Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik geef een 8. Oude werk is allemaal super, meest recente werk is vaak ook aardig maar er hebben ook echt gedrochten van platen tussen gezeten zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 15:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon een 9! Altijd fan geweest :whistle: @ Defqon 2009 en 2010 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oudere platen zijn heel vet. Vanaf 2012 is het een beetje misgelopen imo. Af en toe komt er wel een gave plaat uit hun studio. Een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 15:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hebben leuke platen gehad alleen zelfs tussen hun oude platen zaten imo erg matige platen. 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou zelf 7,5 zeggen. Ik wacht trouwens nog steeds op een remaster van Ghostclass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 15:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Oudere platen zijn heel vet. Vanaf 2012 is het een beetje misgelopen imo. Af en toe komt er wel een gave plaat uit hun studio. Een 7.


Dit wilde ik dus typen. Echter vind ik wel dat de laatste platen weer erg goed zijn, waaronder bijvoorbeeld Spaceship, Play the drum & Fuck the fame. 7,5
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Krijgt een 6 van mij, het gros van hun/zijn platen heeft me nooit weten te pakken (de oudere platen ook niet) en de keren dat ik Psyko Punkz live heb gezien waren het vaak toch de minste setjes van de dag/avond. Met Play the Drums en Spaceship gaat 't echter wel de goede kant op. Die recente platen en Fate or Fortune zorgen ervoor dat ie van mij toch nog een voldoende krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oudere platen zijn heel erg vet, de nieuwe doen we wat minder. Tijdens Tijdmachine sets altijd leuke platenkeuze met wat verrassingen er in. Een 8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Oudere platen zijn heel vet. Vanaf 2012 is het een beetje misgelopen imo. Af en toe komt er wel een gave plaat uit hun studio. Een 7.

Kan me hier ook helemaal in vinden!

Tot aan 2011 zou het zeker een dikke 8 zijn geweest, maar de jaren daarna zijn er echt een aantal slechte platen uitgekomen. De weg omhoog lijkt wel weer ingezet, dus een 7 is wel op z'n plaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6. Meeste platen zijn erg slecht en ook veel oudere platen hebben mij niet echt kunnen bekoren. Paar vette tracks als Fate or Fortune en Spaceship maken het net een voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een 8! De oude platen vind ik genieten! ^^ De nieuwere tracks doen me wat minder op een paar na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 15:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Oudere platen zijn heel vet. Vanaf 2012 is het een beetje misgelopen imo. Af en toe komt er wel een gave plaat uit hun studio. Een 7.

Dit ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik geef een 8. Oude werk is allemaal super, meest recente werk is vaak ook aardig maar er hebben ook echt gedrochten van platen tussen gezeten zeg

Eens. Al het nieuwe werk wat hij teaset klinkt allemaal wel veelbelovend :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2017 19:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een 7. Hele gave platen afgewisseld met tracks waar ik helemaal niks mee kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 09:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

PP een 7,1 nu Sub Zero Project.

Hierna gaan we een paar ouden herzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt mijn ding. The Project is een leuke track, maar voor de rest kan ik geen plaat opnoemen die ik echt vet vind. Een 6 dus! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 09:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

At the moment een 9.

Was op XQ Ran-D enorm vet, die kicks kwamen goed door op dat geluid en het mixwerk was ook meer dan prima. En met de kicks bedoel ik alles van Funky Shit, Hit The Funk, The Wave (Remix) tot The Project, die andere nieuwe Psy Trance kick plaat en hun nieuwe platen.

Ik kan het stijltje in ieder geval heel erg waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6. Eigen tracks zijn redelijk vet, maar die Funky Shit kick is te vaak toegepast. Vanaf Meltdown, DRKNSS en The Project gaat het wel weer richting de 8. Hun trackkeuze buiten hun eigen tracks vind ik wel slecht, veel Zatox en andere rommel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 11:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
6. Eigen tracks zijn redelijk vet, maar die Funky Shit kick is te vaak toegepast. Vanaf Meltdown, DRKNSS en The Project gaat het wel weer richting de 8. Hun trackkeuze buiten hun eigen tracks vind ik wel slecht, veel Zatox en andere rommel.


Dat was wel een nadeel inderdaad, echter draaien ze bijvoorbeeld ook The Space We Created.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

Een 8 van mij. Veel van hun eigen platen zijn echt heel dik, al is het Funky Shit trucje inderdaad iets te vaak toegepast in het begin. Setjes niet echt meegemaakt, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit een Sub Zero Project setje meegemaakt, maar ben wel te spreken over hun laatste paar releases. Klinken erg vet en origineel! Op basis daarvan zou ik ze richting een 7 geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Fan vanaf het prille begin. Muziek wordt ook echt steeds beter maar de setjes zijn eigenlijk altijd goed.
10 voor de artiest van de toekomst.

Mijn nergens op gebaseerde voorspellingen is ook dat ze voor 2019 op Qlimax hebben gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 7. In het begin wat leuke hits maar daarna begon ze ietwat eentonig te worden. Nu komen ze met een paar toffe platen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Een 7. In het begin wat leuke hits maar daarna begon ze ietwat eentonig te worden. Nu komen ze met een paar toffe platen! :thumbup:


Hier kan ik mij helemaal in vinden :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aantal interessante releases gehad in het verleden. Vervolgens tot voor kort overgestapt op zeer matige kicks a la Funky Shit, waar ik totaal niets mee kon, waarna al hun tracks ook meteen hetzelfde begonnen te klinken. De heren komen nu weliswaar met psytrance-invloeden aanzetten in hun tracks om hun act vernieuwend te houden, maar eigenlijk is dat ook afgekeken van andere artiesten. Toch nog een zesje omdat ik benieuwd ben wat ze in de toekomst gaan brengen.
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen