Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 11:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ik moet zeggen dat afgelopen zaterdag op Masters het geluid ook in nagenoeg iedere zaal hard en zuiver was. Vooral de 'industrial' en early zaal.


Voor detest (weet niet meer wie er draaide) waren ze echt enorm aan het sukkelen met het geluid, wall of base, klonk nergens naar. Toen Detest begon was het wel weer terug in orde. Verder het beste geluid: Lotto-arena (2e zaal sportpaleis) heeft ontzettend goed geluid. Daarnaast is het in de 013 en klokgebouw ook heel dik. Beste geluid wat ik ooit heb gehoord was de tijdmachine stage op q-base 2016, maar das geen toko natuurlijk :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 12:45 
 
Hardtraxxer

Heb nog niet zoveel toko's bezocht, maar ik vind P60 en HMH beide wel echt goed geluid hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2017 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb in de HMH het beste geluid gehoord qua vaste toko's. Daarnaast was de Theracords Bunker op Q-BASE 2015 ook heel erg goed :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HMH, Factory010, Matrixx en Outland. Helaas dat de laatste 2 genoemde dicht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beste geluid dat ik tot nu toe heb gehoord was in de Theracords bunker tijdens Q-base 2015 (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
HMH, Factory010, Matrixx en Outland. Helaas dat de laatste 2 genoemde dicht zijn.


Factory010? Ben daar nooit echt onder de indruk geweest van het geluid. Welk(e) feest(en)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ivey Jones schreef:
HMH, Factory010, Matrixx en Outland. Helaas dat de laatste 2 genoemde dicht zijn.


Factory010? Ben daar nooit echt onder de indruk geweest van het geluid. Welk(e) feest(en)?


Rotterdamse Rave, durf niet met zekerheid te zeggen of hun een eigen geluidsysteem hebben. Weet dat de Maassilo leeg word verhuurd aan organisatie's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Rotterdamse Rave UK special in de Maassilo vond ik het geluid echt tegenvallen in de main zaal. Zou kunnen dat ze voor Factory010 iets beters geregeld hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Beste geluid dat ik tot nu toe heb gehoord was in de Theracords bunker tijdens Q-base 2015 (L)


Oef, dit!! Ziggodome is ook altijd top (gvd wat een heerlijk geluid op qapital)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2017 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Met Rotterdamse Rave UK special in de Maassilo vond ik het geluid echt tegenvallen in de main zaal. Zou kunnen dat ze voor Factory010 iets beters geregeld hadden.


ik vind het geluid soms ook erg tegen vallen in de Maassilo, met name ook in op de main. RR in de Factory010 zijn de keren dat ik ben geweest erg goed bevallen qua geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 17:59 
 
Hardtraxx Addict

Is er iemand die weet wat de planning is van de nieuwe Blademasterz platen? Ik vind ze erg vet, maar kan echt helemaal niks van een release of intentie om te releasen vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Is er iemand die weet wat de planning is van de nieuwe Blademasterz platen? Ik vind ze erg vet, maar kan echt helemaal niks van een release of intentie om te releasen vinden :(

Volgend jaar waarschijnlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 23:09 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
phoenix schreef:
Is er iemand die weet wat de planning is van de nieuwe Blademasterz platen? Ik vind ze erg vet, maar kan echt helemaal niks van een release of intentie om te releasen vinden :(

Volgend jaar waarschijnlijk :P


Niets bekend dus, helaas. Waardeloos release beleid dat ze daar hebben zeg! Heb ook al intens lang moeten wachten op Be Here Now....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet iemand wanneer meestal de line-up van Q-Base wordt bekend gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Weet iemand wanneer meestal de line-up van Q-Base wordt bekend gemaakt?

Voor het feest







Voorgaande jaren op:
25 mei 2016
15 juni 2015
10 juni 2014
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oke, thx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 11:23 
 
Hardtraxx Addict

Iemand die wat meer weet van Atmozfears? Heb afgelopen zaterdag veel nieuwe muziek gehoord van hem, maar hij is al een tijdje rustig op facebook etc. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

Uniforce schreef:
Iemand die wat meer weet van Atmozfears? Heb afgelopen zaterdag veel nieuwe muziek gehoord van hem, maar hij is al een tijdje rustig op facebook etc. :huh:


Misschien, heel misschien is ie dan gewoon druk met muziek maken in plaats van op FB te zitten :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of wellicht even wat minder media aandacht na het conflict. Mogelijk icm het produceren van veel nieuwe muziek voor de zomer ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Nuracore schreef:
phoenix schreef:
Is er iemand die weet wat de planning is van de nieuwe Blademasterz platen? Ik vind ze erg vet, maar kan echt helemaal niks van een release of intentie om te releasen vinden :(

Volgend jaar waarschijnlijk :P


Niets bekend dus, helaas. Waardeloos release beleid dat ze daar hebben zeg! Heb ook al intens lang moeten wachten op Be Here Now....

Ja ik zit namelijk op die blademasterz releases te wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand waarom in Art Of Yellow Minute Creation (Wildstylez Mashup), Art Of Creation op 152 BPM is en Yellow Minute in het tweede 'deel' vervolgens op 155 BPM? Hoe zouden jullie dit oplossen met mixen, zogauw Yellow Minute begint snel 3 BPM vertragen of de volgende track gewoon op 155 BPM inmixen en op dat tempo je mix vervolgen? Ik pitch meestal namelijk geleidelijk vanaf 152/153 BPM naar +- 155 (mainstream) of 158 (raw), maar dan echt om de paar tracks 1 BPM sneller gaan ipv gelijk een stap van 3 te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 23:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon in de eerstvolgende break weer teruggooien naar 153 waar dat soort hardstyle op hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 00:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gewoon in de eerstvolgende break weer teruggooien naar 153 waar dat soort hardstyle op hoort.

Denk dat die track gewoon op 155 BPM geproduceerd is dus dan zal het op een lager BPM denk ik niet mooi klinken. Ditzelfde probleem ga je nu krijgen als je die Phuture Noize platen wil inmixen terwijl je eigenlijk nog niet op 155 BPM wil draaien. Eigenlijk heb je gewoon pech dan en moet je naar 155, vind ik tenminste :P

@Fuzzy het ligt natuurlijk aan de track en hoe ie klinkt op 155 BPM, maar ik zou denk ik zelf de volgende track op 155 BPM inmixen en hem dan gelijk weer terugschuiven naar 153 of wat je ook wilt, mits die met een break begint. Als er gelijk een midintro achteraan komt zal het wel wat vreemd klinken als je hem weer terug schakelt dus dan zou ik idd op 155 doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 00:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
@Fuzzy het ligt natuurlijk aan de track en hoe ie klinkt op 155 BPM, maar ik zou denk ik zelf de volgende track op 155 BPM inmixen en hem dan gelijk weer terugschuiven naar 153 of wat je ook wilt, mits die met een break begint. Als er gelijk een midintro achteraan komt zal het wel wat vreemd klinken als je hem weer terug schakelt dus dan zou ik idd op 155 doorgaan.

Ja oh my god dit bedoelde ik toch vent
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, ik ga eens uitproberen hoe dat klinkt. Op de een of andere manier merk je nauwelijks dat het ineens 3 BPM meer is dus gewoon op 155 verder gaan kan eigenlijk ook best.
Vorige  1 ... 499, 500, 501, 502, 503, 504, 505 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen