Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511 ... 553  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dan heb je het over de promo's in de links, dat is wel een ding natuurlijk wat hier niet mag.

Maar het punt blijft als jij dingen gaat sturen naar willekeurige mensen, ben je zelf verantwoordelijk wat de gevolgen er van zijn. Vooral als het wordt gezien als spam.

Heb jij ook geprobeerd om mensen die je spam sturen te contacten? Je krijgt vaak geen antwoord maar nog een spam mail.

Blijkbaar wil hij niet in die lijst zitten als hij dit meldt dus of die lijst nou zo legitiem is betwijfel ik.
Hij staat gewoon in zijn recht om het hier te posten (de linkjes hadden er natuurlijk wel uit gemoeten jegens de forum regels). Laat het eerder een les zijn en vraag eerst aan de desbetreffende lijst of ze geïnteresseerd zijn voor ze de hele mikmak sturen.

Als je promotie neerlegt bij mensen die er niet in zijn geïnteresseerd bereik je ook niks, Promotie 101.
Voor mijn eigen bedrijf spam ik ook niet mijn videocontent naar mensen om het maar te promoten, ik vraag eerst of ze er geïnteresseerd in zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je hebt je wss destijds bij iemand ingeschreven die promo's van zichzelf doorstuurde. Maar diegene heeft iedereen zijn mailaccount zichtbaar gehouden, zo krijg je dus ook van andere producers misschien wel zo'n promomail!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hou eens op met doen alsof heel Hardtraxx nu massaal die promo's gedownload heeft. Waar gaat het uberhaupt over. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hou eens op met doen alsof heel Hardtraxx nu massaal die promo's gedownload heeft. Waar gaat het uberhaupt over. :lol:


Dit idd

Als NC zijn promo's per ongeluk naar iemand had rondgemaild en iemand dit hier had geplaatst zou (er nog steeds een ban wezen) maar iedereen opeens blij wezen en linkjes vragen via PB, van POATVER KOMT MAAR HIER DR MIT.

Op het niveau waar The Shade zit is het niet echt schadelijk voor een carrière oid. Gewoon een fout van beide kanten die ze nu beiden in het vervolg wss niet meer maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 08:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het gaat toch maar om één promo? Die remix van Venom was al gratis uitgebracht toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:04 
 
Hardtraxx Newbie

PierrePruuk schreef:
Zijn er nog meer mensen die wel eens mails, zoals onderstaande, krijgen met daarin promo's van de meest erbarmelijke c-artiesten? Hoe komen die aan mijn gegevens? Heeft Hardtraxx die soms verkocht of zo?


Fijn dat je dit op deze maniet doet.. Je had mij ook even terug kunnen mailen en dan had ik je mail adress verwijderd. Wat is je mail? Dan verwijder ik hem alsnog zodat je geen "spam" meer krijgt van mijn kant.

Paling schreef:
Het gaat toch maar om één promo? Die remix van Venom was al gratis uitgebracht toch?


Klopt, vandaar dat er bij staat previous release haha :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ow huh dit gaat om The Shade? Dan vind ik 't wel lullig. TS is een toffe peer. :thumbsup:

edit: kijk aan, nette en vlugge reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Sorry dat ik even onderbreek maar ik heb een vraag.

Waarom staat vaak op een mainstage een b2b aangeduid als bijvoorbeeld: Atmozfears & Audiotricz, terwijl het bij de raw vaak is: Rebelion vs. Delete. Moet dat versus stoerder overkomen of zo?


Yep. Zit verder geen verschil in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 09:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een batte is natuurlijk rauwer dan mensen die naast samen optreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Een batte is natuurlijk rauwer dan mensen die naast samen optreden.


je moet je raw wel kunnen verdedigen. dat kan veel beter in een vs. set als je daadwerkelijk wordt aangevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Wow wow wow ik wist niet dat dit serieuze promo's waren (afgelopen 2 jaar geen hardstyle geluisterd). Sorry. Heb ook gewoon de mail gekopieerd met gegevens en al zonder daar bij na te denken.

Desalniettemin blijf ik nieuwsgierig waarom ik opeens in een of andere mailinglist zit en hoe een artiest aan die mailinglist komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 18:34 
 
Hardtraxx Newbie

PierrePruuk schreef:
Wow wow wow ik wist niet dat dit serieuze promo's waren (afgelopen 2 jaar geen hardstyle geluisterd). Sorry. Heb ook gewoon de mail gekopieerd met gegevens en al zonder daar bij na te denken.

Desalniettemin blijf ik nieuwsgierig waarom ik opeens in een of andere mailinglist zit en hoe een artiest aan die mailinglist komt?


Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Het is een lijst waarvan ik weet dat best veel mensen hem gebruiken (deze lijst bestaat overigens al best wel lang, zeker een aantal jaren). Ik heb deze eerst voor een groot deel gefilterd, maar blijkbaar iets gemist. Dus wat is je mail dan zoprg ik dat ik hem eruit haal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 21:40 
 
Hardtraxxer

Zijn de nummers die HHZ een aantal jaar terug heeft gemaakt als Shilo ooit gereleased/weggegeven?

Soundtrack of the Universe vind ik nog steeds zo goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 01:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom is Villain zo populair?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 08:24 
 
Hardtraxx Veteran

Wat vindt jij betere mcs dan??(voor het grote publiek)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijkende naar de grote MC's (Inb4 Villain is een kleine MC :whistle: ) komen ze allemaal met teksten waar je de piemel van uit de broek valt. Vooral DV8 die al 10 jaar hetzelfde roept. Ik zou eigenlijk alleen Da Syndrome kunnen bedenken die beter is, maar dat komt mijn inziens meer door zijn manier van losgaan, dan de sterke of grappige teksten tussendoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het leven zou een stuk mooier zijn zonder MCs...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie veel liever dat dj's zelf de mic pakken eigenlijk. behalve bij Audiotricz. Wat is dat kut zeg, vooral bij UV afgelopen zondag. Handz Up drie keer onderbreken met een geforceerde sitdown >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical wordt je soms ook niet vrolijk van, altijd aan het schreeuwen als een gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:22 
 
Hardtraxxer

Wat mij betreft gaat Marcel van Deepack wat vaker MCen. Gaat hem prima af
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft er hier iemand ooit bij een set gestaan waarbij de MC wat stiller was en gedacht "man, ik was nu zo hyped geweest als een MC nu iets had gezegd"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ruffian is toch mooi, maakt er een feestje van
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ruffian is toch mooi, maakt er een feestje van

Lult alleen iets teveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Heeft er hier iemand ooit bij een set gestaan waarbij de MC wat stiller was en gedacht "man, ik was nu zo hyped geweest als een MC nu iets had gezegd"?

MC's staan er voor de dagjesmensen, niet voor de diehards. Tenminste, zo zie ik het altijd.
Op feesten erger ik me trouwens eigenlijk nooit aan MC's, hoor ze amper.
Vorige  1 ... 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511 ... 553  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen