Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OMG PROJECT ONE HYPEEEEEEEEEEEEE
ALL ABOARDDDDDDDDDDDD
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 17:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Of het is gewoon de eerste video van een reeks fragmenten van eerdere edities?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 17:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kan het niet gewoon Headhunterz vs Wildstylez zijn? Hoeft niet persé een Project 1 LIVE te komen toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Of het is gewoon de eerste video van een reeks fragmenten van eerdere edities?


Kan dat dacht ik eerst ook zoals al hun filmpjes, maar deze is wel heel specifiek en een nieuw jasje van qlimax 2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 18:41 
 

Koen schreef:
wootum schreef:
Of het is gewoon de eerste video van een reeks fragmenten van eerdere edities?


Kan dat dacht ik eerst ook zoals al hun filmpjes, maar deze is wel heel specifiek en een nieuw jasje van qlimax 2016

en zowel wildstylez als headhunterz hebben hem gedeeld dus ik denk zomaar dat er best een hele grote kans is dat ze er ook werkelijk staan, vooral omdat headhunterz hem ook deelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En Project One ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan me inderdaad met zo'n aankondiging als dit niet voorstellen dat Project One er niet zal staan.
En wat vind ik dit ongelovelijk vet zeg!!
Heb ze nooit live mogen meemaken, niet gedacht dat die kans ooit nog te krijgen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 22:32 
 
Hardtraxxer

(wishful thinking)Als ze nu ook nog het qlimax anthem maken :cry: :cry: (/wisful thinking) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Demian schreef:
(wishful thinking)Als ze nu ook nog het qlimax anthem maken :cry: :cry: (/wisful thinking) :P


Noem mij de machinist van de hypte train, maar deze zet ik op een zijspoor (sorry)

dat zie ik echt niet gebeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu wordt mijn droom dat Headhunterz ooit weer een hardstyletrack gaat maken weer een heel klein piepbeetje realistischer. Hypetrain ten top, maar als Headhunterz nu een track zou produceren met die "oude" sound zou dat de hele scene op scherp zetten. Ik hoop daar zo op, want die oude sound is goud. Het is warm, mysterieus, euforisch en hard, allemaal in één. De kicks klinken zoveel voller en ronder. Het heeft naar mijn mening nog altijd de beste ingrediënten van hoe hardstyle moet klinken. Iets wat de meeste euforische en raw hardstyleplaten al een tijdje niet meer hebben imo. De euforische hardstyle is de laatste tijd bijna meer house (zeker met die verschrikkelijke harddrop-meuk) en de raw hardstyle wordt als maar lomper en lomper. Niet dat er geen goede hardstyle meer gemaakt wordt, want er komen nog vaak genoeg heerlijke tracks uit, maar niks wint het van die oude hardstyle-sound als je het mij vraagt.

Maar goed. Nu gaat mijn hoop- en klaagmodus weer uit en ga ik een gat in de lucht springen dat Project One op mijn verjaardag het Gelredome plat gaat draaien. Ik ga die vloer helemaal kapot stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Nu wordt mijn droom dat Headhunterz ooit weer een hardstyletrack gaat maken weer een heel klein piepbeetje realistischer.

Of HHZ een solo track gaat maken weet ik niet, maar ik verwacht minstens wel 1 nieuwe P1 plaat :D
De aanwijzigen dat ze samen in de studio hebben gezeten, zijn er :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Nu wordt mijn droom dat Headhunterz ooit weer een hardstyletrack gaat maken weer een heel klein piepbeetje realistischer. Hypetrain ten top, maar als Headhunterz nu een track zou produceren met die "oude" sound zou dat de hele scene op scherp zetten. Ik hoop daar zo op, want die oude sound is goud. Het is warm, mysterieus, euforisch en hard, allemaal in één. De kicks klinken zoveel voller en ronder. Het heeft naar mijn mening nog altijd de beste ingrediënten van hoe hardstyle moet klinken. Iets wat de meeste euforische en raw hardstyleplaten al een tijdje niet meer hebben imo. De euforische hardstyle is de laatste tijd bijna meer house (zeker met die verschrikkelijke harddrop-meuk) en de raw hardstyle wordt als maar lomper en lomper. Niet dat er geen goede hardstyle meer gemaakt wordt, want er komen nog vaak genoeg heerlijke tracks uit, maar niks wint het van die oude hardstyle-sound als je het mij vraagt.

Maar goed. Nu gaat mijn hoop- en klaagmodus weer uit en ga ik een gat in de lucht springen dat Project One op mijn verjaardag het Gelredome plat gaat draaien. Ik ga die vloer helemaal kapot stampen.


Eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 14:15 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Demian schreef:
(wishful thinking)Als ze nu ook nog het qlimax anthem maken :cry: :cry: (/wisful thinking) :P


Noem mij de machinist van de hypte train, maar deze zet ik op een zijspoor (sorry)

dat zie ik echt niet gebeuren :P


Nee ik ook niet xd maar zou wel geweldig zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 14:33 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Sarabande schreef:
Nu wordt mijn droom dat Headhunterz ooit weer een hardstyletrack gaat maken weer een heel klein piepbeetje realistischer. Hypetrain ten top, maar als Headhunterz nu een track zou produceren met die "oude" sound zou dat de hele scene op scherp zetten. Ik hoop daar zo op, want die oude sound is goud. Het is warm, mysterieus, euforisch en hard, allemaal in één. De kicks klinken zoveel voller en ronder. Het heeft naar mijn mening nog altijd de beste ingrediënten van hoe hardstyle moet klinken. Iets wat de meeste euforische en raw hardstyleplaten al een tijdje niet meer hebben imo. De euforische hardstyle is de laatste tijd bijna meer house (zeker met die verschrikkelijke harddrop-meuk) en de raw hardstyle wordt als maar lomper en lomper. Niet dat er geen goede hardstyle meer gemaakt wordt, want er komen nog vaak genoeg heerlijke tracks uit, maar niks wint het van die oude hardstyle-sound als je het mij vraagt.

Maar goed. Nu gaat mijn hoop- en klaagmodus weer uit en ga ik een gat in de lucht springen dat Project One op mijn verjaardag het Gelredome plat gaat draaien. Ik ga die vloer helemaal kapot stampen.


Eens!


Amen :worship:

Prophet - timemachine, Bioweapon - reloead the Weapon en Blademasterz - Still here etc. zijn heerlijke tracks die de oude sounds weer hebben. dat is hardstyle hoe het hoort te zijn.

Gelukkig dat Q-dance dit nog een groot podium wil geven door P1 op Qlimax te zetten.
wat word dit genieten! :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 20:16 
 
Hardtraxx Addict

Sarabande schreef:
Nu wordt mijn droom dat Headhunterz ooit weer een hardstyletrack gaat maken weer een heel klein piepbeetje realistischer. Hypetrain ten top, maar als Headhunterz nu een track zou produceren met die "oude" sound zou dat de hele scene op scherp zetten. Ik hoop daar zo op, want die oude sound is goud. Het is warm, mysterieus, euforisch en hard, allemaal in één. De kicks klinken zoveel voller en ronder. Het heeft naar mijn mening nog altijd de beste ingrediënten van hoe hardstyle moet klinken. Iets wat de meeste euforische en raw hardstyleplaten al een tijdje niet meer hebben imo. De euforische hardstyle is de laatste tijd bijna meer house (zeker met die verschrikkelijke harddrop-meuk) en de raw hardstyle wordt als maar lomper en lomper. Niet dat er geen goede hardstyle meer gemaakt wordt, want er komen nog vaak genoeg heerlijke tracks uit, maar niks wint het van die oude hardstyle-sound als je het mij vraagt.

Maar goed. Nu gaat mijn hoop- en klaagmodus weer uit en ga ik een gat in de lucht springen dat Project One op mijn verjaardag het Gelredome plat gaat draaien. Ik ga die vloer helemaal kapot stampen.


Had het niet beter kunnen verwoorden.
Goede binnenkomer! Welkom hier :D

Ik kwam in aanraking met hardstyle toen deze set uit kwam:
[zippy]http://www7.zippyshare.com/v/68550192/file.html[/zippy]

In de 6-7 jaar dat ik vrij fanatiek hardstyle geluisterd heb, is er nog niet één set voorbij gekomen wat ik meer waardeer dan deze :loving:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen