Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een 8. De energie in zijn tracks in combinatie met zijn melodieën zijn echt bizar goed. Qua kicks vind ik het vrijwel altijd gewoon oké. Zelfde geldt voor zijn setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

9. Tijdens zijn gevarieerde defqonset erg fan van 'm geworden. Zijn mystieke (sorry) stijl vind ik erg verfrissend en ondanks zijn soms wat zachtere kicks vind ik daarom dat zijn kicks niet afleiden van de hele track zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een 8. Heeft zijn plek goed gevonden in de scene met zijn eigen sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 8. Ik ben niet zo ontzettend weg van zijn platen als iedereen hier verder, maar vind het heel knap hoe hij in relatief korte tijd een eigen stijl heeft weten te ontwikkelen en zijn platen vind ik nou gewoon echt precies hardstyle. Niet ultraeuforischkaas, niet extreem harde raw, maar gewoon hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua sfeer en melodieën in zijn nummers is hij echt enorm sterk. Met de kicks en setjes kan het nog wel wat beter. Daarom een 8 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een 8 door de redenen die al meermaals genoemd zijn. Goede sfeer in zijn nummers, alleen zijn de kicks niet altijd heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 16:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Van mij ook een 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 8, verfrissende en sterke platen die de hardstyle goed doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 11:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Een 7 door de redenen die al meermaals genoemd zijn. Goede sfeer in zijn nummers, alleen zijn de kicks niet altijd heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 6,5. Vind een paar platen leuk, maar met het grote deel heb ik onderdelen (Meestal kicks) die ik minder vind. De platen die ik wel leuk vind, zijn dan direct heel dik. Daarom rond ik mijn cijfer naar boven af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 11:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ohja, voor de gene die een 1, 2, e.d. want lol doet, regel is redenering verplicht bij dit soort cijfers, anders tel ik ze niet mee.

xx (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 14:19 
 
Hardtraxxer

Heel vette luistermuziek maar beetje saaie persoonlijkheid on stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9, voor mij één van de interessantste namen van de afgelopen twee jaar, staat voor mij nog boven Phuture Noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Ook een 8 door de redenen die al meermaals genoemd zijn. Goede sfeer in zijn nummers, alleen zijn de kicks niet altijd heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Een 8. Ik ben niet zo ontzettend weg van zijn platen als iedereen hier verder, maar vind het heel knap hoe hij in relatief korte tijd een eigen stijl heeft weten te ontwikkelen en zijn platen vind ik nou gewoon echt precies hardstyle. Niet ultraeuforischkaas, niet extreem harde raw, maar gewoon hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb Myst een 9 gegeven. Sfeer/gevoel en melodielijnen zitten bizar goed verwerkt in zn platen. Kicks niet altijd even goed tho, als dat helemaal goed zat was het een 10 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Heb Myst een 9 gegeven. Sfeer/gevoel en melodielijnen zitten bizar goed verwerkt in zn platen. Kicks niet altijd even goed tho, als dat helemaal goed zat was het een 10 :)


Dit, samen met Phuture Noize dit jaar beste artiesten voor mij :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7. Als Myst die lelijke kicks van de laatste tijd achterwege had gelaten was het een 8 geworden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een dikverdiende 8. Zijn platen zijn echt heerlijk om naar te luisteren. Vette sfeer, dikke melodieën, alleen de kicks mogen wat krachtiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 15:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Myst een 8 en daarmee op 5.

Nu Demi Kanon
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna altijd fijne melodieën. Een 7 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 15:12 
 
Hardtraxxer

8 voor Demi Kanon. Euphoric/gewone hardstyle blijf ik toch het fijnst vinden en waar sommige artiesten in die hoek erg veel op elkaar lijken vind ik Demi Kanon op 1 of andere manier toch nog wel verfrissend. Meestal een heerlijke melodie en ook lekker wat energie in de tracks zodat ze het ook op een feest goed doen voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 15:59 
 
Hardtraxx Crew

8 :) Één van de betere euphoric producers atm imo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 16:48 
 
Hardtraxx Addict

9. Nog geen enkele slechte plaat van hem gehoord. Alles wat hij produceert is gewoon goud. Beste euforische artiest van dit jaar imo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
9. Nog geen enkele slechte plaat van hem gehoord. Alles wat hij produceert is gewoon goud. Beste euforische artiest van dit jaar imo :worship:


Dit :clap:
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen