Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:

Eindelijk! Vind deze zo vet he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 11:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Voor degenen die het gisteren gemist hebben, de line-up voor de Spoontech stage op Fatality is aangekondigd en das een beste :D Wie zien we daar? :cool:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darycka schreef:
Wie zien we daar? :cool:

Veel Hardtraxxers sowieso. Ik hoop trouwens dat jullie een gunstig plaatsje krijgen in de time table :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

100% aanwezig. Grootste gedeelte vd dag op stage 4 uiteraard. Erg gaaf om Vazard zowel solo als met Delete te mogen zien. Kijk er nu al heel erg naar uit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heel sick, was niet meer van plan zo'n berg festivals te bezoeken maar dit gaat er zeker van komen, echt vet! Nu hopen dat ze niet worden weg gestopt in een suf partytentje ofzo :$

Iemand vorig jaar geweest die weet hoe area 4 er uit zag??
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja heel sick, was niet meer van plan zo'n berg festivals te bezoeken maar dit gaat er zeker van komen, echt vet! Nu hopen dat ze niet worden weg gestopt in een suf partytentje ofzo :$

Iemand vorig jaar geweest die weet hoe area 4 er uit zag??

Als ik het goed heb waren er vorig jaar maar 3 areas
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga hier zeker een kijkje nemen als ik een kaartje weet te bemachtigen voor Fatality. Ben benieuwd. Vooral omdat ik me nog niet heel erg verdiept hebt in deze scène.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gruwelijke line up. Sowieso aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er was vorig jaar inderdaad geen vierde stage. Maar als hij net zoals de tweede of derde wordt ben ik tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut aanwezig. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 13:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Merk op dat Sasha F niet op de line-up staat vermeld. Is hij nog wel bij Spoontech?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Merk op dat Sasha F niet op de line-up staat vermeld. Is hij nog wel bij Spoontech?

Na zn set op BP 2 jaar geleden snap ik dat wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
iRon schreef:
Merk op dat Sasha F niet op de line-up staat vermeld. Is hij nog wel bij Spoontech?

Na zn set op BP 2 jaar geleden snap ik dat wel

Ja, die man heeft volgens mij nog niet zelf iets gedaan terwijl ie al wat jaartjes meeloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vyral schreef:
Ik hoop dat m'n nieuwe EP (13 maart releasedate) je wel bevalt :) Previews binnenkort online. Fijne avond


13 maart nieuwe release van Vyral :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat Unkind nog even verteld wordt dat het dan wel de bedoeling is om je label te steunen als je ergens draait in plaats van je Italiaanse vriendjes. Anders had die net zo goed naar Gearbox kunnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ik hoop dat Unkind nog even verteld wordt dat het dan wel de bedoeling is om je label te steunen als je ergens draait in plaats van je Italiaanse vriendjes. Anders had die net zo goed naar Gearbox kunnen gaan.

Manuel van The Purge zei dat Vazard Unkind hier al op had aangesproken. Schijnt idd dat ie goed bevriend is met de gasten van Malice en daarom vaak Malice tracks draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
iRon schreef:
Merk op dat Sasha F niet op de line-up staat vermeld. Is hij nog wel bij Spoontech?

Na zn set op BP 2 jaar geleden snap ik dat wel

Schijnt dat 'ie laatst op een klein feest in Finland enkel Gearbox meuk draaide. Dan snap ik ook wel dat 'ie weg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Schijnt dat 'ie laatst op een klein feest in Finland enkel Gearbox meuk draaide. Dan snap ik ook wel dat 'ie weg is.


Dit is wel een mooi voorbeeld hiervan. Gewoon een standaard raw setje.



Blij dat die er niet bij is op Fatality. Als die nou gewoon een setje zou draaien met zijn eigen Spoon releases, was het een ander verhaal geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man wat triest, zoals hierboven al gezegd wordt; setje met eigen Spoontech materiaal + oude Tillt platen zouden veel interessanter zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van wat ik tot nu toe heb gehoord van Unkind, vind ik hem sowieso erg buiten de boot vallen binnen Spoontech. Zeker als je kijkt wat voor sfeervolle stijl de andere artiesten hebben. 2 jaar geleden had je nog Hardstyle Mafia als laatste act, met daarvoor Main Concern. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 16:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Thommy schreef:
Ik hoop dat Unkind nog even verteld wordt dat het dan wel de bedoeling is om je label te steunen als je ergens draait in plaats van je Italiaanse vriendjes. Anders had die net zo goed naar Gearbox kunnen gaan.

Manuel van The Purge zei dat Vazard Unkind hier al op had aangesproken. Schijnt idd dat ie goed bevriend is met de gasten van Malice en daarom vaak Malice tracks draait.


Dat eerste deel heb je verkeerd begrepen denk ik, Manuel heeft zoiets niet gezegd :P Daarnaast is Spoontech ook wat het vandaag de dag is omdat artiesten de vrijheid krijgen te doen en laten wat ze willen, die artistieke vrijheid is enorm belangrijk, dus zoiets zal nooit gezegd worden :)

Over de situatie rondom Sasha F kan ik trouwens kort zijn, hij staat inderdaad niet meer onder contract bij Spoontech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik las in het Loudness topic dat hij twee tracks draaide van Gearbox? Mocht dat echt zo zijn, serieus gaan we daar al moeilijk over doen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik las in het Loudness topic dat hij twee tracks draaide van Gearbox? Mocht dat echt zo zijn, serieus gaan we daar al moeilijk over doen >.<


Nou, hij had volgens mij van te voren gezegd dat het een "massive Spoontech set" zou worden. Dan kan ik me voorstellen dat je enigzins teleurgesteld bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2017 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik las in het Loudness topic dat hij twee tracks draaide van Gearbox? Mocht dat echt zo zijn, serieus gaan we daar al moeilijk over doen >.<


Nou, hij had volgens mij van te voren gezegd dat het een "massive Spoontech set" zou worden. Dan kan ik me voorstellen dat je enigzins teleurgesteld bent.


Tjah, dan wel.
Hij zegt overigens op FB dat het aan de apparatuur lag xd
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen