Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot een paar jaar terug een 7,5, z'n Subground geef ik een 6,5 en z'n huidige hardstyle geef ik een 2. Ik maak d'r toch een 6je van for old times' sake.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja de beste man heeft in het verleden zo veel tracks gemaakt. Waarvan een heleboel erg goed zijn. Vind hem de laatste 2/3 jaar op twee plaatjes na echt heel saai. Subground werk vind ik ongeveer de helft van erg vet andere helft totaal niet. Het wordt een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

T/m 2010 zitten er redelijk wat vette platen tussen, maar sindsdien heb ik eigenlijk niks meer met het hardstyle werk van Activator. Subground is ook niet mijn ding, over het geheel een zesje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind hem een baas en heb zonder na te denken een 10 gestemd. :innocent:

Ik heb twee oude posts van mij over hem opgezocht op Harderstate:

In 2012 zei ik:
Citaat:
I agree with a lot of posts in here about artists that deserve respect. I'd like to add one more name which I haven't read in here (I guess): Manuel Tessarollo aka Activator.

He has been in the scene for over a decade so he CAN be called one of the pioneers of hardstyle. Some of his old tracks are incredibly hard, allthough he also made tracks which had great euphoric melodies with pitched kicks. So you can call him a diverse producer. His album Authentic Style is my favourite hardstyle album.

Lately he has been experimenting with a new style on his subground label. This is music with a different feeling, but I do like it. I think this is a relatively unique style, since I can't find much artists who produce the same kind of tracks. (I can only mention Organ Donors) Here he also deserves some respect by opening new doors.

:dance:


En in 2013:
Citaat:
_O_ :dance: Activator :dance: _O_

I have no idea what to recommend, because almost everything is great. He also made fantastic tracks under various aliases, also shown on Discogs. Under his Spy-Kore alias for example, he made some really hard tracks.

I really love the completeless of Manuel. He made fantastic euphoric hardstyle, while he also produced extremely hard tracks. He made fantastic oldskool tracks and more melodic 2007-2010 tracks. Authentic Style is a great example of this. Some of his later releases were not as epic as before. But some more recent tracks by Manuel in the 'raw' genre are certainly worth a listen.

I also love his Subground releases. I really hope that's going to thrive.


Uiteraard vind ik zijn nieuwste (raw) hardstyle ook niet erg bijzonder, maar op basis van zijn hardstyle in de eerste 10 jaren van deze eeuw en met het starten van Subground, wat nu (met Qult) is uitgegroeid tot een redelijk grote en leuke stroming, is hij voor mij toch één van de grootste helden in de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 18:23 
 
Hardtraxx Crew

Zn huidige hardstyle is gewoon kut, Subground & Oude hs zijn dan wel vet. Dus een 7 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Een 5, ik kijk alleen op het gebied van Hardstyle. Zijn laatste platen zijn echt niks aan, maar in het verleden heeft hij wel vette nummers gemaakt. Daarom voor nu een kleine onvoldoende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 19:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een 7. Cijfer had veel hoger uitgevallen als ie de laatste paar jaar niet zo bedroevend had geproduceerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een 7. Was hoger geweest als deze vote 2 jaar geleden gehouden zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2015 20:35 
 
Hardtraxx Elite

7, voordeel van de twijfel gegeven, hij heeft echt een paar lekkere nummers(o.a. die 'piano nummers')
Maar soms is het ook 3 keer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Een 7. Cijfer had veel hoger uitgevallen als ie de laatste paar jaar niet zo bedroevend had geproduceerd.


Precies dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 02:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet veel van zijn oude spul geluisterd, zijn album was wel leuk en zijn eerste subground tracks ook, zette een lekker setje neer op Qlimax en een paar van zijn raw platen (vooral Wesker) waren best vet. Tegenwoordig maakt hij niet echt iets wat mij ligt.

Een 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 10:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nieuw lev0n inblazen.

Acitvator een 6,8 wegens gejatte kicks.

Nu: Donkey Rollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

Tot aan 2013 niks op an te merken. Dikke tracks.
Maar de laatste jaren zijn niet aan mij besteed..
Tracks als D.O.N.K.E.Y. En so you wanna be hardcore vind ik niks.

En wat is er trouwens gebeurt met Der Rammachine.

Eind oordeel 7+
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 14:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tot een jaar of 2011 zou ik een 8 hebben gezegd. Echter door de laatste jaren, waar ze toch wel een aantal mindere platen uitgebracht hebben, haal ik er een punt af. Een 7 dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot iets van 2011 zou ik een 8/9 geven.
De periode er na was wisselvallig, paar dikke platen, aantal platen die ik niks vind.

Ik geef ze een 8, vooral door de mega dikke platen die ze hebben gemaakt.

Ps. Adaro staat 2e hier, maar ik denk dat als we die opnieuw doen, dat hij zo de top 10 uitgedonderd word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een welverdiende 8. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 12:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zou een 10 zijn geweest tot aan Hoodoo Voodoo. Daarna snel bergafwaarts gegaan m.u.v. Vitruvius, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Een 7 van mij, zowel producties als setjes zijn voor mij te wisselvallig om hoger te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2017 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8. Verveeld nooit op Tijdmachine concepten en vind tracks als D.O.N.K.E.Y en Der Rammachine ook gewoon dik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een 8. Heerlijke platen hebben deze mannen neergezet. Blij ze 18 feb eindelijk weer eens te mogen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2017 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Ook een 8. Heerlijke platen hebben deze mannen neergezet. Blij ze 18 feb eindelijk weer eens te mogen zien.


Vroegah was alles betah :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8. Een van de weinige uniekere acts in de hardstyle scene. Tot 2012 echt meesterplaten gemaakt als Motherfuck, Silver Bullet, Strike again, Chopper, LMPSJNK, Immortal etc. Daarna wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 16:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

10, ondanks dat het de laatste jaren wat minder is. Maar tot 2010 ongeveer was gewoon alles wat ze maakten goud. En altijd een vette live act (mits ze niet té veel lopen te lullen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 14:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Donkey Rollers dropt op nummer 8 met een 7,9.

Nu Psyko Punkz
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen