Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2009 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En terecht overigens dat ze dat niet willen! Als zij de initiators zijn van het ten ondergang brengen van een muziekstroming, zullen zij voor een goede tijd niet aan de bak komen in hun geliefde muziekindustrie. Kijk naar wat er van figuren als Patrick Jumpen is gebeurd. Ook Ruthless & Vorwerk hoor je vrij weinig van (Deze waren onder het top 40 alias Jeckyll & Hyde).
Ik vind DJ Maurice sowieso al een dikke kneus die overal zijn slag op slaat wat maar "grappig" of "in" is. Ik hoop van harte dat de makers, die dit dus voor de gein hebben gemaakt, de zaak winnen! Want iets doen voor de gein is niets mis mee, maar dat er vervolgens iemand het komt kapen en er onder zijn naam een release van wil maken vind ik not done en ronduit slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2009 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeckyll & Hyde waren puur die twee jump gastjes Khadber en eene DJ Red maakte de producties. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2009 21:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
En terecht overigens dat ze dat niet willen! Als zij de initiators zijn van het ten ondergang brengen van een muziekstroming, zullen zij voor een goede tijd niet aan de bak komen in hun geliefde muziekindustrie. Kijk naar wat er van figuren als Patrick Jumpen is gebeurd. Ook Ruthless & Vorwerk hoor je vrij weinig van (Deze waren onder het top 40 alias Jeckyll & Hyde).
Ik vind DJ Maurice sowieso al een dikke kneus die overal zijn slag op slaat wat maar "grappig" of "in" is. Ik hoop van harte dat de makers, die dit dus voor de gein hebben gemaakt, de zaak winnen! Want iets doen voor de gein is niets mis mee, maar dat er vervolgens iemand het komt kapen en er onder zijn naam een release van wil maken vind ik not done en ronduit slecht!

Patrick Jumpen was geen initiator, is sowieso nooit serieus in 'zijn geliefde muziekindustrie' aan de bak geweest en is momenteel nog steeds volop bezig jumpstylefilmpjes te maken. En Ruthless en Vorwerk zijn in mijn ogen niet echt uit de scene verdwenen door hun J&H act hoor... Al die tek-liefhebbers hebben gewoon respect voor Ruthless, en Vorwerk doet sowieso al nogal lang niks meer. Momenteel is Ruthless ook niet meer zo van de tek, maar dat komt gewoon omdat hij meer house is gaan maken.

Verder, weet iemand of ik dit nog kan bekijken? Heb het gemist namelijk, en het lijkt me wel interessant. Wel erg frappant dat dit op TMF is, zeker als het een discussie van een beetje niveau was, maar op zich geen slechte zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2009 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar Sunboom.. Dat Vorwerk overstapt naar house.. Is op het moment toch ook een beejte de hype is het niet? Ruthless maakte buiten die stijl om ook gewoon goede platen, en onder de naam Ruthless ook gewoon minder bekende, maar goede platen! Logisch dat dat gerespecteerd wordt.

Ik wil ook heel graag een uitzending-gemist achtig iets hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2009 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil dit eerst zien. Gewoon al 't idee om showtek in de tmf studio te zien.

Verder kan ik er weinig over zeggen. Er wordt zo verschrikkelijk veel gejat, dat niet voor de fun is.

Kijk naar Scooter, of Bass hunter. Alles wat hun maken is tog gejat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2009 22:51 
 
Donateur

Wat is dat voor een nummer, die tomatenplukkers :thumbdown: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2009 23:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik moet en zal dit zien.. Vindt het wel strak dat showtek er voor opkomt, maar dan hoeven ze toch niet meteen in een uitzending te komen?

http://www.tmf.nl/microsites/kijkditnou/blog/id/159237

lees de comments van het goedkope tmf/top40 volk.. echt ik ben zo boos op het moment.
Voor de mensen die het gemist hebben:

http://mfs.mixfreaks.org/download.php?f ... ij-TMF.wmv
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2009 23:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik maak me er totaal niet druk om, dat TMF volk is nog te dom om te schijten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2009 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Ik maak me er totaal niet druk om, dat TMF volk is nog te dom om te schijten


+1 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 00:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik maak me er ook niet druk om, maar ik vondt showtek zo ZWAK. Ze zitten daar een beetje te lachen, ik als labeleigenaar en hardstyledj zou daar dus echt niet zitten lachen. Showtek, jullie hebben het voor mij verpest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 01:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mwah, ze hebben hun punt gemaakt, gewoon afblijven van Hardstyle :nono:

Welk label Tek? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 01:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha, zag het staan foutje moet kunnen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nu hele aflevering gekeken. (snachts xD)

Ik vind eerlijk gezecht wel goed gedaan van Showtek.
Ze hebben 't niet eens over de comerciele kant gehad.

Niet zoveel zin om nog veel meer te gaan zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 02:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Alles even uitgelegd + filmpje:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/showtek- ... rhaal.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 10:50 
 
Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Ik maak me er totaal niet druk om, dat TMF volk is nog te dom om te schijten



TMF is vetje cool mang! kempi is shizzle!!
hartstijl is nazi muzieek!!

xxxxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind die smsjes in dat filmpje echt te koning
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Showtek ook door er aan mee te doen! En in erge maten! Denk maar aan Apologize, 2 late..


Alsof Showtek de enigste is die zulke tracks maakt...

Showtek maakte zo een track ja, Moet je daarom zo haat achtig doen? Ik bedoel iedereen vind die track niet goed! Ge kunt er niet over blijven "zagen" Als Dj maak je goede tracks en slechte.. Dit was dus een slechte. Hij geeft tenminste niet op!
Ge kunt ook zeggen, Hij maakt hardstyle Commercieler. Dus ook Populairder, want iedereen begint er naar te luisteren. Is dat zo erg? .. Het is en blijft een Dj
Terwijl TMF kan zeggen wat ze willen. Ik vind hardstyle moet niet uitgezonden worden op TV,Dan krijg je een hele stormloop op feesjes, waardoor de harde kern niet meer kan gaan omdat alles uitverkocht is.. Dat vind ik namelijk erger ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet waar dat showtek bashen vandaan komen.
Ze maken harde muziek. Harder als menig scantraxx plaat, toch hoor ik nooit iemand zeggen scantraxx is kut. veeeel te commerciel. Het DMW label is gewoon snoeihard en bijna alle releases zijn gewoon top :).
Sommigen hebben ook niet helemaal door dat een plaat als apologise niet voor hun is gemaakt. Showtek had apologise beter onder een alias uit kunnen brengen.

Maar wat een doos die presentatrice....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens voor een gedeelte. Ik vind wel dat Showtek prima een kans heeft om het recht te zetten, want iedereen verdient meerdere kansen. Zoals ze het hier hebben aangepakt: prima! Had het niet anders willen horen! Dus wat dat betreft verdient het ook wel respect, ik bedoel op TMF dit even doen is ook niet niets.

En die presentatrice moet echt even minder cool worden en gewoon dingen inlezen van te voren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 17:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weer echt TMF niveau :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou me niet zo druk maken om dit gedoe met die tomatenplukkers. Die gasten maken zo'n plaatjes om in de discotheek te draaien voor volk van 16 wat dan helemaal uit hun dak gaat. TMF en het Br3eZah volk zal naar mijn mening toch nooit zo'n fan worden van hardstyle zoals ze toen met jump en nu met electro zijn, ik denk dat de muziek daar te hard voor is.
En bovendien, de echte hardstyle feesten zijn voor 18+ dus daar komt zo'n volk niet.
Dus ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je iets tegen 16 jarige Tim? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ligt eraan Dennis, drink je met uitgaan altijd breezer, wijn-cola of zoete witte wijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bier! Geen andere rotzooi..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2009 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Bier! Geen andere rotzooi..

geen bacardi :huh:?
Ben zelf niet echt een bierfanaat. Heb een hekel aan de hele avond aan de tap. En bier drinken omdat het 'mannelijk' is doe ik niet aan :').
Als ik dan toch bier drink, ijs-koude corona met een citroen erin :love:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen