Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Fan vanaf het prille begin. Muziek wordt ook echt steeds beter maar de setjes zijn eigenlijk altijd goed.
10 voor de artiest van de toekomst.

Mijn nergens op gebaseerde voorspellingen is ook dat ze voor 2019 op Qlimax hebben gestaan.


Met jou kan ik praten. SZP hele gekke baasjes, niets anders dan lof voor deze mannen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
At the moment een 9.

Was op XQ Ran-D enorm vet, die kicks kwamen goed door op dat geluid en het mixwerk was ook meer dan prima. En met de kicks bedoel ik alles van Funky Shit, Hit The Funk, The Wave (Remix) tot The Project, die andere nieuwe Psy Trance kick plaat en hun nieuwe platen.

Ik kan het stijltje in ieder geval heel erg waarderen.


Zatox - Sunlight (SZP kick edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 17:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Een 7. In het begin wat leuke hits maar daarna begon ze ietwat eentonig te worden. Nu komen ze met een paar toffe platen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 19:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze 2 jongens maken naar mijn mening echt super toffe muziek, heb ze vanaf het begin gevolgd ( ordinary love bootleg). Vind de sfeer in hun platen echt geweldig van de doffe kicks met screeches tot aan de meer euforische platen zoals meltdown, over hun nieuwe grote hit the project ben ik ook erg te spreken, vind het super vet hoe ze die psytrance kick hierin hebben verwerkt, maar ook hun nieuwe bootlegs zoals sunlight kick edit en red lips spreken mij erg aan! Niks anders dan respect en liefde voor deze 2 mannen. Daarom een dikke 9!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik even kijk naar hun producties van afgelopen jaren zijn ze zo stevig gegroeid en weten nu goed balans te vinden tussen eurofisch en raw. Ook die kick van ze ben ik steeds meer gaan waarderen omdat het nu gewoon goed uitgewerkt klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laten we met z'n allen niet gelijk overhypen. De laatste tracks (DRKNS & The Project) zijn in mijn ogen bijzonder goed, daarvoor hebben ze mij nooit echt weten te pakken. Van mij krijgen ze een 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 14:03 
 
Hardtraxxer

Hét schoolvoorbeeld van hoe je euforisch en raw kunt combineren.. Laatste paar tracks bevallen me érg goed. Enige track ook waarbij ik die psytrance invloeden ook kan waarderen.

Voor nu een 8/10, heel benieuwd waar die jongens dit jaar mee gaan komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2017 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Releases zijn echt vet! Verder nooit echt een volledige "solo" livemix meegemaakt van deze heren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet altijd n beetje aan frequencerz denken bij SZP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 18:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sub Zero Project : 7,4

Nu Adaro, opnieuw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger een 8 nu een 4. 6 dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Een 7. Voor z'n comeback was 't een eindbaas met vette, gevarieerde setjes en puike producties. Tegenwoordig is hij één van de eerste namen waar ik aan denk als ik 13/12 raw zie of hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Vroeger een 8 nu een 4. 6 dan maar.


Dit, erg jammer dat hij na zijn comeback zo achteruit is gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroeger tussen de 8-9. Bijna altijd wel een must-see als ie op de lineup stond. Zowel interessante platenkeuze als eigen producties, en tof mixwerk.

Tegenwoordig is er eigenlijk niks meer van de oude Adaro over. Heeft zich gedistantieerd van alles wat hem als artiest uniek maakte imo, zeer spijtig. Daarom een 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 19:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vroeger zou ik een hoog cijfer gegeven hebben, maar kan z'n laatste gave plaat al niet meer herinneren. Een 5 dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel af en toe nog wel eens een leuk setje, maar ik geef een 5 omdat ik beter verwacht van Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 6. Voldoende nog, omdat ie vroeger een eindbaas was met zijn raw tracks. Niet hoger, voor dezelfde redenen die hierboven zijn gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Vroeger tussen de 8-9. Bijna altijd wel een must-see als ie op de lineup stond. Zowel interessante platenkeuze als eigen producties, en tof mixwerk.

Tegenwoordig is er eigenlijk niks meer van de oude Adaro over. Heeft zich gedistantieerd van alles wat hem als artiest uniek maakte imo, zeer spijtig. Daarom een 5.

Kan me hier (helaas) echt helemaal in vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een vijf. Zelfde reden als hierboven
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 13:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zesje omdat alles wat hierboven staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 13:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Zesje omdat alles wat hierboven staat


Er staat niks boven je moat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Vroeger tussen de 8-9. Bijna altijd wel een must-see als ie op de lineup stond. Zowel interessante platenkeuze als eigen producties, en tof mixwerk.

Tegenwoordig is er eigenlijk niks meer van de oude Adaro over. Heeft zich gedistantieerd van alles wat hem als artiest uniek maakte imo, zeer spijtig. Daarom een 5.


Dit geldt ook voor mij ja, zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 14:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een 6. Als ik de reacties lees denkt iedereen er zo ongeveer wel hetzelfde over. Vandaag de dag is het gewoon drie keer niks vind ik. Ik probeer zijn gigs de laatste tijd ook enigszins te vermijden merk ik, best wel jammer eigenlijk als je ziet wat hij vroeger tot vóór zijn comeback produceerde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2017 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6. Eens met alle bovenstaande reacties.
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen