Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 13:38 
 
Hardtraxxer

MrBunni schreef:
Iemand enig idee waar de setjes van Decibel 2016 blijven :whistle:?
Vorig jaar stond alles er de dag erna al op.

Ik keek toevallig net even op SoundCloud; de eerste twee setjes (Sub Zero Project & Delete) staan er inmiddels op :P
(dus de rest zal wel volgen :) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 16:00 
 
Hardtraxxer

vuxajoro schreef:
MrBunni schreef:
Iemand enig idee waar de setjes van Decibel 2016 blijven :whistle:?
Vorig jaar stond alles er de dag erna al op.

Ik keek toevallig net even op SoundCloud; de eerste twee setjes (Sub Zero Project & Delete) staan er inmiddels op :P
(dus de rest zal wel volgen :) )


Zijn er allebei al weer afgehaald zie ik, gelukkig de set van Delete nog kunnen downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 23:44 
 
Artiest

Rickzel schreef:
Beetje een random vraag, maar k heb wel eens gelezen dat voetballers hun benen (extra goed?) verzekeren voor het geval er iets mee gebeurt.

Komt dit ook voor bij (grote) dj's? Als Headhunterz of Hardwell met hun handen onder een stoomwals terecht komen, zouden ze daar een speciale verzekering voor hebben? :lol:

Even mijn brainfart van de dag delen :P


Dit klopt.

Mijn ouders zijn beide pianisten en hebben hun vingers bijvoorbeeld verzekerd. Je kan zelfs per vinger een verzekering afsluiten (als je geld te veel hebt).

Zo heeft mijn vader bijvoorbeeld een collega die saxofonist is, en die heeft zijn vingers + mond/gebit verzekerd. :)

Alles valt te verzekeren, zolang je maar betaald xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha grappig, dan kan het haast niet anders dan dat veel grote Dj's dit ook doen. Had niet gedacht dat er nog iemand met een serieus antwoord op kon komen, thanks he :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 11:20 
 

Misschien dat sommige DJ's het doen, maar mij lijkt het echt totaal overbodig dat je zoiets gaat verzekeren als je al miljoenen op de bank hebt staan.

Lijkt mij eerder iets voor muzikanten die echt afhankelijk zijn voor het uitvoeren van hun vak voor hun inkomen, zij zijn zo gedekt voor inkomensverlies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ja zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben. Zou echt wel eens willen weten welke Dj's zichzelf al financieel onafhankelijk hebben gewerkt.
Radical bijvoorbeeld, zou hij miljonair zijn? Lijkt me niet toch? En Noisecontrollers?

Heady kan ik me enigszins voorstellen, maar we zullen het nooit zeker weten denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miljonairs? Nee denk ik niet maar ze hebben wel wat tonnen.
Heady vroeg volgens mij per uur iets van 7500,- toen hij in de hs scene zat. Maar daar gaat nog een hoop van af natuurlijk, bookingsfee , belasting, toeslagen noem het maar op.

Ik denk dat RR dat bedrag nog niet haalt en van NC durf ik het niet te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ik denk dat RR dat bedrag nog niet haalt


RR doet vaak meerdere boekingen op een weekend (als hij niet ver weg in het buitenland zit) dus dat tikt ook wel aardig aan dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je moet niet vergeten dat DJs geen recht op pensioen hebben en dat dus helemaal zelf moeten opbouwen.
Ik neem aan dat boekingskantoren ze hierin begeleiden.

Maar RR zal wel richting de miljoen gaan hoor. Zoveel merchandise, boekingen, sponsorcontracten etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2016 18:03 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

@Defqon 4 life, gewoon lekker afwachten totdat je wat ouder bent. Weet niet of zoiets als Lunenburg kelder nog bestaat, dat was altijd de place to be toen ik 12-14 was. Goede ouwe tijden, maar dat is een ander verhaal.

Succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 09:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Je moet niet vergeten dat DJs geen recht op pensioen hebben en dat dus helemaal zelf moeten opbouwen.
Ik neem aan dat boekingskantoren ze hierin begeleiden.

Ik weet niet precies wat je voor werk doet maar ik zou mijn hoop niet teveel vestigen op een leuk pensioen later. Doe mij dan maar dat miljoen en de wereld gezien hebben. Knoop ik de endjes zelf wel aan elkaar later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ligt het aan mij of heeft RR- Brutal 5.0 dezelfde vocals als Activator & Ivan Carsten ft. Nikkita - Brutal (uit 2014)?

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ligt aan jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Het ligt aan jou


Oke niet woord voor woord maar zeker delen + zelfde stem toch? Of moet ik mijn oren uitspuiten xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Delt-A schreef:
Het ligt aan jou


Oke niet woord voor woord maar zeker delen + zelfde stem toch? Of moet ik mijn oren uitspuiten xd ?


Keertje Beter Horen zou geen slecht idee zijn haha :P Brutal 5.0 is iig zeker niet Nikkita. Daarnaast zijn de vocals van 5.0 ook speciaal voor die track ingesproken. Enige wat ik een beetje hetzelfde vind is het filtertje wat over de vocalen heen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kickz For Chickz... :cry:

Nu is het dieptepunt toch wel een keer bereikt he qua artiestennamen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
Kickz For Chickz... :cry:

Nu is het dieptepunt toch wel een keer bereikt he qua artiestennamen?


Hardstyle alias van Girls Love DJs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstyle Bitches hun nieuwe act? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom dragen alle dj's tegenwoordig een pet? Gewoon een willekeurige rage die weer overwaait? Zelfs op binnenfeesten en in tenten zie ik dat artiesten vaak een snapback ophebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Waarom dragen alle dj's tegenwoordig een pet? Gewoon een willekeurige rage die weer overwaait? Zelfs op binnenfeesten en in tenten zie ik dat artiesten vaak een snapback ophebben.


Weet niet of mijn mening als zolderkamer/amateur dj er toe doet, maar heb een stuk of 5 keer mogen draaien voor publiek, en omdat je tekeer gaat als een idioot zweet je als een otter. Een pet werkt als een soort zweetband, scheelt je heel wat over je hoofd heen wrijven :P (daarom vind ik een pet dragen op feesten ook chill, warm heb je het toch wel)

Maar denk vooral dat ze het gewoon mooi vinden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2016 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Waarom dragen alle dj's tegenwoordig een pet? Gewoon een willekeurige rage die weer overwaait? Zelfs op binnenfeesten en in tenten zie ik dat artiesten vaak een snapback ophebben.


Promotie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is marketing. Zelfde reden dat een boel DJs beats gebruiken. Ze toucheren daar gewoon een commissie voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Is marketing. Zelfde reden dat een boel DJs beats gebruiken. Ze toucheren daar gewoon een commissie voor.


Vergeet niet dat het over het algemeen "eigen" snapbacks zijn en dat het dragen er van een mooi extra reclamekanaal is om er meer te verkopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PDF splitter gebruiken (internet). Hou je zelf bijv pagina 1 tm 3 en geef je pagina 4 weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2016 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thijsert schreef:
Stel je hebt een PDF met 4 kaartjes voor een feest, want is dan de makkelijkste manier om hier 1 kaartje (online) van te verkopen? Zegmaar dat ik die een soort van uit het PDF knip :huh:

Als je ticketswap gebruikt kun je volgens mij het hele bestand (met de 4 tickets) uploaden en dan 1 ervan uitkiezen.

Anders inderdaad pdf splitter googlen
Vorige  1 ... 478, 479, 480, 481, 482, 483, 484 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen