Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die gast van WP maar een zielig ventje. Gasten als NC & Atmozfears doen t hardstikke goed. Hadden die Zweden maar niet bij hun stijltje moeten blijven en wat meer experimenteren. Maar nu ze zien dat ze daardoor minder populair zijn geworden gaat die gast maar klagen op Facebook.

En over de Raw; er komt nog genoeg mooi spul uit. Maar daarnaast ook een hele hoop simpel spul. En het is nou net dat simpele spul wat nu zo populair is. Betekent toch niet dat de scene naar de klote is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Het valt mij ook op dat Zatox zegt: "The whole scene is so fucked up ... isn't only about the music .. there are many background things that u don't know guys ...''

Vraag me echt af wat er allemaal nog meer gebeurt dat wij niet weten.


Ik denk dat hij op DJ's met een ghost doelt. Vind ik persoonlijk ook zielig :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
RadicelArmy schreef:
Het valt mij ook op dat Zatox zegt: "The whole scene is so fucked up ... isn't only about the music .. there are many background things that u don't know guys ...''

Vraag me echt af wat er allemaal nog meer gebeurt dat wij niet weten.


Ik denk dat hij op DJ's met een ghost doelt. Vind ik persoonlijk ook zielig :thumbdown:


Zatox of DJ's met ghost? ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zatox is ook zielig ja xd DJ's met een ghost ben ik ook echt geen fan van. Zeker niet als ze doen alsof ze het allemaal zelf doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unresolved produceert voor Zatox!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Solutio schreef:
PAYBACK! ‪#‎fuckraw‬


https://www.facebook.com/djsolutio/vide ... 101310395/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2016 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Lenny schreef:
Eens met de heer van Wasted Penguinz. Hopelijk sterft de raw snel af, gaan de mondkapjes en legervesten weer snel de kast in.

Weet niet wie ik meer sneu vind, jou opmerking of die van pontuz :')


Waarom is mijn opmerking nou weer sneu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Waarom is mijn opmerking nou weer sneu?


Lenny schreef:
Hopelijk sterft de raw snel af


Ik wil nu niet de moraalridder uithangen en ik vind het prima als mensen een hekel hebben aan raw maar ik snap niet dat je ergens last van hebt en hoopt dat het afsterft als je er toch niet in geinteresseerd bent. Ik vind dubstep, heavy metal en horrorfilms ook helemaal niks en ik hoop ook niet dat dat afsterft. Ik kijk/luister er gewoon niet naar en ben blij dat mensen er wel van kunnen genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 03:26 
 
Hardtraxx Veteran

De opmars van de raw brengt ook veel ander volk op feestjes. Op Supremacy keek ik me ogen uit naar het aantal paupers dat er rond liep. Ze trokken hun shirt al uit voordat ze uberhaupt de warmte van de zaal konden voelen. De sfeer bij euforische artiesten is naar mijn mening tegenwoordig ook beter. De liefhebbers vallen weer terug op de mainstream. Jammer dat de grote feesten steeds meer in het teken van de raw staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
De opmars van de raw brengt ook veel ander volk op feestjes. Op Supremacy keek ik me ogen uit naar het aantal paupers dat er rond liep. Ze trokken hun shirt al uit voordat ze uberhaupt de warmte van de zaal konden voelen. De sfeer bij euforische artiesten is naar mijn mening tegenwoordig ook beter. De liefhebbers vallen weer terug op de mainstream. Jammer dat de grote feesten steeds meer in het teken van de raw staan.


Dan is er toch gewoon 1 hele makkelijke easy peasy oplossing.

Niet naar Supremacy gaan :P

En heb het al zo vaak gezegd op dit forum, maar vind het ook bizar dat iemand zich zo aan andere mensen kan storen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ben ik ook niet meer van plan. Ik stoor me aan de soort mensen als het de sfeer verpest. Want die pakken alleen maar drugs en staren beetje omzich heen. Dan stoor ik me er wel aan en dan na afloop zeggen ja Warface was de shit. Welke tracks heeft hij dan gedraaid en dan weten ze dat niet eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 12:23 
 
Artiest

Pipa schreef:
Ben ik ook niet meer van plan. Ik stoor me aan de soort mensen als het de sfeer verpest. Want die pakken alleen maar drugs en staren beetje omzich heen. Dan stoor ik me er wel aan en dan na afloop zeggen ja Warface was de shit. Welke tracks heeft hij dan gedraaid en dan weten ze dat niet eens


Laat gewoon iedereen in z'n waarde. Ik weet ook na een feestje niet een hele tracklist van een artiest, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet leuk vond of dat ik geen liefhebber ben??
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ben ik ook niet meer van plan. Ik stoor me aan de soort mensen als het de sfeer verpest. Want die pakken alleen maar drugs en staren beetje omzich heen. Dan stoor ik me er wel aan en dan na afloop zeggen ja Warface was de shit. Welke tracks heeft hij dan gedraaid en dan weten ze dat niet eens


Wat een ongelooflijke onzin. Je hebt het dus pas leuk gehad als je alle plaatjes nog weet? Ik kan bijvoorbeeld naar een DJ gaan waarvan ik geen enkel plaatje ken én nog steeds van de muziek genieten en het leuk hebben met vrienden. Dat jij naar een feest gaat waar je veel geld voor betaald en vervolgens alleen maar op mensen gaat letten die het volgens jou 'niet goed doen', daar irriteer je je ook nog eens aan waardoor je achteraf een kut feest hebt zegt al genoeg. Ik weet wel wie het beter heeft gedaan dat feest, maarja gelukkig ken jij alle plaatjes nog en heb je je even superieur kunnen voelen boven anderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies dit inderdaad... snap echt helemaal niks van die houding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat pipa bedoelt dat die mensen zoveel drugs op hebben dat ze na het feest de halve set niet meer kunnen herinneren, niet per se het feit of ze de titels van de plaatjes kennen. Ik ga vaak zat naar artiesten waar ik (bijna) niets van ken, dan vermaak ik me ook prima, maar het verschil is dat ik dan achteraf wel de set nog kan herinneren, snap je ;) Als Pipa dat bedoelt, ben ik het wel een beetje met hem eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:23 
 
Artiest

En wat dan nog? Als die mensen op die manier van een feest genieten, wie zijn jullie dan om daar iets van te zeggen..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik denk dat pipa bedoelt dat die mensen zoveel drugs op hebben dat ze na het feest de halve set niet meer kunnen herinneren, niet per se het feit of ze de titels van de plaatjes kennen.


Ik snap dat je een mening over het drugsgebruik hebt, maar ik zal nooit snappen hoe het JOUW feest kan verpesten. Alleen maar omdat je je superieur voelt boven die mensen, want zij doen het niet goed of horen er niet thuis. Terwijl de rollen eigenlijk omgedraaid zijn: zij hebben genoten en jij zit alleen maar op andere te letten en hebt een kut feest.. en dan achteraf ook nog die mensen de schuld geven voor jouw zielige gedrag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:43 
 
Hardtraxx Veteran

Precies wat The Skribbeler bedoelt. Het is zeker belangrijk wat voor mensen op het feest komen, dat maakt de sfeer. Als je op een feest bent waar mensen alleen maar vdk zijn, niet los gaan en alleen maar fotos aant maken zijn van elkaar komt dat de sfeer niet ten goede. Die mensen zijn helemaal niet bezig met de muziek. Ik vind sfeer vaak heel belangrijk op een feest! En dat ligt vaak aan het volk dat er komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:46 
 
Artiest

Sfeer kun je zelf ook maken. Als de helft met een telefoon in de hand staat kun je als nog toch gewoon zelf los gaan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Sfeer maak je niet alleen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 13:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kan het wel vinden in wat Pipa zegt hoor. Tuurlijk maak je zelf het feest met je vrienden, maar de algehele sfeer wordt toch bepaald door de overige mensen waar je geen invloed op hebt. Om maar een simpel voorbeeld te noemen, mensen die vrij vooraan staan. Het valt mij vaak op dat toch wel een aanzienlijk deel daarvan vaak stilstaat (maken praatje met vrienden, maken foto's etc.). Als jij dan losgaat en ze per ongeluk aanstoot gaan ze soms nog moeilijk doen ook. Dan vind ik dat je maar wat meer richting de zijkanten moet gaan of naar achteren. Daar is immers ruimte genoeg en stoort het mensen ook niet dat je de hele tijd stil staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terrordrang schreef:
The Skribbler schreef:
Ik denk dat pipa bedoelt dat die mensen zoveel drugs op hebben dat ze na het feest de halve set niet meer kunnen herinneren, niet per se het feit of ze de titels van de plaatjes kennen.


Ik snap dat je een mening over het drugsgebruik hebt, maar ik zal nooit snappen hoe het JOUW feest kan verpesten.

Zo had ik hem nog niet gelezen. Hoewel ik wel vind dat wanneer je een bijrol hebt in The Walking Dead, dat niet echt bevorderlijk is voor de sfeer.

Ooit 1x meegemaakt op Pandemonium, daar werd echt zo belachelijk veel gesnoept dat het na 4 uur oprecht op een Zombienation leek, ging echt helemaal nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij blijft maar doorgaan >.<
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 15:54 
 
Hardtraxxer

De WP hebben nu al meer aandacht gekregen dan in 2015. Ik denk dat hij zo ook een beetje redeneert...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 17:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Sfeer kun je zelf ook maken. Als de helft met een telefoon in de hand staat kun je als nog toch gewoon zelf los gaan??

Heb je ook helemaal gelijk in en een feest wordt niet verpest door mensen die met hun telefoon in hun staan (heeft andere oorzaken mocht een feest verpest worden). Maar het is toch duidelijk dat wanneer een hele zaal lost gaat/mee schreeuwt met vocalen, dat dan de energie/vibe in een zaal vele malen beter is. Dat je om je heen kijkt en een glimlach op je gezicht krijgt omdat je de hele zaal op en neer ziet gaan (ongeacht de muziek, DJ, kleding die iedereen aan heeft of juist niet).
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen