Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
The Warriorz, act van Artic & Desnar? Na 1 release ook niks meer van vernomen.


Was toch gedoemd te mislukken. Zo'n nietszeggende naam door twee C artiesten en niks onderscheidends qua track.

Ik vind het slim dat dit heel snel weer in de ijskast gedaan is.

Beide producers kunnen echt wel wat, maar dat was niet dit project...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 09:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Precies, al valt Artic sowieso al buiten mijn radar de laatste jaren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2017 10:28 
 
Hardtraxx Addict

https://soundcloud.com/djdesnar/mad-dog ... reerelease

Dat deze nou maar eens uit komt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moridin? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 13:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Moridin? :huh:


TMS valt een beetje uit elkaar en ik geloof dat Tartaros ook niet meer op TMS zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Moridin? :huh:


TMS valt een beetje uit elkaar en ik geloof dat Tartaros ook niet meer op TMS zit.

Laatste TMS release is alweer van augustus 2016 overigens als ik het goed gezien heb (Chris One - Fuck Society)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eeuwig zonde, vond het echt top dat Chris One en Solutio naar TMS gingen, dacht dat ze met het label echt een stapje gingen zetten, maar ipv daarvan is het totaal uit elkaar gevallen.

Solutio zit nu zelfs op het B label van Gearbox toch? en zag hem laatst op een poster klein bijgeschreven staan op een line-up met als headliners LUMINITE/NCRYPTA/UNRESOLVED ofzoiets... die man heeft gewoon meerdere jaren op Defqon blue gestaan, Q-base hangar... pijn in m'n hart

einde rant :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Eeuwig zonde, vond het echt top dat Chris One en Solutio naar TMS gingen, dacht dat ze met het label echt een stapje gingen zetten, maar ipv daarvan is het totaal uit elkaar gevallen.

Solutio zit nu zelfs op het B label van Gearbox toch? en zag hem laatst op een poster klein bijgeschreven staan op een line-up met als headliners LUMINITE/NCRYPTA/UNRESOLVED ofzoiets... die man heeft gewoon meerdere jaren op Defqon blue gestaan, Q-base hangar... pijn in m'n hart

einde rant :lol:

Solutio and the i's. Een naam waar je gewoon nog een kaart voor kocht :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's/Psyched is nog steeds een naam waar ik een kaartje voor koop :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 16:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik heb ook geen idee waar Chris One, The Machine en The Gemenizers nu naartoe zijn, dat zijn de laatste die nog op TMS zaten geloof ik.

The Machine en Gemenizers hadden nog wat op Loudness gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clockartz, Juized en Envine ook nog volgens mij. Maar die releasen de laatste tijd ook op Loudness/op Fusion/niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
The I's/Psyched is nog steeds een naam waar ik een kaartje voor koop :D


Als iedere artiest eens zulke diverse setjes neerzette :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
The I's/Psyched is nog steeds een naam waar ik een kaartje voor koop :D

Mee eens maar dat van solutio vind ik wel sneu. Maargoed. Met gunfactor wordt geen geld verdient en uiteindelijk is dit natuurlijk keiharde business waarin de een er van kan leven en de ander het als hobby moet blijven benaderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mistress was ook zo'n vet plaatje :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Mistress was ook zo'n vet plaatje :cry:


Insidious, iets latere track van Solutio solo, wat een meesterwerkje, weinig tracks zo vaak in een mix gedaan als die (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om terug te komen op Moridin, laatst zag ik ergens op Facebook voorbij komen dat iemand dezelfde vraag stelde, aan één van de mannen zelf (weet zo even niet meer welke van de vier).
Het antwoord hierop was, dat ze allemaal weinig tijd hadden, omdat ze allemaal druk waren met hun solocarrière.

Of er niet meer achter zit, is een andere vraag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
StevenvanKuijk schreef:
Mistress was ook zo'n vet plaatje :cry:


Insidious, iets latere track van Solutio solo, wat een meesterwerkje, weinig tracks zo vaak in een mix gedaan als die (L)


Ook heerlijk idd. Kan me hun setje met B-Front nog zo goed herinneren op xxlerator raw 2012/13 ofzo, wat een lijst :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee daar was ik ook, daar was ik echt enorm hyped voor ook. Sowieso al die battles waren toen goud.

Kan me nog een radical redemption vs the machine herinneren

en geck-o vs alphaverb die xxlerator raw afsloten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 00:13 
 

Rickzel schreef:
en geck-o vs alphaverb die xxlerator raw afsloten :lol:


Openen met Play the Games
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 03:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hee daar was ik ook, daar was ik echt enorm hyped voor ook. Sowieso al die battles waren toen goud.

Kan me nog een radical redemption vs the machine herinneren

en geck-o vs alphaverb die xxlerator raw afsloten :lol:

Nee je was er toen al Psyched voor, niet hyped :p
Mooie herinnering aan ja vs B-Front. Dikke held
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd Barrei
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunrise festival 2013 TMS area

Solutio & The I's vs The Geminizers :loving: Stond maximum 10-20 man in die tent maar was toch zo genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 17:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Radical vc The Machine ja :lol: :lol:

Moest af en toe letterlijk kijken of The Machine nog wel op het podium stond..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 17:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dat was ook zeker een mooi feest ja! Helaas was de TMS tent zeer slecht bezocht toen inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kleine update vanaf ons dan:

Moridin is op dit moment on hold. Daar heeft Juul inderdaad op facebook op gereageerd. Er is niks veranderd maar puur een verplaatsing van prioriteiten. Voor de Moridin livesets bereiden we altijd alles live voor en dus kost het maken van elk nummer en elk optreden erg veel tijd. Zo veel tijd dat het ook de solocarrieres in de weg begon te zitten. Er is wel een dikke kans dat Moridin terug gaat komen maar dat zal dan zijn op een moment wanneer we er weer wat tijd voor hebben. Zou bijvoorbeeld kunnen door een vet album in thema of een ander concept. Maar in ieder geval geen losse flodders om alles in leven te houden, puur om te leven.

Vanuit The Magic Show zijn we nog druk bezig met onze artiesten maar op een andere manier. Al ruim 1,5 jaar releasen we de muziek van onze artiesten op de plek waar het het beste is voor onze artiesten. Dit bevalt ons eigenlijk zo goed dat we steeds meer releases aan het uitbrengen zijn bij andere partijen. Onze rol is daarin meer veranderd naar management en A&R en minder als distributie. Aangezien we vinden dat andere mensen daar beter in zijn en meer bereik hebben.

Dit geldt eigenlijk ook voor de boekingen, we doen nog wel boekingen voor sommige van onze artiesten maar zijn voor een deel ook samenwerkingen aangegaan met bijvoorbeeld The Wishlist. Dit zorgt er voor ons voor dat we ons allemaal kunnen richten op waar we het beste in zijn.

Clockartz zit inderdaad nog bij ons maar released de aankomende releases bijvoorbeeld bij Loudness en Roughstate.

Envine heeft een hoop platen liggen en heeft ook wat werk achter de schermen gedaan het afgelopen jaar waardoor het rondom hem iets rustiger is. We zijn nu in gesprek met een leuke partij om daar vast te gaan releasen en hebben een stuk of 15 platen klaar liggen.

Juized is een beetje uit de hardstyle scene gegroeid, heeft inmiddels ook een leuke baan en een huisje etc. Zijn contract met ons is afgelopen, maar de banden zijn nog warm. Speelt in ieder geval niks nu :)

The Geminizers zitten ook nog bij ons maar hebben even andere prioriteiten. Mark is net vader geworden en Joost heeft het heel druk met zijn werk. Komt binnenkort vast wel weer iets van ze en ze pakken het komende jaar in ieder geval nog een paar grote boekingen mee.

The Machine zit formeel niet meer bij ons maar de banden zijn nog wel heel erg warm. We helpen hem op sommige vlakken nog en brengen binnenkort op een eigen platform nog wat muziek van hem uit.

Solutio zit niet meer bij ons, die samenwerking was helaas niet geworden wat we er beiden van hadden verwacht. Hopelijk gaat het bij Gearbox beter voor hem!

Chris One heeft afgelopen jaar een paar maanden in engeland gewoond, gaat nu ook goed, heeft een paar tracks klaar liggen en een paar mooie boekingen staan. Maar we wachten even op het juiste moment om daarmee naar buiten te gaan.

Al met al gebeurt er nog genoeg, ook achter de schermen. Wij vonden de beginperiode in 2011 ook top, veel van ons vinden het jammer dat de scene daarna snel is veranderd naar iets waar we ons wat minder thuis in voelen. Maar gelukkig trekt alles de laatste maanden steeds maar aan, dus verwacht de komende tijd ook steeds meer van onze jongens weer
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen