Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis hem niet hoor. NitrouZ platen daarentegen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Staat wel een interview met hem online op Djmag JP..

Maar denk dat hij meer bezig is met settlen in Valkenswaard en huisje boompje beestje. Hij is 2 jaar geleden getrouwd etc... etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vlogs from within? :x Laatste upload was op 30 Maart
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2017 22:55 
 
Hardtraxx Crew

JeroenB93 schreef:
Iemand een idee waarom het zo stil is rondom Atmozfears?

Werkt aan genoeg tracks achter de schermen, t is vrij normaal dat ie zo weinig released :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2017 08:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Blijft dat toch vreemd vinden. Begin je net een beetje bekend te worden. Laat je het weer zo lopen. Honderden dj's zouden een moord doen voor die positie. Afgelopen jaren Qapital, Defqon, Decibel etc etc..... nu alleen de preparty van intents :/


Niet iedereen streeft naar een positie in de top klasse van de DJ wereld.

Exterkate schreef:
AvixDJ schreef:
Vlogs from within? :x Laatste upload was op 30 Maart


Heb zo'n gevoel dat Heady met veel verschillende dingen bezig is atm :whistle:


Misschien kost het hem te veel moeite zijn tatoeage die wij maar niet mogen zien te bedekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ons Bouke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Ons Bouke?

Kwam uit het niets en vertrok uit het niets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Infexious? Gekapt neem ik aan? Aangezien de laatste release al weer een paar jaar geleden is. Niet het beste label, maar vond die Illegal Chemistry releases toch wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 21:28 
 
Hardtraxx Addict

Thijsert schreef:
Goliath?


Hij ging weg bij Anarchy en zocht naar een nieuwe label maar dat was ook best een lange tijd geleden, ik vroeg aan hem wanneer hij ze tracks zou releasen en hij zei dat hij dat gaat doen als hij een nieuwe label heeft gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In Phase?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 22:38 
 
Hardtraxx Addict

ulyss schreef:
In Phase?


Hun laatste post was 27 April, misschien niet zo actief op social media ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Ons Bouke?

De richting die het forum de laatste tijd op is gegaan is niet de richting die voor mij interessant is. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Raven schreef:
Ons Bouke?

De richting die het forum de laatste tijd op is gegaan is niet de richting die voor mij interessant is. :thumbup:

Zou ik mogen vragen welke richting het forum (volgens jou wellicht) op aan het gaan is, en welke richting jij liever zou zien? (Oprechte vraag trouwens, niet met een geïrriteerde toon lezen :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Zou ik mogen vragen welke richting het forum (volgens jou wellicht) op aan het gaan is, en welke richting jij liever zou zien? (Oprechte vraag trouwens, niet met een geïrriteerde toon lezen :P)

Voor mijn gevoel wordt het meer een grote/uitgebreide Whatsappgroep dan een inhoudelijk muziekforum. Ik kan me wel voorstellen dat dat het voor een groot deel van de leden juist leuker maakt, maar zelf ben ik vooral geïnteresseerd in onderbouwde meningen en inhoudelijke discussies over muziek, en die worden steeds zeldzamer door de luchtigheid die zich als een soort olievlek verspreidt (dus ook buiten de offtopic-sectie). Er zijn nog wel een aantal topics die ik in de gaten houd om een beetje op de hoogte te blijven (WJD en TOTY voor releases bijvoorbeeld), maar het merendeel laat ik aan me voorbijgaan :)
Ik heb overigens ook niet (meer) de ambitie om hier verandering in te brengen, ik besef dat de meerdeerheid het wel prima vindt zoals het nu loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Ik weet niet waar je de illusie vandaan hebt gehaald dat er wellicht een richting was die meer op jou aansluit, maar sinds ik HT vanaf het prille begin heb gevolgd heb ik ook nooit echt het gevoel gehad dat er een situatie zou ontstaan zoals jij die schetst.


De meest serieuze kant op het forum is dan wel de release sectie, waarin ik inderdaad heb gemerkt dat er een vorm van 'verloedering' heeft plaatsgevonden.
Waar men vroeger per release vaak diep in ging op de verschillende aspecten als: kick, synth, Melo, mid intro/outro, beperkt het zich nu vooral tot :' leuke track' of 'kut track'.


Maar eerlijk. Een forum zoals jij het schetst is wel erg optimistisch.

Jammer om te lezen dat het je zo tegenvalt want je berichten waren vaak wel interessant leesvoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
verhaal


Ik denk eerder dat de vraag is waarom jij het niet merkt, aangezien bijv. het offtopic vol staat (maar ook het feest topic en bepaalde track topics) met dit soort dingen. Je kunt aan bepaalde mensen en reacties gelijk zien in welke groep ze thuis horen.
Dit is namelijk een grote kliek, die zowel op het forum, in de shout, in groepswhatsapp's, zelfs Facebook (als je dat hebt/als je hardtraxxers erop hebt) of op feesten altijd bij elkaar zijn. En daarbij vaak op elkaar reageert.

Dit is denk ik voor veel personen een reden om juist minder en minder te reageren, waaronder Bouke (hardist en oudere leden) maar ook bijv. ikzelf.
Het hebben van een eigen mening valt hier buiten, oftewel je krijgt er een titel door "Jankert van het jaar". (Die wij beide afgelopen jaar binnengesleept hebben).
Wat bijv. in mijn geval was bij het Theracords Classic feest, ik vond hem persoonlijk tegenvallen, waarbij er best veel mensen mijn mening aanvallen dat het wel een geweldig feest is. Dit is een persoonlijk iets wat andere niet kunnen invullen.
Zo ook voor bijv. alles rondom Gearbox, dit zijn persoonlijke meningen waarbij er eigenlijk geen goed en geen fout is, het is maar net wat jijzelf als mening hebt.

Het forum aspect zoals vroeger, het discussiëren over tracks en feesten is het allang niet meer. (Wat Bouke al zegt en jijzelf ook min of meer). Veranderingen werden al jaren niet meer gedaan omdat Jor-D inactief is/was. Hierbij heeft The Venator wel kleine nieuwe dingen aangepast en veranderd, maar meer dan dat ook niet. (Wat The Venator wel wilde maar gewoon niet kon).

Maar wat erbij komt kijken is dat het beleid voor ieder persoon anders ingevuld kan worden, zoals ik in het Rebirth topic aangaf, word ik er persoonlijk doodziek van als een quote van pommer iedere reactie herhaald word, waarbij het feest zelf of de dingen rondom het feest verdwalen tussen die quote's. Dit komt in mijn ogen niet ten goede van het forum.

In dit topic word ook best veel over dit soort dingen besproken, met daarbij de reacties van leden en mods:
mededelingen-updates/het-stel-je-vraag-aan-een-moderator-topic-t51637.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat menig Hardtraxxer wel een goed onderbouwde mening kan schetsen hoor. Ik draai hier toch ook al even mee (las vaak mee voor ik mijn account heb gemaakt) en merk natuurlijk ook wel het verschil, maar ik vind dat je hier en daar wel kan lullen. Het moet toch niet altijd netjes, formeel en elitair zijn? Lijkt me maar een saai zooitje. Ik vind het hier net leuk tegenwoordig. Mensen beginnen elkaar te leren kennen. Ik heb persoonlijk al heel wat vrienden van hier. Ik snap je punt wel hoor Bouke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommeren schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 09:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zie ook sinds 2010/2011 echt geen steek veranderd, dus waar dat nou vandaan komt.

De muziek verandert, daardoor de menig van de mensen hier ook, maar de opzet van het forum is amper veranderd.

Toen de tijd had je andere groepjes. Nu weer nieuwe groepjes. Ik denk dat men er gewoon veel te veel bij nadenkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2017 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb verder niet zo veel zin om er over in discussie te gaan of om er een analyse op los te laten, ik heb het gevoel dat het aantal inhoudelijke posts mbt muziek is afgenomen, ten koste van off-topic geneuzel. En om iedere dag 1000 posts door te lezen in de hoop dat er eentje tussenzit die uit meer dan 3 zinnen bestaat (en over muziek gaat) is het voor mij gewoon niet waard. That's it, niet meer en niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sain7. Ja ja, weet het heeft een ban. Maar iemand hem verder nog gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adventum & Chaotic Spirit - The Reckoning. Adventum al 17x een berichtje gestuurd zowel via zijn artiestenpagina als persoonlijke facebook en hij leest het ook wel maar heeft geen zin om op belangstellenden te reageren? Vage gast
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Adventum & Chaotic Spirit - The Reckoning. Adventum al 17x een berichtje gestuurd zowel via zijn artiestenpagina als persoonlijke facebook en hij leest het ook wel maar heeft geen zin om op belangstellenden te reageren? Vage gast

Adventum reageert inderdaad niet nee. Ook al eens gevraagd of ie de originele remix van Disconnected (free) kon releasen in plaats van die belachelijk slechte 2016 kick edit. En via Gearbox wordt je dan weer verwezen naar Adventum. Zeer irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Adventum & Chaotic Spirit - The Reckoning. Adventum al 17x een berichtje gestuurd zowel via zijn artiestenpagina als persoonlijke facebook en hij leest het ook wel maar heeft geen zin om op belangstellenden te reageren? Vage gast


Heb het net even gevraagd. De reden is de kwaliteit, Adventum vind de kwaliteit niet goed genoeg om te releasen. Er is over nagedacht om een free te doen en de kwaliteit te verbeteren maar de originele file zijn ze kwijt. Qualiteit vind hij momenteel belangrijker dan kwantiteit dus voorlopig gaat er niets mee gebeuren ondanks dat vele mensen er om vragen. Misschien dat er ooit wat mee gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 09:58 
 
Hardtraxx Newbie

Exit mind?
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen