Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 02:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om hier even serieus op in te gaan: ik kan z'n standpunt ergens begrijpen. Hoe frustrerend moet het als (toegewijde) artiest wel niet zijn als steeds minder mensen iets geven om je muziek? Het overgrote deel van de mensen (althans zo lijkt het) wil het steeds harder. Als dat als artiest totaal niet je stijl van produceren is kunnen de gemoederen hoog oplopen.

Z'n manier van communiceren vind ik dan wel weer te ver gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 07:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Om hier even serieus op in te gaan: ik kan z'n standpunt ergens begrijpen. Hoe frustrerend moet het als (toegewijde) artiest wel niet zijn als steeds minder mensen iets geven om je muziek? Het overgrote deel van de mensen (althans zo lijkt het) wil het steeds harder. Als dat als artiest totaal niet je stijl van produceren is kunnen de gemoederen hoog oplopen.

Z'n manier van communiceren vind ik dan wel weer te ver gaan.

Eens met dit.

Ik weet overigens niet precies hoeveel die mannen verdienen aan het draaien op feesten, maar ik kan me inbeelden dat ze serieus chagrijnig kunnen worden als ze zien dat bv. een Unresolved of D-Sturb de ene na de andere vrij mooie booking kan scoren. Zou de beste man nog een job hebben naast Dj'en? Ze wonen ook wel op een aanzienelijke afstand dus dat speelt ook al niet echt in hun voordeel lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 11:09 
 
Artiest

De scene ontwikkeld zich gewoon. En daar ben ik blij om. Voor hetzelfde geld was de rauwe tak afgestorven en hadden we nu alleen nog maar WP stijl plaatjes. Ik snap zijn punt ergens wel, maar om het direct weer zo te brengen vind ik ook weer :sick: .

Het draait allemaal om vraag en aanbod, hun hebben de pech dat de vraag naar hun er niet meer zo is. Misschien hadden ze zelf met iets vernieuwend en innovatiefs moeten komen, dan was de vraag naar hun er wellicht nog wel geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals Audiofreq/Atmozfears/Noisecontrollers, die kunnen het allemaal. Dat is de toekomst.

Die maken zowel mierzoete euforische nummers, experimentelere nummers en af en toe een wat steviger nummer.

Hadden de heren van WP zich wat meer weten te onderscheiden en het niet veilig bij hun (toen populaire) stijltje gehouden dan hadden ze nu misschien net zoveel boekingen gehad als bovengenoemden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Radical Redemption:

Citaat:
Goodmorning everyone,

Going to hit the studio again to make that music some colleagues seem to hate, but makes the dance floor go crazy!

Just focus on your own stuff and not the stuff of others, it's all Hardstyle!


https://www.facebook.com/RadicalRedempt ... permPage=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: hierboven al gepost
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha die reactie 'more money for WP' met dat plaatje van stakende canadezen van south park :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Toch wel vrij ironisch dat juist Zatox dit zegt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hypocriet noem ik zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lelijke kinderachtige kut scene is hardstyle geworden zeg :lol: :lol: :lol:
Lachwekkend echt waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Eens met de heer van Wasted Penguinz. Hopelijk sterft de raw snel af, gaan de mondkapjes en legervesten weer snel de kast in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zatox :lol: :lol:

Zatox zegt dus dat hij goeie raw maakt en andere dat ook zouden moeten doen :lol: :lol: raap me op

Radical Redemption schreef:
Goodmorning everyone,
Going to hit the studio again to make that music some colleagues seem to hate, but makes the dance floor go crazy!
Just focus on your own stuff and not the stuff of others, it's all Hardstyle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
De scene ontwikkeld zich gewoon. En daar ben ik blij om.

De scene is aan het afbrokkelen bedoel je. Waar is de tijd gebleven dat het één grote eenheid was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 16:07 
 
Artiest

JeftaElachouri schreef:
Lunatic schreef:
De scene ontwikkeld zich gewoon. En daar ben ik blij om.

De scene is aan het afbrokkelen bedoel je. Waar is de tijd gebleven dat het één grote eenheid was?


Op deze manier is het wel aan het afbrokkelen ja dat wel. Het gedrag van sommige dj's is echt lachwekkend en kinderachtig.

Ik doel er meer op dat het goed is dat er ontwikkeling is, wat denk je hoe de scene was als we nu allemaal 'Melancholia' achtige plaatjes hadden i.p.v. raw, dan was het ook weer niet goed geweest.

Ik ben het met je eens dat er weinig eenheid meer is. En dat 'raw' en 'euphoric' echt gescheiden is, dat vind ik zeer jammer.

Verder vind ik gewoon dat je iedereen in zijn waarde moet laten. Als er dj's zijn zoals RR die succes boeken met hun stijltje die ze hebben, wie zijn andere (collega) dj's om deze personen de grond in te trappen? Ik geef bijvoorbeeld RR geen ongelijk. Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld Frontliner. Dat Summer of Hardstyle gebeuren ligt mij ook niet, maar mij hoor je daar ook niet over zeuren dat Euphoric allemaal hetzelfde is, want dat is het tegenwoordig eigenlijk ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Wat een lelijke kinderachtige kut scene is hardstyle geworden zeg :lol: :lol: :lol:
Lachwekkend echt waar.


Doe nou niet alsof dit soort ongein puur iets van de afgelopen tijd is... Trieste schreeuwers had je 5 jaar geleden ook al, toen de hardstylboys van deze wereld tegen de melodietjes aan het schoppen waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onzin. Niet op zo'n schaal als dat nu gebeurt. Artiesten over elkaar al helemaaaaaaaaal niet.
Kom maar superhard haten op dit maar zie je adam beyer fans al janken op AnD hun facebook dat dat geen techno meer aan is, of een liveact met allemaal rare lampjes gasmaskers en oorlogshelmen?

Desalniettemin, niet de schuld van de artiesten maar gewoon van het volk. Zodra warsjees zn nieuwe act had aangekondigd had je bijna ISIS op zn facebook rondhangen zoveel bommetjes :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

Zodra het publiek weer zoiets heeft van, laat eerst maar eens zien wat voor muziekale toevoeging het heeft ga je dat ook terugzien bij de artiest. Die doen alleen maar wat werkt. En op dit moment werkt het om je of af te zetten bij de RAW hype, of je erin te mengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man man man, erg spijtig dat gedrag van Pontuz. Ik snap de frustratie gedeeltelijk, maar hierbij is het wel, zoals al eerder gezegd, een gevalletje 'de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet'. Waar ik me aan stoor is dat hij de raw of hoe je het ook wilt noemen voor kortzichtig en ongeïnspireerd uitmaakt, terwijl er, zeker een tijdje terug, genoeg copy & paste werk aan de euforische kant plaatsvond, en hier hebben de WP net zo hard deel van uit gemaakt, zoals al eerder gezegd. Maar ja, toen was het niet erg, want destijds was het 'hun kant' die leidend was. Nu dat de rollen deels omgedraaid zijn is het ineens niet meer eerlijk en komt er van dit zielige geklaag.

Daarnaast vind ik hem met z'n post net zo kortzichtig, aangezien hij totaal geen aandacht besteedt aan de opleving van de hardere kant van hardstyle mbt het gebruik van meer genuanceerde kicks en meer sfeer en melodieën, net zoals de meer euforische artiesten destijds ook weer geminderd zijn met het 'verhousen' van hardstyle. Natuurlijk is dit nog weer iets anders dan het krijgen van boekingen, aangezien er vanuit de militanten-kudde inderdaad nog steeds veel vraag is naar wat hij ongeïnspireerde troep noemt, maar ik vind dat je geen recht van spreken hebt als je zelf naar het schijnt geen duidelijk plan voor ogen hebt met waar je heen wilt (zie dan met name de release van Fkn alcoholics), dit maakt een dergelijke post alleen maar hypocrieter.

Klagen en zelfmedelijden helpt niets; zelf consistent kwalitatief sterke tracks gaan maken is in mijn ogen de enige manier om de aandacht weer wat meer richting de euforie te krijgen. Dit lijkt namelijk, naast het uiten van frustratie en hoe scheef ook, het doel van zijn post te zijn als je kijkt naar het ultimatum dat ie zogenaamd stelt. Met dergelijk gedrag krijgen mensen alleen maar een afkeer van je, omdat je jezelf in de hoek waar de klappen vallen drukt, terwijl dit helemaal niet zo hoeft te zijn. Erg sneu
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Onzin. Niet op zo'n schaal als dat nu gebeurt.

Nee logisch, "de scene" is ook veel groter dan 5 jaar geleden :P komen ook heel wat meer mongooltjes bij.

En ik kan oprecht stellen dat ik me geen seconde druk maak over de hoeveelheid :bomb: 'etjes op facebook of de vlaggendragende militanten mondkap debieltjes die je op feesten ziet.

live and let live denk ik dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Onzin. Niet op zo'n schaal als dat nu gebeurt. Artiesten over elkaar al helemaaaaaaaaal niet.
Kom maar superhard haten op dit maar zie je adam beyer fans al janken op AnD hun facebook dat dat geen techno meer aan is, of een liveact met allemaal rare lampjes gasmaskers en oorlogshelmen?


Heb je Nassau Festival een beetje meegekregen? Is dan wel techno vs deephouse, maar op zich ligt dat niet vele malen verder uit elkaar dan WP en Radical.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Luister zelf ook echt stuk minder naar de hardere hardstyle, omdat het me gewoon niet mee boeit. Er zijn weinig talenten bij de raw waarbij ik denk dit wordt iets. Die vallen af zodra de hype stopt. Bij de euforische talenten zie ik veel rek zitten en die komen er denk ik wel. Over 1 a 2 jaar zijn de rollen weer omgedraaid schat ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Eens met de heer van Wasted Penguinz. Hopelijk sterft de raw snel af, gaan de mondkapjes en legervesten weer snel de kast in.

Weet niet wie ik meer sneu vind, jou opmerking of die van pontuz :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Luister zelf ook echt stuk minder naar de hardere hardstyle, omdat het me gewoon niet mee boeit. Er zijn weinig talenten bij de raw waarbij ik denk dit wordt iets. Die vallen af zodra de hype stopt. Bij de euforische talenten zie ik veel rek zitten en die komen er denk ik wel. Over 1 a 2 jaar zijn de rollen weer omgedraaid schat ik.


Precies dit. Over een jaar zitten we weer met zijn allen lekker de euforische hardstyle af te kaffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het valt mij ook op dat Zatox zegt: "The whole scene is so fucked up ... isn't only about the music .. there are many background things that u don't know guys ...''

Vraag me echt af wat er allemaal nog meer gebeurt dat wij niet weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vroegah was alles beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 18:28 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Over 1 a 2 jaar zijn de rollen weer omgedraaid schat ik.

Dat werd door de anti-raw groep 2 jaar geleden ook al voorspeld/gehoopt. Volgens mij wordt raw-hardstyle alleen maar populairder en zijn wij met festivalpensioen als raw veel minder populair is.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen