Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie sfeer maakt een feest natuurlijk wel beter. Maar stil staande klapkaken die hun shirt uit hebben en op hun telefoon kijken maken mijn feest ervaring niet slechter. (mits ze niet lastig doen natuurlijk, dat is een ander verhaal, maar is mij nog niet vaak overkomen in ieder geval)

Denk dat je het meer zo moet zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 17:30 
 
Artiest

wootum schreef:
Lunatic schreef:
Sfeer kun je zelf ook maken. Als de helft met een telefoon in de hand staat kun je als nog toch gewoon zelf los gaan??

Heb je ook helemaal gelijk in en een feest wordt niet verpest door mensen die met hun telefoon in hun staan (heeft andere oorzaken mocht een feest verpest worden). Maar het is toch duidelijk dat wanneer een hele zaal lost gaat/mee schreeuwt met vocalen, dat dan de energie/vibe in een zaal vele malen beter is. Dat je om je heen kijkt en een glimlach op je gezicht krijgt omdat je de hele zaal op en neer ziet gaan (ongeacht de muziek, DJ, kleding die iedereen aan heeft of juist niet).


Ja tuurlijk, daar heb je ook gelijk in hoor.

Maar ik zie ook vaak zat dat mensen die vdk zijn, de 'warface en radical soldiers' en t-shirt loze anabolen figuren die ook net zo hard los gaan en genieten.

Vind dat wat Pipa zegt een beetje kort door de bocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Het volk wat op feestjes afkomt vind ik persoonlijk belangrijk. Neem bijvoorbeeld Hardstyle Mafia op Loudness. Die mensen kwamen voor de muziek en je hebt gewoon een band met heel de zaal omdat iedereen intens geniet. Dat maakt feest zoveel mooier. Eerst had ik precies zelfde van veel raw feestjes. Sfeer optimaal en dan is het stuk vetter want word je in mee genomen. Als veel mensen om je heen stilstaan heel de tijd, heeft dat zeker invloed op je feest vind ik persoonlijk! En dat zie ik steeds meer bij de raw dat het volk gewoon niet meer echt voor muziek komt en die kunnen nuchter het niet naar hun zin hebben. Dan bedoel ik een groot deel. Er zijn er nog wel genoeg die helemaal op en top raw zijn die wel bevorderend voor de sfeer zijn en los kunnen gaan zonder drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2016 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het ook wel eens met Pipa. Ik probeer me niet te veel aan te trekken van anderen om me heen, maar als iedereen ram van de kaart is wordt de sfeer niet altijd beter. Vooral als je zelf nuchter bent lijkt het altijd veel erger. En ik heb zeker geen problemen met de mensen die als een gek los gaan, maar wel met mensen die om zich heen staan te staren en niet meer weten waar ze zijn. Dan kun je net zo goed thuis blijven en een sixpack pillen achterover drukken.

Maar goed, we zijn heel ver afgedwaald xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja dat is het mooie van een discussie topic he, kun je ongegeneerd afdwalen. Zie het nog wel gebeuren dat we vanaf een Wasted Penguinz statement bij het Palestina conflict terecht komen met ons geblaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Maar goed, we zijn heel ver afgedwaald xd

Dit is toch juist niet erg in een discussie topic? Als iemand terug wil naar het WP statement kan je gewoon zeggen 'maar om er even op terug te komen...' klaar :P Als het op deze wijze ontwikkelt vind ik het een prima gang van zaken in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stilstaan vind ik nog niet zo'n probleem, als aan die mensen maar te zien is dat ze ervan genieten (op hun manier). Waar ik me wel aan stoor zijn van die gasten waarvan ik soms het idee krijg dat ze naar feestjes gaan om voor zichzelf/anderen te bewijzen dat ze stoere boys zijn, maar vervolgens niet weten waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn (icm met drugs), wat dan resulteert in irritant en sfeerbedervend gedrag in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2016 20:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Stilstaan vind ik nog niet zo'n probleem, als aan die mensen maar te zien is dat ze ervan genieten (op hun manier). Waar ik me wel aan stoor zijn van die gasten waarvan ik soms het idee krijg dat ze naar feestjes gaan om voor zichzelf/anderen te bewijzen dat ze stoere boys zijn, maar vervolgens niet weten waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn (icm met drugs), wat dan resulteert in irritant en sfeerbedervend gedrag in mijn ogen.


Dit ja. Ik ben zelf 1m90 groot en ga naar de fitness, maar als er een paar anabole kleerkasten vlakbij me staan de debiel uithangen en stoer te doen heb ik het daar ook niet mee hoor. Ga ik liever ergens anders staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Wel jammer dat elke DJ nu op Facebook, Instagram, Twitter moet laten zien hoe rauw hij wel niet is. Pls. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2016 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Pontuz Bergman
16 hrs ·
I wonder if you heard about this guy he's killing it at the moment check out his new track DJ WOLVERINE - I LIKE IT RAW (ORIGINAL MIX) http://www49.zippyshare.com/v/jepgVzbg/file.html out soon on G-STAR RAW.


:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha wat een trieste vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 12:11 
 

misschien eens tijd voor dwx om ze eruit te gooien, wat een malloot :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 12:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Lunatic schreef:
De scene ontwikkeld zich gewoon. En daar ben ik blij om.

De scene is aan het afbrokkelen bedoel je. Waar is de tijd gebleven dat het één grote eenheid was?


Het ligt al jaren op zijn gat, kom op zeg.

Ik ben van het Pontuz-kamp in deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 12:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
Het valt mij ook op dat Zatox zegt: "The whole scene is so fucked up ... isn't only about the music .. there are many background things that u don't know guys ...''

Vraag me echt af wat er allemaal nog meer gebeurt dat wij niet weten.


Zatox is door Q-Dance verplicht een bepaalde set neer te zetten, anders boeken ze hem niet meer.

Dat zal dan ook wel het geval zijn bij meerdere artiesten.

In het geval van Zatox is hetgeen hij draait helemaal zijn smaak niet, maar het is kiezen of delen; dan maar geld verdienen aan sets die je liever niet zou draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
RadicelArmy schreef:
Het valt mij ook op dat Zatox zegt: "The whole scene is so fucked up ... isn't only about the music .. there are many background things that u don't know guys ...''

Vraag me echt af wat er allemaal nog meer gebeurt dat wij niet weten.


Zatox is door Q-Dance verplicht een bepaalde set neer te zetten, anders boeken ze hem niet meer.

Dat zal dan ook wel het geval zijn bij meerdere artiesten.

In het geval van Zatox is hetgeen hij draait helemaal zijn smaak niet, maar het is kiezen of delen; dan maar geld verdienen aan sets die je liever niet zou draaien.

Hoe kom je aan deze info? Vind het behoorlijk erg als dit echt waar is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 14:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Franky schreef:
TheJoker schreef:
RadicelArmy schreef:
Het valt mij ook op dat Zatox zegt: "The whole scene is so fucked up ... isn't only about the music .. there are many background things that u don't know guys ...''

Vraag me echt af wat er allemaal nog meer gebeurt dat wij niet weten.


Zatox is door Q-Dance verplicht een bepaalde set neer te zetten, anders boeken ze hem niet meer.

Dat zal dan ook wel het geval zijn bij meerdere artiesten.

In het geval van Zatox is hetgeen hij draait helemaal zijn smaak niet, maar het is kiezen of delen; dan maar geld verdienen aan sets die je liever niet zou draaien.

Hoe kom je aan deze info? Vind het behoorlijk erg als dit echt waar is


Om heel eerlijk te zijn heb ik Zatox hier zelf over gesproken, enkele Q-Base edities geleden. 2013 als ik het goed heb.

Hij zei dat hij niet achter de platenkeuzes van zijn sets stond, maar Q-Dance "eiste" dit zo ongeveer, anders zou het aantal Zatox boekingen drastisch afnemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 14:45 
 
Hardtraxxer

Als dit waar is vind ik dit wel een dieptepunt, wat een machtsvertoon zeg. Gaat toch nergens meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Staat naar mijn mening nog teveel op de mainstage overal. Wat een drama wat hij produceert en draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Stilstaan vind ik nog niet zo'n probleem, als aan die mensen maar te zien is dat ze ervan genieten (op hun manier). Waar ik me wel aan stoor zijn van die gasten waarvan ik soms het idee krijg dat ze naar feestjes gaan om voor zichzelf/anderen te bewijzen dat ze stoere boys zijn, maar vervolgens niet weten waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn (icm met drugs), wat dan resulteert in irritant en sfeerbedervend gedrag in mijn ogen.


Dit. Alle moraalridders kunnen leuk roepen "sfeer maak je zelf!", maar als dat achterlijke volk op een meter afstand van mij een moshpit begint of m'n drinken uit m'n hand slaat, dan ondervind ik dus hinder van dat volk en ben ik ze liever kwijt dan rijk. Heeft niks met "superieur voelen" te maken. Prima als mensen wat willen snoepen, zo lang ze anderen daarmee niet tot last zijn. Naar mijn ervaring trekt de "simpele raw" juist die mensen aan die zichzelf niet in bedwang kunnen houden, waardoor de sfeer wat mij betreft flink achteruit is gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Awethority schreef:
Stilstaan vind ik nog niet zo'n probleem, als aan die mensen maar te zien is dat ze ervan genieten (op hun manier). Waar ik me wel aan stoor zijn van die gasten waarvan ik soms het idee krijg dat ze naar feestjes gaan om voor zichzelf/anderen te bewijzen dat ze stoere boys zijn, maar vervolgens niet weten waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn (icm met drugs), wat dan resulteert in irritant en sfeerbedervend gedrag in mijn ogen.


Dit. Alle moraalridders kunnen leuk roepen "sfeer maak je zelf!", maar als dat achterlijke volk op een meter afstand van mij een moshpit begint of m'n drinken uit m'n hand slaat, dan ondervind ik dus hinder van dat volk en ben ik ze liever kwijt dan rijk. Heeft niks met "superieur voelen" te maken. Prima als mensen wat willen snoepen, zo lang ze anderen daarmee niet tot last zijn. Naar mijn ervaring trekt de "simpele raw" juist die mensen aan die zichzelf niet in bedwang kunnen houden, waardoor de sfeer wat mij betreft flink achteruit is gegaan.


Kijk hier ben ik het mee eens. Je ondervindt er directe negatieve gevolgen van dus dan is het begrijpelijk dat je ze liever kwijt bent. In het andere verhaal gaat het om indirecte negatieve gevolgen, waarbij gezegd word dat mensen plaatjes niet onthouden, rond staan te kijken, er niet thuis horen of 'het verkeerd doen' met als gevolg dat jij een kut feest zou hebben. Dan ben je wat mij betreft een eersteklas lullo die zich superieur voelt aan andere feestgangers die op een andere manier genieten, hun manier, waar jij niks mee te maken hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sfeer maak je inderdaad niet zelf maar het maakt wel uit met welke instelling je zelf op een feest staat. Waarom zou je je gaan ergeren aan iemand die om half 11 al ram van de kaart in een Minus Millita hemd muntjes aan het halen is? Je lacht er 10 seconden om en dan denk je er heel de avond niet meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Sfeer maak je inderdaad niet zelf maar het maakt wel uit met welke instelling je zelf op een feest staat. Waarom zou je je gaan ergeren aan iemand die om half 11 al ram van de kaart in een Minus Millita hemd muntjes aan het halen is? Je lacht er 10 seconden om en dan denk je er heel de avond niet meer aan.


Ja laten we iedereen dat vdk is gaan uitlachen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 08:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

n.v.t. meer.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen