Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende

Welk cijfer geef jij : Catscan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 17%  17%  [ 2 ]
7 8%  8%  [ 1 ]
8 33%  33%  [ 4 ]
9 42%  42%  [ 5 ]
10 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Co-Kane

:worship:

Vind zijn spul rond 2010 heel erg vet. Alles daarbuiten vind ik wat saai klinken op enige uitzonderingen na. Maar nooit echt een slechte plaat van hem gehoord dus een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Recente werk kun je scharen onder "wel geinig", met als positieve uitschieter Commander, die ik echt vet vond (hoewel ik die meer aan Catscan toeschrijf). 2007-2010 had deze man een zeer goede periode though. Daarna zeker nog wel een paar leuke, maar overall wisselvallend. 7tje overall gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 02:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

8 voor mij, ik kan het grote deel van zijn tracks allemaal waarderen waarbij hij tot 2012 alleen maar goede platen maakte in mijn ogen. Daarna ging het wat vlakker, maar deze man weet wel hoe hij goede melodieën maakt, degelijke kicks en zich boven alles als een van de enigen nog weet te onderscheiden van de rest in MOH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:55 
 
Hardtraxxer

6, Re-Style spreekt me niet zo erg aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 10:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nieuw lev0n inblaz0n.

Re-Style een 7,2

Nu Miss Keta
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miss Keta heb ik een 8 gegeven:

Platen en setjes zijn vet. Platen zijn vooral erg goed! Alleen jammer dat het allemaal zo gemaakt overkomt en ze geghost wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

9.5

En haar muziek vind ik ook wel chill, en geef ik een 8. Maar wordt ze nou echt gegehost, of neemt iedereen dit aan omdat ze en vrouw is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muziek 6, uiterlijk 8, gemiddeld 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 16:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
En haar muziek vind ik ook wel chill, en geef ik een 8. Maar wordt ze nou echt gegehost, of neemt iedereen dit aan omdat ze en vrouw is?

Voor zover ik weet werd ze eerst geholpen door Angerfist en produceert ze nu (grotendeels) zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

10 want k8 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I r8 Miss K8 an 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
9.5

En haar muziek vind ik ook wel chill, en geef ik een 8. Maar wordt ze nou echt gegehost, of neemt iedereen dit aan omdat ze en vrouw is?

Danny/Angerfist is haar man/vriend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 11:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Danny heeft haar leren produceren.

Echter zoals het gros bij MOH gebruikt zij ook gewoon het soundboard van Angerfist. Volgensmij helpt Angerfist nog steeds wel mee, maar in mindere mate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke meid, goeie tette. Billen zijn ook gewoon goed dus voor mij een 9. Was een 10 geweest als ze vrijgezel was godverdomme :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke billen, 5 reeten.

Nee even serieus, heeft leuke nummers, alhoewel je hier duidelijk de Angerfist sound in terug hoort komen, en ook altijd leuke setjes. Ik geef een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 12:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is een groot deel Angerfist natuurlijk, maar toch doet Miss K8 het altijd ietsjes anders. Haar platen zijn altijd iets lomper/duisterder heb ik het idee. Zeker ook als ik beide albums van Angerfist en Miss K8 naast elkaar leg.

Dit jaar goede platen zoals het MOH Anthem, Gravit8, Scream en Magnet dus gewoon 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Het is een groot deel Angerfist natuurlijk, maar toch doet Miss K8 het altijd ietsjes anders. Haar platen zijn altijd iets lomper/duisterder heb ik het idee. Zeker ook als ik beide albums van Angerfist en Miss K8 naast elkaar leg.

Dit jaar goede platen zoals het MOH Anthem, Gravit8, Scream en Magnet dus gewoon 8.


Helemaal hier mee eens, haar setjes zijn altijd erg gaaf. Ze draait platen die weinig andere DJ's draaien waardoor het altijd verrassend blijft, ze gaat ook altijd een tandje harder (niet sneller) dan de rest :thumbsup:

We geven Miss K8 een hele dikke 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Miss K8 krijgt van mij een 1. Platen worden gemaakt door Angerfist en zij strijkt met de eer op, klinkt mij niet echt als een artiest. Daarnaast staat ze te draaien alsof ze op een catwalk staat. Ze is niet meer dan een grote marketing stunt. Ja mannen ze is knap maar dat telt niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2017 16:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Relentless Bass schreef:
Miss K8 krijgt van mij een 1. Platen worden gemaakt door Angerfist en zij strijkt met de eer op, klinkt mij niet echt als een artiest. Daarnaast staat ze te draaien alsof ze op een catwalk staat. Ze is niet meer dan een grote marketing stunt. Ja mannen ze is knap maar dat telt niet mee.


Ze maakt de platen sinds haar Dominator Anthem 80% zelf en ze kon al draaien (goed draaien) voor ze unerhaupt op MOH zat en nog hardtechno draaide als Miss Kate.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Relentless Bass schreef:
Miss K8 krijgt van mij een 1. Platen worden gemaakt door Angerfist en zij strijkt met de eer op, klinkt mij niet echt als een artiest. Daarnaast staat ze te draaien alsof ze op een catwalk staat. Ze is niet meer dan een grote marketing stunt. Ja mannen ze is knap maar dat telt niet mee.


Ze maakt de platen sinds haar Dominator Anthem 80% zelf en ze kon al draaien (goed draaien) voor ze unerhaupt op MOH zat en nog hardtechno draaide als Miss Kate.


Oh nice dat wist ik niet hopen dat ze de 100% behaald! Daarnaast is draaien niet zo heel erg moeilijk dus dat tel ik niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 19:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hardcore draaien en ook nog een beetje mooi kunnen mixen is niet zo makkelijk als je gemiddelde mixjes maken. Qua de standaard van draaien kan ze het wel boven het gemiddelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijd voor volgende? The Outside Agency? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 14:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Miss K8 een 6,8

Nu The DJ Producer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Legende. Een hele dikke vette 9. Zijn energie tijdens het draaien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Wie :huh: ?
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen