Hoge bomen vangen veel wind en over smaak valt niet te twisten. Sommigen vinden je muziek leuk, anderen minder of niet. So be it. Vanachter een pc is het lekker makkelijk om iemand helemaal af te kraken. Lekker anoniem.

Iedere artiest, elk feest en iedere organisatie die succes heeft, krijgt hier vroeger of later mee te maken. Je houdt het niet tegen. Wie zijn er al geslachtofferd? DBSTF, Showtek, HHZ, Dana etc. Nu is Zatox bezig met een vrije val en wie volgt.. Thera? Crypsis? En de feesten? Defqon, Qlimax etc zijn al afgekraakt en nu is Hardbass aan de beurt om afgezeken te worden. Je kan er op wachten.

Anyway.. Ik hoop dat wij ook een keer aan de beurt komen :) Want dat hoort kennelijk bij succesvol zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 16:48 
 
Artiest

Hymn schreef:
Leuk dat je dit doet.

Enigste vraag die ik momenteel kan bedenken is waarom er een videoclip is gemaakt van Disrespect als je zelf hebt gezegd, in Hard With Style geloof ik, dat het voor de grap is? Is toch zonde van de moeite, tijd, etc. voor niets.

Dat heb je verkeerd begrepen haha. De track is niet voor de grap, het dissen is voor de grap :)
1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen