Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet er iemand een goede da Tweekaz track zonder badeentjes en ander kermis gedoe die ik misschien kan waarderen??

Binnenkort Hard Bass warm-upje maken en moet dan toch echt wel voor elke artiest 1 track hebben, was serieus nog makkelijker om een vette Rebelion track te vinden. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Weet er iemand een goede da Tweekaz track zonder badeentjes en ander kermis gedoe die ik misschien kan waarderen??

Binnenkort Hard Bass warm-upje maken en moet dan toch echt wel voor elke artiest 1 track hebben, was serieus nog makkelijker om een vette Rebelion track te vinden. >.<


Voornamelijk hun spul van voor 2011 wel eigenlijk. Maar probeer Break The Spell Eye of the Flashback edit eens of anders Da Tweekaz Ft Elke Diels - Letting Go of Little Red Riding hood, Celebration of Sin, Zero Fucks Given, Hewwego. Die hebben niet te veel toetsers en bellen maar wel lekkeere melodien of stijtlje :) Kan zo nog wel doorgaan, doe ff bericht anders via fb
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Weet er iemand een goede da Tweekaz track zonder badeentjes en ander kermis gedoe die ik misschien kan waarderen??

Binnenkort Hard Bass warm-upje maken en moet dan toch echt wel voor elke artiest 1 track hebben, was serieus nog makkelijker om een vette Rebelion track te vinden. >.<


Voornamelijk hun spul van voor 2011 wel eigenlijk. Maar probeer Break The Spell Eye of the Flashback edit eens of anders Da Tweekaz Ft Elke Diels - Letting Go of Little Red Riding hood, Celebration of Sin, Zero Fucks Given, Hewwego. Die hebben niet te veel toetsers en bellen maar wel lekkeere melodien of stijtlje :) Kan zo nog wel doorgaan, doe ff bericht anders via fb

Doe dan de originele maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klopt originele is heel vet , vooral de melodie maar die heeft dus die lead wat veel mensen als kermis fluitje zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nothingness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt het dat Requiem wordt geghost en zoja door wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Weet er iemand een goede da Tweekaz track zonder badeentjes en ander kermis gedoe die ik misschien kan waarderen??

Binnenkort Hard Bass warm-upje maken en moet dan toch echt wel voor elke artiest 1 track hebben, was serieus nog makkelijker om een vette Rebelion track te vinden. >.<


Die nieuwe met Sub Zero Project is 1 januari uit, niet zoveel toeters en bellen en een prima plaatje imo.
Persoonlijk vind ik Rest of Your Life remix ook een vrij laag kermisgehalte hebben. Van het oudere spul is Dance Like A Pro (Da Tweekaz NES Mix) vet, maar wel hoog kermisgehalte :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Weet er iemand een goede da Tweekaz track zonder badeentjes en ander kermis gedoe die ik misschien kan waarderen??


Rest Of Your Life Remix of een wat recentere: Full Control.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanksss, ik duik youtube wel even in om jullie suggesties te beluisteren :thumbsup:

Nothingness was ik totaaaal vergeten, die vond ik toen de tijd ook behoorlijk vet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Weet er iemand een goede da Tweekaz track zonder badeentjes en ander kermis gedoe die ik misschien kan waarderen??

Binnenkort Hard Bass warm-upje maken en moet dan toch echt wel voor elke artiest 1 track hebben, was serieus nog makkelijker om een vette Rebelion track te vinden. >.<


Deze vind ik zelf tof en zijn zonder badeenden.

Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
Pegboard Nerds ft. Elizaveta - Hero (Da Tweekaz 'Guitar Hero' Mix)
Da Tweekaz ft. Oscar - Break the spell (Original of Eye of the flashback edit)
Da Tweekaz & In-Phase - Don't Stop
Da Tweekaz - Nothingness
Darren Styles & Re-Con ft. Matthem Steeper - Rest of your life (Da Tweekaz remix)
Da Tweekaz & Josh & Wesz - Catch the light
Da Tweekaz & Neilio - Freedom
Coone ft. Scope DJ - Traveling (Da Tweekaz remix)
Calvin Harris ft. Ellie Goulding - I Need Your Love (Da Tweekaz Bootleg)
Coone - Million Miles (Da Tweekaz remix)
Da Tweekaz ft. MC V - Zero Fucks Given
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2016 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wie weet maken jullie me nog fan van da Tweekaz :lol: Zit genoeg tussen wat prima te pruimen is inderdaad!! Ben denk ik een klein beetje bevooroordeeld als het over die gasten gaat :$ >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2016 02:25 
 
Hardtraxx Addict

Da Tweekaz - Ultima Angeli Domini :love:

Da Tweekaz - Daydre4m
Da Tweekaz - The Past
Da Tweekaz - Edgez
Da Tweekaz - Club Whiplash
Da Tweekaz - Funky Get Looze
Da Tweekaz - Da Bomba
Deepack vs The Prophet - Stampuuh! (Da Tweekaz Beukehh Remix)
Wasted Penguinz & Da Tweekaz - Island Refuge

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2016 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is toch het eerdere alias van Devin Wild?

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2016 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik denk dat hij al actief bezig was met produceren op 13 jarige leeftijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben van de week pas achter het bestaan van het nummer Audiofreq ft. Geck-E - Mutate weten te komen. Nou vroeg ik me af of er nummers zijn die ongeveer vergelijkbaar zijn, of andere dj's die dit soort nummers maken. Alvast bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ik ben van de week pas achter het bestaan van het nummer Audiofreq ft. Geck-E - Mutate weten te komen. Nou vroeg ik me af of er nummers zijn die ongeveer vergelijkbaar zijn, of andere dj's die dit soort nummers maken. Alvast bedankt.


Nummers van Activator onder het ACTI alias de laatste jaren, wat hij 'subground' noemt. Sowieso verder nog veel spul wat tijdens Qult gedraaid wordt. Zowel Geck-O als Audiofreq hebben daar ook wel sets gedraaid.



Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Dit vond ik persoonlijk een fijne megamix. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2016 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Final Megamix heb ik toen inderdaad ook eens geluisterd. Nog maar eens een keertje doen. En voor de rest even het internet afspeuren of er nog iets interessants bij zit. Thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand enig idee wat er is gebeurt met de Beat Providers - firebird versie van de Feesfabriek ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 21:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Iemand enig idee wat er is gebeurt met de Beat Providers - firebird versie van de Feesfabriek ?

Waren ze die niet (deels) kwijtgeraakt waardoor ze hem opnieuw gemaakt hebben?
Blijft hoe dan ook zonde, die Feestfabriek versie blijft vetter dan de gereleasde...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2016 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vgm konden ze het over bepaalde dingen niet eens worden en is er daarom een E-Force edit uitgekomen, en een andere versie, maar neit die van Feestfabriek als ik het me goed herinner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2016 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ik ben van de week pas achter het bestaan van het nummer Audiofreq ft. Geck-E - Mutate weten te komen. Nou vroeg ik me af of er nummers zijn die ongeveer vergelijkbaar zijn, of andere dj's die dit soort nummers maken. Alvast bedankt.


Geen individuele nummers die me te binnen schieten, maar sowieso Geck-o's laatste 2 albums en The Funky Cat in de gaten houden. De volgende Geck-o release op The Funky Cat ligt zeker in dat straatje - wordt binnenkort aangekondigd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2016 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van welke hardstyle plaat is deze ook alweer van afgeleid?

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2016 14:24 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2016 17:41 
 
Hardtraxx Newbie

Ik wil graag een Defqon foto op Canvas laten afdrukken.
Nu staat het defqon logo in de onderhoek.
Heeft iemand enig idee hoe je die kan verwijderen?
Vorige  1 ... 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen