Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516 ... 552  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Komt er nog een Noisecontrollers album dit jaar of niet? Hij heeft namelijk best aantal ungereleasede platen klaarliggen.


Spirit of Hardstyle album ipv Noisecontrollers ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Komt er nog een Noisecontrollers album dit jaar of niet? Hij heeft namelijk best aantal ungereleasede platen klaarliggen.


In de livestream van de aankondiging van SOH vertelde hij dat hij geen solo album zou uitbrengen dit jaar, maar een SOH album met de andere artiesten.
Al is over dit laatste ook nog niets bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 10:23 
 
Hardtraxxer

Is Noisecontrollers - Space ooit als full gereleased? Ik kan het zo 1 2 3 niet vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

Appelsapman schreef:
Is Noisecontrollers - Space ooit als full gereleased? Ik kan het zo 1 2 3 niet vinden


Echt letterlijk 3 seconde werk >.<

https://www.beatport.com/track/space-or ... ix/3489800
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Appelsapman schreef:
Ik kan het zo 1 2 3 niet vinden


Echt letterlijk 3 seconden werk >.<


So close!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 11:20 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Appelsapman schreef:
Is Noisecontrollers - Space ooit als full gereleased? Ik kan het zo 1 2 3 niet vinden


Echt letterlijk 3 seconden werk >.<

https://www.beatport.com/track/space-or ... ix/3489800


Hmm had zelf op Hardstyle.com en Discogs gekeken maar kon daar niks vinden, anyway thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2017 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er iemand die nog hardstyle cd's heeft die hij niet meer beluistert en wil verkopen? Ik heb nu een auto maar eigenlijk niks om in mijn auto te luisteren. Mijn smaak binnen de hardstyle is vrij breed dus zeg maar wat je eventueel te bieden hebt dan reageer ik wel als ik geïnteresseerd ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou als ik jou was gewoon een nieuwe radio kopen waar je een USB stick in kan doen. Scheelt je uiteindelijk geld en je kunt er veel meer nummers op zetten. Een radio hoef je tegenwoordig ook helemaal niet meer zo duur te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 09:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik zou als ik jou was gewoon een nieuwe radio kopen waar je een USB stick in kan doen. Scheelt je uiteindelijk geld en je kunt er veel meer nummers op zetten. Een radio hoef je tegenwoordig ook helemaal niet meer zo duur te kopen.


ofa een aux aansluiting, zodat je via je telefoon kan afspelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik zou als ik jou was gewoon een nieuwe radio kopen waar je een USB stick in kan doen. Scheelt je uiteindelijk geld en je kunt er veel meer nummers op zetten. Een radio hoef je tegenwoordig ook helemaal niet meer zo duur te kopen.


ofa een aux aansluiting, zodat je via je telefoon kan afspelen.


Dat zou inderdaad ook nog kunnen, maar vind ik de muziek kwaliteit altijd een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 09:27 
 
Hardtraxxer

Je zou ook gewoon zelf wat CD'tjes kunnen branden, is niet zo lastig en hoef je niet telkens flutnummers te skippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 17:59 
 
Hardtraxx Addict

Even een vraag over Epic in Tilburg. Ik en een paar maten willen er over paar maanden heen, maar hoe zit het hier met de grootte van de zaal, hoe is het geluid en drukte etc. Iemand die er meer over weet toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Even een vraag over Epic in Tilburg. Ik en een paar maten willen er over paar maanden heen, maar hoe zit het hier met de grootte van de zaal, hoe is het geluid en drukte etc. Iemand die er meer over weet toevallig?


Het is erg klein. De dansvloer is net zo groot als onze woonkamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is er inderdaad niet bepaalt groot maar normaal valt de drukte wel mee. Het mag in ieder geval niet een rede zijn om niet te gaan. Heb het nog maar één keer echt druk geweten en dat was met Radical Redemption in 2016. Het geluid is er op zich wel te pruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Hoe was Freaqshow afgelopen jaar qua drukte?


In de main zaal was het prima te doen (behalve het halfuurtje rondom de jaarwisseling zelf als iedereen in die zaal wil staan). Daarna verspreid iedereen zich weer over de tribunes en andere zalen, en heb je weer genoeg ruimte. De routes naar de tweede zaal waren in de loop van de nacht wel regelmatig afgesloten omdat die zaal te vol was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer komt er een Hardtraxx app? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 17:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet ook wel gezegd worden dat FQS vrij weinig kaarten waren verkocht volgens mij. Als het dit jaar om wat voor reden harder kan het zomaar veel drukker zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Freaqshow was op papier gewoon stijf uitverkocht. Op de dag zelf was er alleen een enorm aanbod van kaarten op Ticketswap a.g.v. afzeggingen en lege bussen bij vervoermaatschappijen. Toen werden er honderden kaarten aangeboden voor een spotprijsje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja op papier, maar geloof niet dat de capcaiteit voor de Ziggo was gehaald hoor. FQS12 en 13 was het echt een stuk drukker en waren er niet van die kooien midden op de dansvloer. Zelfde met HWS of XQ trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Wanneer komt er een Hardtraxx app? :$


In het verdomme niet te missen CV van onze schepper staat dat meneer goed is met websites maken, maar er nergens wordt vermeld dat hij ook apps bouwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja op papier, maar geloof niet dat de capcaiteit voor de Ziggo was gehaald hoor. FQS12 en 13 was het echt een stuk drukker en waren er niet van die kooien midden op de dansvloer. Zelfde met HWS of XQ trouwens.

Tegenwoordig maken ze (meestal dan) ook extra decks op de eerste ring, wat ook een hoop extra oppervlakte geeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Wanneer komt er een Hardtraxx app? :$


Dat moet je niet willen

Edit: ik dacht dat je een groepsapp bedoelde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wanneer komt er een Hardtraxx app? :$


Dat moet je niet willen


Met pushmelding voor elke comment die geplaatst wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Indy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wanneer komt er een Hardtraxx app? :$


Dat moet je niet willen


Met pushmelding voor elke comment die geplaatst wordt.


"EHRNK heeft een bericht geplaatst in 'Het Grote Paint/Photoshop Spel' topic"

Geen slecht idee tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar die meldingen kun je dan wel uitzetten? Zo'n slecht idee is het toch niet? :whistle:
Vorige  1 ... 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516 ... 552  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen