Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 111  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 21:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol:

Wanneer je nergens meer heen kan: slachtofferrol en doen alsof je de betere persoon bent.

Als je niet de meest onlogische dingen zei, dan hoefde ik er ook niet op te reageren. De argumenten die je voert slaan noch kant noch wal en wanneer het je uitgelegd wordt gooi je het opeens over een andere boeg zolang je er maar tegen het populaire in mag gaan.

Kan je wel steevast roepen nee dit is niet zo, maar voor de 100e keer voor jou. Wanneer jij iets denkt, is dat nog niet zo. En dat vergeet je vaak zat. Een stukje logisch nadenken zou vaak bij je helpen.

Reageer maar of niet maar zolang je dat bovenste niet door hebt, reageer ik er gewoon op. Wat ik net zo bij een ander zou doen als ze in mijn ogen een punt verkeerd hebben. (Ja dat betekent dat ik ook niet roep dat ik gelijk heb)

Unknown schreef:
Broken Balance schreef:
Verandert nog steeds niks aan het feit dat een groot deel daar in de line up ook vandaag niet meer heel actief maar bij Wildstylez is het erg dat hij niet zo snel platen er uit pompt zoals je gemiddelde rommelartiest.

SVB moet gewoon weer even dom janken.


Als ik het bij SVB doe, moet ik het ook bij jou doen, anders is het weer janken geblazen :cry:


Fair enough.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2017 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Verhaal

*sigh* :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 00:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ee Bruggen, wat loop je nou te zwammen kerel? Als er straks een Wildstylez album komt ben je de eerste die van euforie dat ding aanshaft. Huilebalk. Beter kunnen = uploaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Ee Bruggen, wat loop je nou te zwammen kerel? Als er straks een Wildstylez album komt ben je de eerste die van euforie dat ding aanshaft. Huilebalk. Beter kunnen = uploaden


-brengt album uit met 24 tracks en staat op zondag op de red-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

...The Skribbler :cry: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
...The Skribbler :cry: ?

Onder de duim waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 13:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbelert is meer into techno, zodoende hier niet meer veel wss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
ErikZ schreef:
...The Skribbler :cry: ?

Onder de duim waarschijnlijk.

Of onder zijn vriendin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft niet zozeer te maken met techno, zoals BB doet vermoeden, maar meer dat ik niet meer zo'n zin heb om uuuuren op een forum te bakkeleien over specifieke tracks. Mijn instelling is een beetje veranderd, zeg maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2017 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Heeft niet zozeer te maken met techno, zoals BB doet vermoeden, maar meer dat ik niet meer zo'n zin heb om uuuuren op een forum te bakkeleien over specifieke tracks. Mijn instelling is een beetje veranderd, zeg maar ;)


Hoop dat ik deze instelling ook heb aan het einde van dit schooljaar!

maar tot die tijd :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 02:48 
 
Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Wat is er raar aan dat een relatief grote naam (die daarnaast simpelweg nog steeds veel publiek trekt) op een bepaalde stage staat terwijl diegene eventjes niet meer zoveel muziek uitbrengt? Sinds wanneer heeft een producer de verplichting om constant tracks uit te brengen want anders mag diegene niet op grote stages staan? Kan toch zijn dat een producer een tijdje niet meer zoveel uitbrengt? Soms lukt het even niet, soms kunnen tracks op 95% blijven hangen, soms moet er tijd worden gewacht tot dat de release mag komen en soms kan een artiest toch bezig zijn met andere projecten? (Project One dus). Muziek maken is een creatief proces en geen proces waarbij je om de zoveel dagen een track klaar moet hebben. Als dit vervolgens ook de reden gaat worden dat we sommige namen afschrijven voor bepaalde stages, dan vind ik de gedachte hoe wij over line-up-selecties denken een beetje raar worden :/


Zo'n instelling is ook nog de dood van de DJ, dan staan er dadelijk alleen nog maar producers op de podia. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

maar tot die tijd :beer:


ik schoot in de lach
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vergeten: Parvuz :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Heeft niet zozeer te maken met techno, zoals BB doet vermoeden, maar meer dat ik niet meer zo'n zin heb om uuuuren op een forum te bakkeleien over specifieke tracks. Mijn instelling is een beetje veranderd, zeg maar ;)


:cry:

@Exterkate: Maak je je nu serieus druk over een mening van SVB2? Wat is er gebeurd met...JE VERSTAND MAN!! HET IS SVB!!

Sorry :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
vergeten: Parvuz :cry:


Hij is alweer boven water
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
sonnebloem schreef:
vergeten: Parvuz :cry:


Hij is alweer boven water

Hij was terug naar vroeger want toen was alles beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2017 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hoop dat ik deze instelling ook heb aan het einde van dit schooljaar!

maar tot die tijd :beer:


Je positiviteit kan niet gemist worden hier Rickzel. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach flikker toch op man

geintje natuurlijk, wees maar niet bang, voorlopig spam ik iedereen nog de moeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ach flikker toch op man


Ik wist dat er nog kleine lettertjes onder kwamen te staan, zo'n positieve jongen kan niet ineens zo'n opmerking maken, want als je in 1 dag al zo radicaliseert is er echt iets heel erg mis gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha toch fijn die sociale controle, als ik van de een op de andere dag de depressieve lul ga uithangen gaan alle alarmbellen rinkelen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 17:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha toch fijn die sociale controle, als ik van de een op de andere dag de depressieve lul ga uithangen gaan alle alarmbellen rinkelen :lol:


Vraag svb anders even of hij een post it voor je wil maken zodat je jezelf eraan kan herinneren hoe zo'n goeie jongen je eigenlijk bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Haha toch fijn die sociale controle, als ik van de een op de andere dag de depressieve lul ga uithangen gaan alle alarmbellen rinkelen :lol:


Vraag svb anders even of hij een post it voor je wil maken zodat je jezelf eraan kan herinneren hoe zo'n goeie jongen je eigenlijk bent :P

Stop eens met irritant doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ben ook benieuwd hoe ik dit moet opvatten

String weer skeef ?

Kan er ook niks aan doen dat jouw aartsvijand mij stalkt he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 21:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ga maar on-topic verder, want óók hier gaat het helemaal nergens over....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2017 23:56 
 
Hardtraxxer

Riiho?
Sinds 29 januari niks meer gepost op Facebook en ook geen boekingen...
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 111  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen