Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Foto's van je zus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 14:54 
 
Artiest

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 16:49 
 
Hardtraxxer

tering herrie, ik hoef het echt niet te hard te zetten dan beginnen m'n ouders al te mopperen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ma vindt het thuis vreselijk als ik het op zet, maar ze is wel eens een paar uurtjes meegegaan naar een feest en toen vond ze het wel leuk.

Mijn zusje wil ook ooit nog eens mee naar een feest, maar die vindt het thuis ook 3 keer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 18:10 
 
Artiest

Mijn ouders zitten zelf in de muziek (beide zijn pianist op proffesioneel niveau) en die kunnen het wel waarderen, maar dit komt mede omdat ik zelf ook produceer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vader vind het bagger, moeder wil mee naar een raw feest. Euforisch vind ze te saai, plat, voor mietjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 20:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn moeder doet er niet moeilijk over mijn vader zit vaak op zee dus hem hoor ik er niet over, Alleen mijn broer vind het tyfusherrie maar dat zegt hij over alles wat edm is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vader heeft een keer met B-Front gepraat op een feest en nu is hij er fan van. Hij wou ook mee naar XQlusive xd

Verder vind hij het wel leuk voor een uurtje, maar hij begrijpt niet dat je een nacht lang er naar kan luisteren. "Dan moet je wel drugs gebruiken"
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn ouders kunnen bepaalde spoontech releases wel waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Mijn ma vindt het thuis vreselijk als ik het op zet, maar ze is wel eens een paar uurtjes meegegaan naar een feest en toen vond ze het wel leuk.

Mijn zusje wil ook ooit nog eens mee naar een feest, maar die vindt het thuis ook 3 keer niks.


Je werd toen ook nog ff naar voren gehaald toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

me ma is er sinds een paar maanden in doorgeslagen
ik word er tegenwoordig mee wakker omdat me ma voordat ze naar der werk gaat hs opzet
in der pauze als ze thuis komt zet ze eerst muziek op voordat ze aan eten begint.

is ze smiddags eerder thuis dan mij staat ook alles te trillen binnen xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor een paar minuutjes kunnen ze het wel waarderen. Vooral als ik er beelden bij laat zien van leuke festivals. Maar als ik langer dan 5 minuten een hardstyle cd aan heb in de auto, mag 'ie van m'n beide ouders meestal wel uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
me ma is er sinds een paar maanden in doorgeslagen
ik word er tegenwoordig mee wakker omdat me ma voordat ze naar der werk gaat hs opzet
in der pauze als ze thuis komt zet ze eerst muziek op voordat ze aan eten begint.

is ze smiddags eerder thuis dan mij staat ook alles te trillen binnen xd :lol:

Doe mij jouw moeder aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ouders zien wel in wat de aantrekkingskracht van de muziek is, maar vinden het vaak toch iets teveel herrie. Broertje is een keer mee geweest naar Hard Bass 2011, maar dat was meteen de laatste keer.

Hij vermaakte zich wel, maar vind de muziek niet vet genoeg voor het geld wat je er aan kwijt bent, is zich vanaf een uur of 4 maar gaan bezatten met flugel op de tribune samen met een vriend van hem :lol:

Hij is tegenwoordig meer van de deephouse geworden, dus heb beloofd om dan ook maar een keer met hem mee te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2016 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M'n vader kan deep house wel waarderen en vond sommige dubstep ook best leuk toen ik dat nog veel luisterde. Hardstyle is echter herrie. Moeders vindt het al gauw herrie het moment dat het geen ABBA of iets in die trant is. Heb wel een neefje dat dit jaar voor het eerst naar hard bass is geweest, die vindt het wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2016 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn moeder vindt het vreselijk. Mijn vader is er eigenlijk ook geen fan van door de harde bass, soms kan hij nog wel wat tracks waarderen.
Door mijn broer ben ik hardstyle gaan luisteren. Hij houdt er dus ook van. Eerst luisterde hij het thuis ook veel, maar tegenwoordig valt dat volgens mij wel weer mee. Hij pakt nog regelmatig hardstyle feessies, maar is toch minder up-to-date dan ik.
Mijn zus vindt het voor de rest ook niks. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn moeder kan eigenlijk overal wel naar luisteren zolang het maar niet te hard staat. HC en harder vind ze niks. Mijn vader vind het in combinatie met beelden erbij nog wel leuk maar in de auto en flink de sub open draaien hoeft niet voor hem.
Toen ik 11 jaar geleden begon met draaien (House en Techno), vonden ze het wel onwijs leuk, ook zijn ze een paar keer mee geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Daveytl schreef:
Mijn ma vindt het thuis vreselijk als ik het op zet, maar ze is wel eens een paar uurtjes meegegaan naar een feest en toen vond ze het wel leuk.

Mijn zusje wil ook ooit nog eens mee naar een feest, maar die vindt het thuis ook 3 keer niks.


Je werd toen ook nog ff naar voren gehaald toch? :P

Haha zou zomaar kunnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2016 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeders vindt alleen de stage en het vuurwerk mooi, de muziek zelf kan ze niet echt waarderen. Pa vindt het al helemaal grafherrie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 17:25 
 
Hardtraxx Crew

Mijn moeder volgt tegenwoordig die top 40 lijsten en dan kijkt ze of er wat leuks tussen zit. :P

De rest van mn familie weet ik zo niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben de enige in m'n hele familie die het vette muziek vindt. Vader, moeder, broer, alle ooms, tantes, neven en nichten, niemand vindt het leuk :cry: :cry:
Soms zet ik een aftermovie op de tv op van een feest waar ik ben geweest, dan zit ik zelf helemaal te genieten maar mijn moeder loopt dan bijvoorbeeld gewoon weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn familie vindt het niets.
Alleen elk jaar als Rebirth is, dan gaan we achterin de tuin zitten in de jacuzzi en een beetje meeluisteren naar de muziek dat kunnen ze dan wel weer waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 03:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

m"n zusje vind het tegenwoordig helemaal geweldig sinds ze een keer mee geweest is met een boeking, de rest van de familie vind het meestal maar pokke herrie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 10:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Broertje vindt het nog wel leuk, rest van het gezin past er voor. Mijn vader komt hooguit een keer naar boven als ik aan het draaien ben om mijn volume vol open te zetten, waarna hij weer naar beneden gaat. Best apart wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2016 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Broertje vindt het nog wel leuk, rest van het gezin past er voor. Mijn vader komt hooguit een keer naar boven als ik aan het draaien ben om mijn volume vol open te zetten, waarna hij weer naar beneden gaat. Best apart wel xd

Dat gebeurt hier thuis ook nog wel eens :lol:
Voor een minuut of 10, dan moet het geluid weer zachter. :P
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen